• Anonym (Erik i Stockholm)

    Jag dissar kvinnors sexinviter

    Det skall bli lite spännande att se vilka reaktioner jag får här med mitt inlägg.

    Så här är det:

    Jag är en man "i 40-års åldern", singel och bor och jobbar i Stockholm. Jag har de senaste åren utvecklat en liten hobby och det är att dissa kvinnor. Alltså...att glida undan deras sexinviter. Det har blivit en riktig trigger för mig.

    Bakgrunden är följande...

    Jag levde i drygt 5 år i ett samboförhållande där jag ständigt var den drivande när det gäller sex. Ofta hölls jag på halster och inte alls sällan blev jag nobbad av min sambo. Till slut tröttnade jag. En dag stod det här mönstret mig upp i halsen. Och det hade egentligen inte bara med min dåvarande sambo att göra utan även hur jag där och då upplevde samma sexdriv under mina singelår innan vi flyttade samman. Jag var alltid den som skulle förföra, ragga och driva på. Kvinnorna valde och ibland "fick jag komma till" men rätt ofta blev jag avvisad. Avvisningarna kunde iof ibland vara "snygga" men ofta också rätt hårda och brutala.

    Men nu så tröttnade jag plötsligt och slutade förföra och ta initiativ. Jag tyckte att allt bara kändes förnedrande. Jag insåg också att mina erfarenheter av att ha sex med kvinnor inte ens i närheten motsvarade min bild av hur sex borde vara, utan det alltid kändes futtigt, torftigt och platt. Onani gav mig lika mycket. Om inte mer. Och som man läst här i andra trådar så vaknade ju sambon och gjorde några försök men då nobbade jag. Utan att gå in på en massa onödigt intima detaljer ur vårt förhållande så gjorde hon slut efter ett tag. Att jag "ändrades" var den grundläggande orsaken. Så nu var jag singel igen.

    Ganska snabbt fick kvinnor upp ögonen för mig och jag fick inviter. Jag var ute på krogen en del och träffade glatt och gärna kvinnor. Jag är väldigt social och bekväm i umgänget med kvinnor. Tar ledigt och naturligt kontakt och har aldrig problem med att få kvinnors uppmärksamhet. Jag ser nog rätt ok ut också förövrigt och håller mig i form. Klär mig ledigt men snyggt. Så återigen...jag har rätt lätt att få kontakt med kvinnor. Det hände t.o.m att jag gick hem med kvinnor. Och sex var alltid underförstått från deras sida. Men här backade jag (och gör fortfarande) varje gång. Reaktionerna är ofta komiska och tragikomiska. Jag förväntas ju inte nobba. Jag förväntas ju tacksamt ta emot tillfället. Men nu gör jag inte det utan när det börjar hetta till så kastar jag en blick på klockan och säger något i stil med att "oj...jag visste inte att klockan var så sen...dags för mig att gå hem". Och så tackar jag för ett trevligt sällskap, önskar godnatt, och så går jag. Och jag lämnar efter mig en smått chockad uppsyn. Jag njuter varje gång.

