• Louuise12:

    Gravid eller inte??

    Det är nämligen såhär att min mens är väldigt sen. För att vara mer exakt så är den imorgon 5v försenad. Det som är lite konstigt är att jag mår illa, spec på nätterna eller mornarna, jag kan sova hur mycket som helst och kissar gör jag väldigt mycket på en dag. Men har gjort två eller tre grav-test nu och dom visar negativt.. Men ändå så får jag inte min mens? Kan jag vara gravid även om det inte syns på testen? Nån som vet nått eller vart med om samma sak?? :o skulle va tacksam för svar! :)

  • Svar på tråden Gravid eller inte??
  • madde98

    va med om samma sak för 1 år sen, de kan va om man har ätit mindre eller så också. eller hur man mår

  • Louuise12:

    Ja okej. Men blir orolig när mensen är såhär sen, det har aldrig hänt förut. Va gravid för 5 år sen när jag va 15 (behöll inte ungen då), men då fick jag kramper i buken ungefär rätt ofta och så har jag börjat få lite mer och mer nu, därför jag börjar undra.

    Jag och min kille Kanske önskar lite alltför mycket att jag ska bli gravid ????

  • Louuise12:

    Gjorde ett test nu innan jobbet, så i december så ska de komma ett nytt tillskott till familjen ???? nu kan jag inte va mer förväntansfull ??

Svar på tråden Gravid eller inte??