• Anonym (karl)

    tjejer hur ska jag få henne?

    Det har börjat en kvinna på mitt kontor som jag kände en omedelbar dragning till, vet att hon kollat in mig med. Grejen är att jag har tjej och hon är gift. Men jag vill ändå närma mig henne. Eftersom jag inte är så framåt så ser jag andra killar som sitter längre bort komma och snacka med henne, hon verkar vara en sån som alla gillar. Några tips?

  • Svar på tråden tjejer hur ska jag få henne?
  • Anonym (Tjej)

    Kör på att bli vän med henne utan att flirta med henne, så sticker du ut...

  • Anonym (Ödla)

    Tycker det är en dum idé att ens tänka tanken att vara otrogen. Skilj dig från din fru innan du påbörjat något nytt med någon annan. Att vara otrogen är bland det värsta man kan göra mot en människa. Vad har din fru gjort för att förtjäna något sådant?

    Men om du nu skiljer dig, och ska närma dig den där tjejen, så föreslår jag att du absolut inte flörtar med henne. Lär känna henne försg och främst, visa dina bästa sidor, dra lite skämt och visa lite skämt. Men var inte "för lätt att få" för tjejer gillar lite utmaningar, bara dem inte är för svåra. (Om du vill ha nåt seriöst) Om du nu bara ser henne som ett ligg, bjud med hon ut på krogen eller nåt. För när man är full sä brukar man vilja ha en hel del närhet och man vågar mer. Då kan du lägga in en stöt.

  • Anonym (123)

    Inte det överdrivet oanständig att vilja närma sig en gift dam, medan du redan har en tjej? Släpp din tjej fri om du inte längre gillar henne då! Om du gillar din tjej, tycker jag du bör låta damen i kontoret vara. Annars garanterar jag dig att du kommer förlora dem båda. 

  • Anonym (Frågande)

    Hej!

    Undrar först och främst vad din tjej har gjort? Är hon förtjänt utav att du kommer krossa all tillit, förtroende, kärlek mm som hon förhoppningsvis känner för dej. Vill du var en människa som sviker, trampar sönder en annan människas Själ för sex? Eller vad det nu är.

    Om du är en karl nog lämnar du din tjej först, satsa sedan på en singelkvinna/tjej. Ingen blir lycklig utav otrohet.

  • Anonym (Cecilia)

    Jag är gift och jag kan lova dej att det är jävligt långt steg mellan att titta på en attraktiv man och att vilja ligga med honom. Även om hon spanat in dej så behöver hon inte vara det minsta intresserad av en affär med dej. Lägg ner innan du får en pinsam spänd stämning på arbetet och en fru som blir sårad.

  • fiffffi

    Var nära henne, var schysst, bry dig, fråga om ni ska fika, sätt dig bredvid henne på fikat, sök ögonkontakt. Om du får ?svar? på allt detta så måste du ta det vidare, annars kanske hon tröttnar på att ?bara? flirta. Det blir frustrerande att bara kolla och fantisera om sex och så får man aldrig en invit.

  • Anonym (A)
    Anonym (Cecilia) skrev 2015-04-06 10:02:41 följande:
    Jag är gift och jag kan lova dej att det är jävligt långt steg mellan att titta på en attraktiv man och att vilja ligga med honom. Även om hon spanat in dej så behöver hon inte vara det minsta intresserad av en affär med dej. Lägg ner innan du får en pinsam spänd stämning på arbetet och en fru som blir sårad.
    Håller med
  • Anonym (Sp)

    Gå hem och berätta det för din tjej och så får vad du förtjänar. Glöm inte att nämna kontor-kvinnans namn så din tjej kan ta kontakt med hennes man så han kan ge henne vad hon förtjänar.

    Sen är det fritt fram. Då är isen bruten och alla blir nöjda!

Svar på tråden tjejer hur ska jag få henne?