    Nu till något mer utstuderat...
    Jag ligger ute på en dating-site också. Jag har t.o.m fått hjälp av två kvinnliga kollegor att skriva min "annons". Låt mig göra en parentes runt detta. Det är rätt festligt hur de kvinnor jag har nära mig direkt engagerar sig i mitt kärleksliv. Hur dom tar på sig rollen att snabbt fixa ihop mig med någon. Jag skall tillägga att de här två kvinnliga kollegorna är båda gifta och något år yngre än mig. Så dom skrev tillsammans ihop en annons som dom tyckte passade mig och som skulle tilltala kvinnor. Dom valde bild och beskrev mig hyfsat sanningsenligt. Det var intressant att se vilka egenskaper dom valde att trycka extra på och vilka egenskaper dom "lät framgå mellan raderna".  Träning (=tränad), snickrar och renoverar (=händig),  chef inom "het bransch" (= framgångsrik och välavlönad) osv osv. Dom menade att det här skulle få det att rinna till och få det att "klämta i äggstockarna" hos kvinnor mellan 33-40. Och det fungerade får jag väl säga.
    Jag får drösvis med kontaktförfrågningar. Och jag träffar många. Det är lustigt att se hur snabbt ni kvinnor vill träffas efter första kontakten via chat och email. Ni vilar inte på hanen direkt. Och efter två, tre, träffar så skall vi ses hemma hos henne. OBS! Jag tar aldrig hem någon kvinna till mig. Så det är alltid hemma hos henne. Och hon har laddat för en het stund i sängen. Och där blir det nobben igen. Jag har en arsenal av förklaringar till varför jag måste bryta upp och gå hem just då. Och varje gång blir kvinnan handfallen och paff. Jag njuter enormt.

    Varför ligger jag då ute på en dating-site? Bara för att jävlas? Nej..inte riktigt. Jag trivs med att träffa kvinnor och jag har stort utbyte av att socialt närma mig henne. Att lära känna henne och bygga en kontakt. Jag har hemskt gärna många kvinnliga vänner som jag bryr mig om. Men jag vill inte ligga med dom. Inte längre. 
    Först hade jag lite dåligt samvete över att jag ligger ute på en dating-site och därmed antas vilja ha en sexuell relation. Men å andra sidan...varför skall det antas det? Jag skriver inte det någonstans. Och när frågan kommer upp (som den gör ibland) vad jag vill sexuellt i en relation med en kvinna så har jag alltid duckat. 

    Så för att avrunda och summera. Jag är en social och trevlig man som lätt får kontakt med kvinnor. Men jag vill inte ha sex med dom och det gör dom frustrerade och förbannade. Jag har fortfarande en sexlust kvar och är som person väldigt sexuell. Men det håller jag numera för mig själv. Och med det upplever jag det som att jag har avväpnat kvinnorna. Jag är inte slav under min sexdrift längre och kan inte bli kontrollerad eller styrd av en kvinna. Det är ett enormt uppvaknande och en frihetskänsla. Och visst...jag får en kick av att nobba kvinnor sex. Låt mig erkänna det.

    Låt mig direkt här besvara den frågan som du nu är på väg att ställa: Nej...jag är inte bög. Jag är attraherad av kvinnor...men jag behåller sexet för mig själv. Det är bättre än att ha sex med er.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 17:26
    Tittut....!
    Jag har haft blicken riktat mot andra saker under helgen så jag har inte hunnit sitta här och svara alla. Och jag kommer inte att svara någon direkt heller iom att det skulle skapa förväntningar på att jag skall besvara alla. Därför gör jag här bara en uppdatering och ett klargörande rent allmänt.

    Jag skrev min trådstart medvetet provocerande. På några ytterst få punkter. I det stora hela är allt med sanningen överensstämmande. Vilka är då de få punkterna där jag har skarvat, förstärkt eller adderat till för att provocera? Jo...två ställen.

    Jag skrev att jag har utvecklat en hobby i detta. Det är inte riktigt sant skall jag erkänna. Jag har andra hobbies. Sen skrev jag också att jag njuter, och t.o.m njuter enormt, av kvinnornas häpna miner när jag nobbar sexet. Och där glider jag något på sanningen. Eller vinklar rättare sagt. Det är sant att jag har en liten trigger i det här. Men det är i ärlighetens namn inte kvinnornas miner eller deras eventuella besvikelse som jag triggas av. Utan istället att jag faktiskt tackar nej och undviker sexet. Att jag lyckas kontrollera mig och "äga min egen sexualitet som någon skrev här". Att inse att jag inte har något behov av att knulla med dom utan istället njuter av deras sällskap och att få lära känna dom på djupet utan att förblindas eller ledas av kåthet. Jag njuter i kvinnornas sällskap och de samtal jag har med många av dom är mycket intellektuella och spännande. Inom många olika områden. Jag är enormt glad att kunna bygga upp en intellektuell intimitet istället för att solka ner det med något så banalt som sex.

