• Anonym (slaktavfall)

    Skulle du, kvinna, köpa sex om....

    Frågan är inspirerad från diskussionerna i en annan tråd här och riktar sig enbart till kvinnor.

    Om vi föreställer oss att sexköp inte skulle vara straffbart och erbjudandet av sexuella tjänster inget konstigare än exempelvis massage, klippning, sjukgymnastik osv. De som erbjuder och genomför dessa tjänster har någon form av professionell utbildning i ryggen (diplom på väggen, certifieringar m.m.).

    Skulle du kunna tänka dig att betala för att få en sexuell tjänst utförd?

    Berätta isåfall vilken tjänst du kan tänka dig och hur du tänker. Skulle du göra det regelbundet? Hur mycket är rimligt att betala?

    OBS! Jag gör inte en marknadsenket för att göra en egen affärsplan. Jag är ingen gigolo....bara nyfiken.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du, kvinna, köpa sex om....
  • Anonym (T)

    Ja för jag tror inte en kille gör det för att han blir tvingad till det. 

  • Anonym (Pussy Destroyer)

    Kvinnor har ju ingen direkt sexdrift. Varför skulle dom ens betala för det?

  • mycketsaft

    Nej, jag skulle nog kräkas och springa därifrån.

  • Kereza

    Nej, jag föredrar sex med någon jag valt, som även valt mig - alltså, att VI VILL ha sex med VARANDRA. Annars kan jag lika gärna onanera.

  • Anonym (han svarade)

    Varför skulle dom betala för det? Dom får ju barn, hus, bilar, kontokort och många semesterresor till utlandet m.m. när och om dom bjuder på musen.

  • Anonym (Jess)

    Nej sex är för mig något intimt och ömsesidigt så jag kan inte jämföra en massage med sex. Sex är mer än bara kroppsdelar som gnids. Jag vill ha ömsesidig attraktion och kåthet, annars får det vara.

  • fluu

    Nej, det skulle jag inte.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Skulle du, kvinna, köpa sex om....