• Anonym (Hmm..)

    "Älskar att suga"

    På senare tid har ett flertal kvinnor jag varit med svarat att "de älskar att suga" när jag frågat dem, och jag klagar givetvis inte på svaret. Men man har ju själv farit med en och annan vit lögn i sina dagar och för mig är ordet älska ett ganska starkt ord.

    Så, ni som svarar ja (sant) - vad med att suga är det ni älskar?

    Ni som svarar ja (falskt) - varför denna vita lögn?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Älskar att suga"
  • panicorion

    Att jag får vara den som ger honom denna njutning gör mig extremt upphetsad, att han är i min kontroll och det är jag som bestämmer och även jag som "tar hand om honom" är en av sakerna jag älskar med det hela. Sen även när han tar kontrollen och "utnyttjar" mig till sin njutning får jag rysningar av välbehag.. Älskar att suga min sambo och ge honom njutning

  • Fjäril Vingad

    Det finns en slags "berusande" känsla i att göra det så skönt för honom. Att ha kontrollen (och då har jag inga som helst dominanta tendenser i mig). Det är så härligt att höra hur han njuter av min behandling. Och när han tar kontrollen efter en stund, då jäklar! Tungan ute

  • Anonym (B)
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-01 12:15:39 följande:

    Det finns en slags "berusande" känsla i att göra det så skönt för honom. Att ha kontrollen (och då har jag inga som helst dominanta tendenser i mig). Det är så härligt att höra hur han njuter av min behandling. Och när han tar kontrollen efter en stund, då jäklar! Tungan ute


    Har nu inget bättre för er än att skriva vulgära saker på Internet?
    En del personer här verkar lida av mycket stora problem.

    Istället för att skriva snusk som att suga kuk och liknade så borde ni ägna er åt att läsa böcker.
  • MammAmma
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 13:57:59 följande:

    Har nu inget bättre för er än att skriva vulgära saker på Internet?

    En del personer här verkar lida av mycket stora problem.

    Istället för att skriva snusk som att suga kuk och liknade så borde ni ägna er åt att läsa böcker.


    Haha! Menar du att det ena utesluter det andra?
  • Fjäril Vingad
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 13:57:59 följande:
    Har nu inget bättre för er än att skriva vulgära saker på Internet?
    En del personer här verkar lida av mycket stora problem.

    Istället för att skriva snusk som att suga kuk och liknade så borde ni ägna er åt att läsa böcker.
    Man har problem om man gillar sex, menar du? Herrejösses! I så fall lider nog en stor del av världens befolkning av stora problem... Tomte

    Och det ena behöver inte utesluta det andra. Det går att både hänga på FL ibland, och att läsa böcker ibland.  
  • Fjäril Vingad
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-01 14:03:17 följande:
    Man har problem om man gillar sex, menar du? Herrejösses! I så fall lider nog en stor del av världens befolkning av stora problem... Tomte

    Och det ena behöver inte utesluta det andra. Det går att både hänga på FL ibland, och att läsa böcker ibland.  
    Och att suga kuk och läsa böcker.
  • Anonym (B)
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-01 14:04:04 följande:
    Och att suga kuk och läsa böcker.
    Fruktansvärd läsning, har du ingen skam i kroppen?
    FL borde ta ansvar och kanske stänga denna avdelning.

    Det är inte sunt att porrskadade ungdomar ska få fritt utrymme att uppmuntra sin osunda livsstil.

  • Anonym (Hmm..)
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 14:08:07 följande:

    Fruktansvärd läsning, har du ingen skam i kroppen?

    FL borde ta ansvar och kanske stänga denna avdelning.

    Det är inte sunt att porrskadade ungdomar ska få fritt utrymme att uppmuntra sin osunda livsstil.


    Ok, återgår till mina bibelstudier nu.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 14:08:07 följande:
    Fruktansvärd läsning, har du ingen skam i kroppen?
    FL borde ta ansvar och kanske stänga denna avdelning.

    Det är inte sunt att porrskadade ungdomar ska få fritt utrymme att uppmuntra sin osunda livsstil.
    Men åh, nu är jag ungdom också! Cool

    Och skam? Nä, för fasen. Suga är ju skönt! Drömmer
  • Anonym (B)
    Anonym (Hmm..) skrev 2015-04-01 14:19:09 följande:
    Ok, återgår till mina bibelstudier nu.
    Den som borde skämmas allra mest i denna tråd är du!
    Att du har mage att skapa en tråd som denna visar på hur dåligt uppfostrad du måste vara .

    Dina föräldrar borde ha gett dig rejält med dask på rumpan, då kanske du hade lärt dig mer hyfs.
  • Aikido
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 13:57:59 följande:
    Har nu inget bättre för er än att skriva vulgära saker på Internet?
    En del personer här verkar lida av mycket stora problem.

    Istället för att skriva snusk som att suga kuk och liknade så borde ni ägna er åt att läsa böcker.
    Ska man läsa snuskböcker då som handlar om kuksugning och andra "vulgära" saker?
  • MammAmma
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 14:08:07 följande:

    Fruktansvärd läsning, har du ingen skam i kroppen?

    FL borde ta ansvar och kanske stänga denna avdelning.

    Det är inte sunt att porrskadade ungdomar ska få fritt utrymme att uppmuntra sin osunda livsstil.


    Jag skulle nog faktiskt gissa på att de flesta som 'hänger' på den här delen av forumet är runt medelåldern, är nog ganska ont om porrskadade ungdomar här. Bara vanliga sexglada svenssons
  • Kereza

    Nu svarade jag på omröstningen redan i morse, men kom inte på någon bra motivering då - så kom jag hem från gymmet för en halvtimme sen och möttes i dörren av en sambo med byxorna öppna, så då tog jag chansen att fundera över saken medan jag faktiskt utförde just en avsugning, och...jag har inget nytt att tillföra, tidigare inlägg har redan sagt det - men det är något oerhört sexigt i att höra hans njutning, och känna när kuken gör små ryckningar när det är extra skönt, och det känns både vackert och bräckligt och mäktigt på samma gång - jag gillar smaken, jag älskar att ta en paus från stund till stund och "tvinga" honom att ta på sigsjälv medan jag tittar på också - jag vet inte varför, men jag tycker det är vansinnigt sexigt - och jag vet nästan inget bättre i sexväg är när han kommer i min mun. 

    Jag är förövrigt 30+ -och vad det gäller böcker så både läser och skriver jag dem Solig

  • Anonym (Hmm..)
    Anonym (B) skrev 2015-04-01 14:25:43 följande:

    Den som borde skämmas allra mest i denna tråd är du!

    Att du har mage att skapa en tråd som denna visar på hur dåligt uppfostrad du måste vara .

    Dina föräldrar borde ha gett dig rejält med dask på rumpan, då kanske du hade lärt dig mer hyfs.


    Ja nu skäms jag.. Men porrskadad som jag är så har jag nu fått världens shame-boner. Får ta och ordna en skön avsugning, kan ju passa på att fråga henne varför hon älskar det så också. Tack :)

  • Fröken Hepburn

    Att säga att jag älskar det är att ta i, däremot tycker jag om det och gör det gärna. Tycker om att mannen njuter och jag känner viss makt på något sätt.

Svar på tråden "Älskar att suga"