    De här kvinnorna som jag lärt känna och som jag har nobbat sex med, har dom förskjutit mig? Några har gjort det. Men fler har faktiskt hängt kvar. Några har nog fortfarande förhoppningar om att "omvända mig". Dom ser det som en utmaning gissar jag. Vad de andra tänker vet jag inte. Men vi är väldigt tighta och jag har en stor glädje av att umgås med dom och förlora mig i djupa samtal i timmar. Jag uppfattar att dom delar den här upplevelsen.

    Ni anar säkert här att jag har en rätt krass och negativ erfarenhet av sex. Ja...så är det. Sex är eggande, spännande och kan vara fantastiskt, i fantasin. Men i verkligheten är det torftigt och platt. Grovt överskattat.

    Varför startade jag tråden då? Jo...det här är ju ett sexforum och här skrivs allt möjligt avseende sex. Hur man får mer sex. Mer sexlust. Att frun/mannen inte har någon sexlust. Otrohet. Fontänorgasmer och nu på senare tid en oändlig variation på ämnet rumpslick. Här är mitt bidrag - ur min verklighet.

    Och jag har förstått att min verklighet provocerar och retar folk. Jag är inte som man skall vara. Speciellt inte som man. Det hotar även kvinnorna och kvinnligheten. Min uppfattning är att när man avväpnar kvinnorna och tar från dom plattformen att kontrollera män genom sex - ja då händer det rätt spännande saker. Och väldigt många här blev ju provocerade direkt. Jag har kallats många saker och en sak som ständigt återkommer är att jag tydligen skulle vara bitter. Jag är inte förvånad, för så fort någon (i regel en man) uttrycker något som "går i moll" avseende kvinnlighet - ja då är han bitter. Utan omsvep eller djupare analys. Att kalla någon för bitter är bekvämt (om än slappt) och fungerar som en förminskning av personen. Man kan ju inte lyssna närmare på någon, och ta till sig det han/hon säger, för han är ju bara bitter. Att jag en gång förtydligat i tråden att jag är harmonisk och inte alls bitter spelar ingen roll.

    Några få har läst med öppet visir och utan fördomar. Cudos till er!
    De allra flesta har dock läst med reptilhjärnan. Och jag är inte alls förvånad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-11 20:44
    Och här dyker jag upp mitt i chipspåsen eller tacobuffén!

    Jag tyckte mig se en fråga om hur jag ser mitt fortsatta liv och samliv men en kvinna (eller nåt sånt).

    Bra fråga och intressant tanke. Just nu är jag ju inte "stadgad". Men därmed inte sagt att jag inte blir det en dag. Jag har absolut inget emot tvåsamheten och lever nog tillsammans gärna med en kvinna (rätt kvinna) i framtiden.

    Men....jag kommer nog inte att ha sex med henne så det lär bli en kvinna som är införstådd med detta. Varför? Jo...jag har nog redan redogjort för det. Jag vill inte riskera att förlora mig i en sådan maktkamp igen. Och ni får säga vad ni vill om ett ömsesidigt och sunt sexliv med jämstarka och lika sexuella villkor mellan parterna i ett förhållande. Jag har mitt perspektiv och det baseras på mina egna erfarenheter, det jag hör från mina manliga kamrater och det jag läser såväl tryckt som digitalt (här exempelvis). När sex kommer in i bilden har kvinnan i regel en maktposition och kontroll. Och det vill inte jag. Så därför kommer jag att hålla mitt sexliv för mig själv. Och jag kommer inte att lura in någon kvinna i ett sådant förhållande med falska förespeglingar om ett normalt sexliv. Det har jag ju inte heller gjort i de träffar, relationer osv som jag redan nu har med ett antal kvinnor.
    Även om ni har för er bekvämlighets skull valt att utgå ifrån det.

