• vilsensjäl

    våga blogga

    Våga blogga, det är mitt talesätt. Våga visa dig, våga visa vem du är och vad du tycker om saker och ting.

    Kan inte folk ta dig för den du är, då är det inte mycket till folk du behöver ha i din närhet.

    Haters Will hate, det vet jag :) men bryr jag mig? Nääääj!

    Checka in min blogg, där jag vågar vara mig själv :) puss

    Morsanmimmi.WordPress.com

  • Svar på tråden våga blogga
  • Filiplopp

    Ser ingen anledning för mig att blogga. Mitt liv och mina tankar  vill jag ha för mig själv. 

  • miamiamia
    Vi är en familj  som är inne på tredje tävlingsåret. Vi startade med sporten hösten 2012.  Vi har 6 hundar som vi träna och tävla i barmark tillsammans hittills.

    Är en familj med ett stort hundintresse. Vårt liv kretsar kring våra 6 hundar. Vi tycker att det är en rolig sport att hålla på med på fritiden. Det gyna hälsa m.m. 

    Hundintressen har jag haft sedan jag var barn.  Det är det jag älska att göra på fritiden. Hundarna förgyller min vardag. Som kretsar en hel del kring våra hundar.

    Jag är född - 1970. Lever med min man och våra två barn och våra 6 hundarna. Hundarna är vårt liv. Utan dessa underbara varelser vore inte livet ett liv.

    Min bror kom in på ett bananskal ler. Det tycker vi att det är roligt. Så han har ett intresse tillsammans med oss.

    Vi har en stuga uppe i Sälen som vi bruka tillbringa mycker tid. Både sommar och vinter, På vinter kör vi mycker med hundar med släde så mycker vi kan då. På sommaren kör vi mycker kickback och cykel m.m

    Mitt andra intresse är ridsport. Jag rider två gånger i veckan. Jag tävlar i hoppning och dressyr m.m Är nöjd med mina palcerningar. Har ridet sedan jag var barn. Kommer fortfarande att rida och tävla om hälsa tillåter detta.

    På min fritid så håller jag på för det mesta med våra hundarna och hästarna. 

    Jag har en sysselsättning genom kommunens psykatrin är där mindre halv tid. 
    Det passa mig utmärkt att har det så.
    Så jag har fullt upp ändå m.m.

    Sedan är det min familj som jag tillbringa mycker tid med tillsammans också.

    Har det till godo!

    Läs min blogg vetja !

    miamiamia.bloggplatsen.se

    Jag skriver om våra tävlingar med våra hundar, om allt m.m.

    Skriv vad ni tycker m.m Jag tåler för det mesta !

    Vad tycker ni om detta inlägg som jag har skrivet ? 

    Vad vill ni att jag ska skriva om m.m.?

    / Maria

    E-mail: mia2@home.se

    Mobil:

     
  • Gräsklipparmannen

    Kan rekommendera att skriva om ett visst ämne - tidskrävande men fantastiskt kul. Ger även möjlighet att lära sig något mer om sin utbildning, fritidsintresse eller vad det nu handlar om.


    MärkDNA Stöldskyddsmärkning - www.dnabutiken.se/
  • miamiamia

    Att det ska vara så svårt att presentera sig! Hur ska jag få till det utan att det låter alltför deprimerande. Jag är en gift tvåbarnsmamma som har stött på många baksidor av livet. Pga av all otur har det varit svårt att möta någon som förstår/respekterar hur det är/varit och varför det är svårt att vara som "alla andra". Kanske kan vi förgylla vardagen för varandra på något sätt oavsett vilken relation vi har.
    Är: rök, drogfri, lugn, ärlig, snäll, försiktig, m.m.
    Tycker om: ärlighet, respekt, djur, hantverk, handarbete, natur m.m.
    Tycker inte om: elakheter, ytlighet, orättvisor, stökigt uteliv m.m. res


    Min E-mail: [email protected]


    Min bloggadress: miamiamia.bloggplatsen.se


    /Mia.

Svar på tråden våga blogga