• Killen som vill

    Varför ska det vara så svårt att hitta någon som bara vill ligga villkorslöst?

    Hejsan!
    Varför?
    Har stora problem att hitta någon som bara vill ligga då och då eller ofta för den delen. Visst jag bor ute på landet och brukar inte gå ut på krogen men ändå. Är en kille på 21 år, 182 o 89kg (tränar mycket men är inte ''den-där-som-skaffar/vill-ha-sexpack''. har rätt dåligt självförtroende men försöker så gott jag kan så att säga.
    Någon som har tips om hur man kan lätt ta/få kontakt med någon tjej som bara vill ha sex? Någon som brukar lyckas? har inte någon direkt ribba för hur snygg tjejen ska vara.
    Tycker det är svårt att förklara men om någon där ute förstår mig så svara gärna :P

  • Svar på tråden Varför ska det vara så svårt att hitta någon som bara vill ligga villkorslöst?
  • Kereza

    Jag vet inte varför det är så svårt - jag är 32 och har bara lyckats två gånger,resten har blivit kära och velat ha mig för sigsjälva. 

    En teori jag har är att om man klarar sig så bra själv, trivs, har kul, vet vad man vill,  och inte "vill ha någon" så attraheras folk av det, MER än de gör av någon som prompt vill ha ett förhållande, och då vill de "behålla" det - men jag kan såklart ha fel.

  • Anonym (Vuxen)

    Jag blev singel för 2 år sedan. Min granne bjöd mig på fest och efter det träffas vi då och då. Han är ute efter ett förhållande men det är inte jag. Jag har samma uppfattning som Kereza att om man är ute efter ett förhållande så lyser desperationen igenom. I mitt fall är jag trygg och klarar mig själv och då verkar männen dras till mig varför förstår jag inte eftersom jag är både gammal och oattraktiv.

  • Anonym (femme)

    Annars har du ju möjligheten att tillfredsställa dig själv och sluta leta efter någon tjej för att tillfredsställa dig.

  • Anonym (?)
    Anonym (Vuxen) skrev 2015-04-12 08:51:28 följande:

    Jag blev singel för 2 år sedan. Min granne bjöd mig på fest och efter det träffas vi då och då. Han är ute efter ett förhållande men det är inte jag. Jag har samma uppfattning som Kereza att om man är ute efter ett förhållande så lyser desperationen igenom. I mitt fall är jag trygg och klarar mig själv och då verkar männen dras till mig varför förstår jag inte eftersom jag är både gammal och oattraktiv.


    Hur menar du, gammal och oattraktiv? Det är väl inget konstigt om åtminstone jämnåriga eller äldre dras till dig, oavsett hur gammal du är? Att du skulle vara oattraktiv sitter tydligen bara i ditt eget huvud .
  • Anonym (märkligt)
    Anonym (femme) skrev 2015-04-12 09:05:28 följande:
    Annars har du ju möjligheten att tillfredsställa dig själv och sluta leta efter någon tjej för att tillfredsställa dig.
    Du måste ha missförstått tråden. Han skrev inte att han önskar vill tillfredsställa sig själv

    Du måste missförstått hela trådstarten (tål att upprepas). Skulle killen

    ha behov av att tillfredsställa sig själv så hade han inte behövt skapa en trådstart kring detta.

    Okej för att förtydliga det är sex med motsatt kön är ju det killen önskar. Det vill säga en tjej.

    Det skriver han dessutom i trådstarten
  • Anonym (Vuxen)
    Anonym (?) skrev 2015-04-12 09:16:13 följande:
    Hur menar du, gammal och oattraktiv? Det är väl inget konstigt om åtminstone jämnåriga eller äldre dras till dig, oavsett hur gammal du är? Att du skulle vara oattraktiv sitter tydligen bara i ditt eget huvud smile1.gif .
    Gammal=närmare 60, oattraktiv=överviktig och stora hängtuttar. JAG har inget problem med mitt utseende för jag har sett ut så i hela mitt liv. Förmodligen är det någonting annat som gör mig attraktiv. Kanske att jag är en trevlig, rolig person att vara med eller kanske min starka personlighet som gör att folk blir nyfikna på mig.
  • Anonym (femme)
    Anonym (märkligt) skrev 2015-04-12 09:24:21 följande:

    Du måste ha missförstått tråden. Han skrev inte att han önskar vill tillfredsställa sig själv

    Du måste missförstått hela trådstarten (tål att upprepas). Skulle killen

    ha behov av att tillfredsställa sig själv så hade han inte behövt skapa en trådstart kring detta.

    Okej för att förtydliga det är sex med motsatt kön är ju det killen önskar. Det vill säga en tjej.

    Det skriver han dessutom i trådstarten


    Förstår mkt väl vad han skriver men han kanske ska inse som alla män att de inte är någon rättighet att få ha sex! Det tåla att upprepas för det verkar vara jävligt svårt att få in. Sen att det finns en önskan om det fine. Men tro inte att det är något nån har rätt till!
  • Skogatrollet

    Hej, det är jag som startade tråden men det hände något med mitt konto som gjorde att jag kunde inte svara... men i alla fall så tänkte jag fortsätta! =)
    Att tillfredställa mig själv, hmm... njä de kan det i princip kvitta för det är sååååå mycket skönare när någon annan gör det och många män kanske ser att ligga som en rättighet ( dock har jag aldrig hört talas om det ) men dom kallas nog våldtäktsmän. Har aldrig sett det som en rättighet men har bara haft sex med en enda tjej innan och hade nog mycket tur att hon var som hon var, är nämligen rätt charmig ;) kanske inte tillräckligt så därför vill jag vara lite mer rak på sak. Jag letar inte efter något förhållande men heller inte bara något ONS utan någon tjejkompis hade klart varit väldigt trevligt det med. Har så mycket att skriva men ändå liiiiite svårt att få fram de :P

  • ElinEvelina

    Det är inte alltid så lätt att hitta någon som vill villkorslöst.
    Du kan antingen försöka med en sexdejtingsida där man kör med raka puckar som till exempel www.lattfotade.se
    Annars kan man försöka söka sig igenom sin bekantskapskrets om det finns någon som kan vara med på det hela. Det finns några möjligheter men det är så lätt att känslor blir involverade om man inte har en ordentlig kommunikation mellan varandra.
    Lycka till iaf.