    Så med andra ord så spelar jag rent spel hela tiden. Jag kommer inte att låta någon tro att jag kommer att vilja ha sex med dom. Jag låter ingen tro det heller idag. Men........jag skriver det inte på näsan på dom. Det är inte så att jag tar upp det här det första jag gör. Om någon ställer en rak fråga till mig om jag kan tänka mig att ha sex med henne så kommer jag att svara nej. Självklart. Men ingen sådan fråga har ställts ännu. Om någon pressar mig inom ämnet sex och vad jag vill och hur jag vill att sexlivet skall se ut i mitt framtida fasta förhållande med en kvinna så kommer jag ju även där att vara ärlig. Men....ja du förstår redan...ingen har ställt den frågan heller. Så jag lurar ingen och jag missleder ingen.

    Jag känner mig stärkt av att jag har kontroll över mitt välbefinnande. Jag styrs inte av någon kvinna som sublimt och diskret drar i mina sexuella marionettrådar.

    Jag tror inte att kvinnor är onda på något sätt. Och jag har sett här att många bestrider att kvinnor (i alla fall just dom) absolut inte skulle göra något dylikt.
    Men ....det gör ni. Även just du. Små små saker som hela tiden ligger över en man när det gäller tillgång till sex. Jag inser att en kvinnas sexuella lust är som ett korthus. Det går att bygga och det tar lite tid. Korten måste ligga exakt och minsta lilla skakning eller vinddrag får allt att rasa. Och så skall man börja om. Eller så skiter man i det.

    De kvinnor som jag odlar en kontakt med idag är fantastiska människor som jag högaktar. Hade jag tillåtit mig ha "lust till dom" så hade jag förblindats av den. Hade jag varit homosexuell så hade naturligtvis samma sak gällt män. Nu är jag dock inte det (lika bra att förtydliga).

    Ja...jag skrev min trådstart medvetet provokativt. Bara för att se hur folk reagerar. Efter att ha nyanserat en del i mina uppdateringar så konstaterar jag att folk fortfarande är förnärmade, föraktande och raljanta.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 17:33
    Dags för ytterligare ett litet tillägg och komplettering med anledning av debatten här och vilka uttryck och vägar den tar. OBS! Det här är ingen korrigering av vad jag tidigare berättat utan enbart ett tillägg för att ge lite mer detaljer än jag tidigare delat med mig av.

    Det här med att jag borde tydligt marknadsföra vad jag vill och specifikt vad jag inte vill redan tidigt i en ny kontakt.....

    Ja alltså....att jag inte kommer att vilja ha sex med henne. Att jag skulle inleda en konversation så eller i ett relativt tidigt skede göra ett sådant klargörande. Jag vet inte....det blir inte så bra. För jag har faktiskt gjort det. T.o.m vid två tillfällen. Resultatet blev att jag skulle komma att bli ifrågasatt vid bägge tillfällen.

    Tillfälle nr 1:
    En kvinna som jag kom i kontakt med genom "vänners vänner" på en fest. Hon hade hört att jag var singel och hon var väldigt "på". Hon var den som förde samtalet och frågade ut mig om än det ena och en det andra. Tidigare förhållanden, hur länge jag varit singel och vad jag har för planer framöver. Och sen gick hon ganska raskt till handlingarna och föreslog att vi skulle träffas några dagar efteråt på ett café. Någonstans här nämner jag att jag gärna gör det men att jag inte är intresserad sexuellt. Och här tog det hus i helsike. Jag blev anklagad för att vara sexist och precis "som alla karlar...tänker bara på sex hela tiden". Vilket var rätt absurt iom att jag hade talat om att jag inte ville ha just det. Men logik......tja.

