• Enamorada

    Vad har du för bakgrundsbild på din smartphone?

    Hej! Jag och en kompis diskuterade bakgrundsbilder på telefoner... Om det är vanligast att ha bild på sin partner eller sina barn.. Vi är lite oense, då kom jag på att en omröstning på familjeliv kanske kunde hjälpa oss att reda ut frågan ???? Så frågan riktar sig mot någon som är i en relation samt har barn, annars blir svaren lite missvisande. Tack på förhand! Kommentera gärna!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för bakgrundsbild på din smartphone?
  • BeanBag

    Jag har just nu en vårbild. Byter rätt ofta men har väldigt sällan bild på barnen eller maken

  • Aniiee

    Mina senaste tre bakgrundsbilder på mobilen (den översta har jag just nu): 


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Enamorada

    Haha är det verkligen ingen som har en bild på sin partner?

    Önskarhoppaslängtar; hur kommer det sig att du aldrig skulle få för dig att ha din make på bild? ????

  • Rafael90
    Enamorada skrev 2015-04-01 21:19:59 följande:

    Haha är det verkligen ingen som har en bild på sin partner?

    Önskarhoppaslängtar; hur kommer det sig att du aldrig skulle få för dig att ha din make på bild? ????


    När jag skaffar min första smartphone tänkte jag nog ha en bild på min partner...
  • zZzZz

    Låsskärm : bild på min son
    bakgrundskärmen, helt svart, passar bäst med klocka, och ikoner, cleant helt enkelt :)

  • Anonym (Hola!)

    Innan jag fick barn, så hade jag barnets pappa som bakgrundsbild (jag var ganska ung då, skall tilläggas).

    Numera har jag en bild på mitt barn som bakgrundsbild, samt en rolig bild på mig och barnet tillsammans, som skärmsläckare.

    Jag är inte tillsammans med barnets pappa längre. Fast bilden på mobilen hade inte ändrats även om jag hade varit tillsammans med pappan. Barnet går liksom först.

    En ny partner skulle aldrig kunna gå en plats på nån av min skärmar.

Svar på tråden Vad har du för bakgrundsbild på din smartphone?