  • Anonym (njutning2012)
    Killen som vill skrev 2015-04-11 23:56:57 följande:

    Hejsan!
    Varför?
    Har stora problem att hitta någon som bara vill ligga då och då eller ofta för den delen. Visst jag bor ute på landet och brukar inte gå ut på krogen men ändå. Är en kille på 21 år, 182 o 89kg (tränar mycket men är inte ''den-där-som-skaffar/vill-ha-sexpack''. har rätt dåligt självförtroende men försöker så gott jag kan så att säga.
    Någon som har tips om hur man kan lätt ta/få kontakt med någon tjej som bara vill ha sex? Någon som brukar lyckas? har inte någon direkt ribba för hur snygg tjejen ska vara.
    Tycker det är svårt att förklara men om någon där ute förstår mig så svara gärna :P


    et är inte konstigt
    Jag har funderat o grubblat i över 30 år på denna fråga
    och det har visat sig följande

    1.  En kvinna kan inte skilja på kärlek och sex
    2. n kvinna våga inte träffa e känd man för ex
    3 En kvinna även efter 20 års äktenskap  kan inte visa sin sexualitet
    4 En kvinna måste bli uppvaktad,Kan absolut inte, (gud förbjude) ta initiativ till sex
    5 En kina måste känna sig trygg  
    6 en kvinna söker alltid et förhålland   För att kunna suga ut ditt kreditkort, få bekräftelse osv
    7 En kvinna ka aldrig någonsin göra någonting för en man,  en man skalalltid göra allt för en kvinna
    8  En kvinn parar sig     hon gillar inte sex
    9  O du kan erbjuda ett förhållande eller nar   då är det fritt fram
    10   Se upp men vad du lägger spermierna    spruta aldrig i en fitta
    en kvinna är bara ute efter underhållsbidrag   dina gener   ditt kreditkort
    och till slut  din kropp....

    BE VERY CAREFULLY

  • Anonym (tycker)
    Anonym (Vuxen) skrev 2015-04-12 08:51:28 följande:

    I mitt fall är jag trygg och klarar mig själv och då verkar männen dras till mig varför förstår jag inte eftersom jag är både gammal och oattraktiv.


    Anonym (Vuxen) skrev 2015-04-12 09:28:59 följande:
    Gammal=närmare 60, oattraktiv=överviktig och stora hängtuttar. JAG har inget problem med mitt utseende för jag har sett ut så i hela mitt liv. Förmodligen är det någonting annat som gör mig attraktiv. Kanske att jag är en trevlig, rolig person att vara med eller kanske min starka personlighet som gör att folk blir nyfikna på mig.

    Jag förstår inte alls varför du inbillar dig att du skulle vara oattraktiv för att du är 60, överviktig och har lite häng? Aldrig tänkt i banorna att det BÅDE är din personlighet OCH ditt yttre som gör att männen dras till dig? För så är det, jag veeet.

  • Pentra
    Anonym (njutning2012) skrev 2015-04-25 23:34:45 följande:
    et är inte konstigt Jag har funderat o grubblat i över 30 år på denna fråga och det har visat sig följande 1.  En kvinna kan inte skilja på kärlek och sex 2. n kvinna våga inte träffa e känd man för ex 3 En kvinna även efter 20 års äktenskap  kan inte visa sin sexualitet 4 En kvinna måste bli uppvaktad,Kan absolut inte, (gud förbjude) ta initiativ till sex 5 En kina måste känna sig trygg   6 en kvinna söker alltid et förhålland   För att kunna suga ut ditt kreditkort, få bekräftelse osv 7 En kvinna ka aldrig någonsin göra någonting för en man,  en man skalalltid göra allt för en kvinna 8  En kvinn parar sig     hon gillar inte sex 9  O du kan erbjuda ett förhållande eller nar   då är det fritt fram 10   Se upp men vad du lägger spermierna    spruta aldrig i en fitta en kvinna är bara ute efter underhållsbidrag   dina gener   ditt kreditkort och till slut  din kropp.... BE VERY CAREFULLY

    Nr 2 och nr 5 är de enda som stämmer överens med mig. (Och jag är inte ensam.) Resten kan du kasta i papperskorgen, tillsätta lacknafta och en brinnande tändsticka. ... /Pentra
  • Anonym (Vuxen)
    Anonym (tycker) skrev 2015-04-26 01:02:55 följande:

    Jag förstår inte alls varför du inbillar dig att du skulle vara oattraktiv för att du är 60, överviktig och har lite häng? Aldrig tänkt i banorna att det BÅDE är din personlighet OCH ditt yttre som gör att männen dras till dig? För så är det, jag veeet. smile1.gif


    OK, jag får väl acceptera att alla vill ha mig Tungan ute
Svar på tråden Varför ska det vara så svårt att hitta någon som bara vill ligga villkorslöst?