    Tillfälle nr 2:
    Kvinnlig bekantskap gm ett internetforum. Vi hade lärt känna varandra och gnabbats en hel del via tangentbordet i ett specifikt ämnesforum (obs! ej sexinriktat) och till slut tyckte vi bägge att vi gärna kan fortsätta att gnabbas IRL. Hon var riktigt rolig och jag hade mycket ut av dialogen med henne. Så vi träffades vid flera tillfällen. Till slut närmade hon sig också det här med mina planer framöver, förhållanden osv. Och jag var uppriktig och tydlig att jag gärna fördjupar mig i ngn form av förhållande men dock utan sex. Det här tog hon tydligen som en utmaning. Hon skulle till varje pris ha mig i säng. Inte direkt där och då kanske...men under våra kommande möten. När hon till slut insåg att det var döfött så fick jag mig en utskällning igen. Är jag bög? Tycker jag att hon är så j-a frånstötande? Vad är det för fel på mig?

    Så....nej. Jag flaggar inte längre för vad jag inte vill.

    Och det här med min kontaktannons på datingsiten? Det är inte jag som skrivit den...utan två kvinnliga kollegor som skulle fixa ihop mig med någon. Jag skrev det i mitt inledande inlägg. Dom anlade tonen i annonsen och den varken osar sex eller det motsatta.

  • Svar på tråden Jag dissar kvinnors sexinviter
  • Anonym (jaha)

    Så bra för dig att du är nöjd. Men vad vill du med tråden?

  • MaryM

    Ehhh, hahaha. OK!
    kan verkligen tänka mig scenariot. Man hade blivit inte så lite chockad om killen plötsligt stuckit hem på tredje dejten ja :)

    Det jag tänker när jag läser:
    Du vill uppenbarligen inte ha ett förhållande just nu.
    Du är väldigt bitter.
    Du gillar att få bekräftelse och leker med kvinnor.

    Jag tror så här: yngre kvinnor är ofta som du beskriver, där måste mannen ta initiativet och jag kan förstå att det är svindrygt. Kvinnor 35-40 däremot.. heheh. VI ÄLSKAR sex. Så om du gav en kvinna i din egen ålder chansen så hade du nog märkt att du skulle slippa den sega rollen att vara den som alltid tar initiativet. I alla fall om du är en bra älskare, det vill säga lyhörd och osjälvisk.

    Mitt råd är att du slutar hänga på dejtingsiten, umgås med dina vänner, utvecklar dig själv, slutar med ditt destruktiva mönster som du håller på med nu. Har du läst The Game som handlar om Pick up artists? Det blir väldigt tydligt där att det blir so en drog detta med att ha makt över kvinnor. Och droger är trevliga i början men det blir destruktivt...


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anders 386

    Jag tycker det är en intressant tråd. Många män känner det nästan som att sexdriften äger dom, och det ligger hela tiden i kvinnors makt att antingen ge mannen sex eller låta bli. Attraktiva män får vara kåta, men när oattraktiva män är kåta är dom bara snuskiga.
    Det blir intressant att vända perspektivet. (Har inte tid att fundera mer just nu, men det här kan bli en jätteintressant disskussion, kvinnan har en oerhörd makt som den som ger sex eller inte ger sex.) Hoppas på fler inlägg.

  • Kereza

    Ja, lite förvirrande är det ju - men jag ser inga problem, egentligen - och i stort så ser jag två förklaringar här:

    1.) Du är skit i sängen och därför ville din ex-partner inte ta initiativ.

    eller

    2.) Din ex-partner gillade helt enkelt inte sex/gillade att ha någon annan som drivande och därför hade ni dåligt sex och bara på ditt initiativ.

    Din reaktion konfunderar mig dock; du ville att hon skulle vara drivande och bra sex - och därför tackar du nej till kvinnor som faktiskt ÄR det (eller,, ja "bra" vet vi ju inget om - men drivande i alla fall)

    Trivs du bättre med att runka så är det väl bara bra om du håller dig till det, men jag fattar inte varför du "straffar" kvinnor som är som du ville att din ex-partner skulle vara?

    Såg du Ricki Lake show när du var lite yngre?

    Det var en så'n där trams-show där folk kommer och pratar om sina problem - värsta white trash-stuket. OFTA så handlade det om människor som blivit mobbade när de var unga, eller som varit "fula" - och som nu, 5-10-15 år senare ställde sig upp i amerikansk TV för att säga "Du mobbade mig för att jag var ful - men nu är jag en sexbomb"

    I nästan alla fallen så var det det fd mobb-offret som tagit tag i sitt liv och bantat och gjort lite (mer eller mindre) smakfull kosmetisk kirurgi - och som nu ansåg sig vara "lyckade"

    MEN - de hade fortfarande så usel självkänsla efter sina negativa upplevelser då de var "fula" att det enda som kunde få dem att må bättre var om mobbarna erkände att de lyckats bli "bra nog".

    Och det är här det tragiska kommer in - i det här TV-programmet så stod de där; smala, sexiga och lyckade och sa "Kolla på mig, du försökte förstöra mitt liv för att jag var ful, men nu är jag sexig och bättre än du"

    Och mobbarna sa "Jaha? Inte fan bryr jag mig"

    Inte ens då fick alltså de stackars mobboffren någon "upprättelse"

    Din post låter som Ricki Lake show; du blev så skadad av dina jobbiga upplevelser att du kommer gräva ner dig i den resten av ditt liv och njuta av att få behandla andra som du själv upplever dig ha blivit behandlad.

    I slutändan låter det bara djupt tragiskt, men mår du bra av det så är det helt ok för mig - kvinnorna du nobbar har inga problem att hitta någon annan, och du kan få din tillfälliga kick av känslan av upprättelse, så länge den varar.

  • Anonym (Tjena)
    MaryM skrev 2015-04-02 09:53:29 följande:

    Jag tror så här: yngre kvinnor är ofta som du beskriver, där måste mannen ta initiativet och jag kan förstå att det är svindrygt. Kvinnor 35-40 däremot.. heheh. VI ÄLSKAR sex. Så om du gav en kvinna i din egen ålder chansen så hade du nog märkt att du skulle slippa den sega rollen att vara den som alltid tar initiativet. I alla fall om du är en bra älskare, det vill säga lyhörd och osjälvisk.


    Det stämmer säkert att kvinnor 35-40 älskar sex men det förutsätter vissa saker för att behålla detta intresse.

    1. Inled inte ett "seriöst" förhållande med henne!
    2. Flytta absolut inte ihop.
    3. Passa dig extremt noga om hon vill ha barn. Ge henne inga barn!

    För varje del av dessa punkter minskar lusten. Ger du henne alla tre så är sexlivet mer eller mindre kört.

    Att dejta kvinnor 35-40 är hemligheten till ett rikt sexliv. TS strategi att hålla dem på halster är troligtvis inget annat en genial!
  • MaryM
    Kereza skrev 2015-04-02 10:04:31 följande:

    Ja, lite förvirrande är det ju - men jag ser inga problem, egentligen - och i stort så ser jag två förklaringar här:

    1.) Du är skit i sängen och därför ville din ex-partner inte ta initiativ.

    eller

    2.) Din ex-partner gillade helt enkelt inte sex/gillade att ha någon annan som drivande och därför hade ni dåligt sex och bara på ditt initiativ.

    Din reaktion konfunderar mig dock; du ville att hon skulle vara drivande och bra sex - och därför tackar du nej till kvinnor som faktiskt ÄR det (eller,, ja "bra" vet vi ju inget om - men drivande i alla fall)

    Trivs du bättre med att runka så är det väl bara bra om du håller dig till det, men jag fattar inte varför du "straffar" kvinnor som är som du ville att din ex-partner skulle vara?

    Såg du Ricki Lake show när du var lite yngre?

    Det var en så'n där trams-show där folk kommer och pratar om sina problem - värsta white trash-stuket. OFTA så handlade det om människor som blivit mobbade när de var unga, eller som varit "fula" - och som nu, 5-10-15 år senare ställde sig upp i amerikansk TV för att säga "Du mobbade mig för att jag var ful - men nu är jag en sexbomb"

    I nästan alla fallen så var det det fd mobb-offret som tagit tag i sitt liv och bantat och gjort lite (mer eller mindre) smakfull kosmetisk kirurgi - och som nu ansåg sig vara "lyckade"

    MEN - de hade fortfarande så usel självkänsla efter sina negativa upplevelser då de var "fula" att det enda som kunde få dem att må bättre var om mobbarna erkände att de lyckats bli "bra nog".

    Och det är här det tragiska kommer in - i det här TV-programmet så stod de där; smala, sexiga och lyckade och sa "Kolla på mig, du försökte förstöra mitt liv för att jag var ful, men nu är jag sexig och bättre än du"

    Och mobbarna sa "Jaha? Inte fan bryr jag mig"

    Inte ens då fick alltså de stackars mobboffren någon "upprättelse"

    Din post låter som Ricki Lake show; du blev så skadad av dina jobbiga upplevelser att du kommer gräva ner dig i den resten av ditt liv och njuta av att få behandla andra som du själv upplever dig ha blivit behandlad.

    I slutändan låter det bara djupt tragiskt, men mår du bra av det så är det helt ok för mig - kvinnorna du nobbar har inga problem att hitta någon annan, och du kan få din tillfälliga kick av känslan av upprättelse, så länge den varar.


    Kereza, får jag gå med i din fan club? Shit vad du levererar! Fnissar högt och förjust för mig själv här. Du skrev det jag ville få fram men mycket tydligare.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (Tjena) skrev 2015-04-02 10:07:09 följande:
    Det stämmer säkert att kvinnor 35-40 älskar sex men det förutsätter vissa saker för att behålla detta intresse.

    1. Inled inte ett "seriöst" förhållande med henne!
    2. Flytta absolut inte ihop.
    3. Passa dig extremt noga om hon vill ha barn. Ge henne inga barn!

    För varje del av dessa punkter minskar lusten. Ger du henne alla tre så är sexlivet mer eller mindre kört.

    Att dejta kvinnor 35-40 är hemligheten till ett rikt sexliv. TS strategi att hålla dem på halster är troligtvis inget annat en genial!
    Jag köper det du säger i mångt och mycket, men TS får ju inget sex alls nu.. Han drar ju vidare till nästa kvinna som han ska få till den punkten att hon vill ha sex och han kan dissa. Jaja, som Kereza skriver, hon lär bara tänka "next!" haha.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Förtryckt

    Det här kan nog bli en hel bok tror jag... Tips på roman-namn nedan...

    "The year of living bitterly"

    "Hur man förgör en kvinnas självkänsla kring sex appeal"

    "Jag LOVAR att jag inte är bög!"

    "Min sårade manlighet (och hur den fick mig att gå utan bra sex i flera år)"


    ---
  • Förtryckt
    Anders 386 skrev 2015-04-02 09:59:25 följande:

    Jag tycker det är en intressant tråd. Många män känner det nästan som att sexdriften äger dom, och det ligger hela tiden i kvinnors makt att antingen ge mannen sex eller låta bli. Attraktiva män får vara kåta, men när oattraktiva män är kåta är dom bara snuskiga.

    Det blir intressant att vända perspektivet. (Har inte tid att fundera mer just nu, men det här kan bli en jätteintressant disskussion, kvinnan har en oerhörd makt som den som ger sex eller inte ger sex.) Hoppas på fler inlägg.


    Fast TS påstår ju att han är attraktiv så...

    Men jag håller absolut med om att allt måste ske på kvinnornas villkor numera.
    ---
Svar på tråden Jag dissar kvinnors sexinviter