• Anonym (tjej 23 år undrar)

    hur känns en sprutorgasm?

    Hej!

    Jag har en fundering kring sprutorgasmer.

    Jag är av den typen som har väldigt lätt att komma, och min sambo vet precis vad han skall göra. Men! En tanke som stört mig ganska länge är detta. När min sambo fingrar mig känns det ibland som att jag ska kissa på mig! Fast så jävla skönt på något vis! Jag blir dock lite nojjig varje gång och leder honnom till att göra något annat så försvinner känslan. Men ikväll pratade vi just om detta lite. Inte hur jag känner precis, men om sprutorgasm. Och jag sa att jag vill känna hur det känns, och han ville gärna försöka ge mig det. jag undrar ju såklart om det kan va så att jag varit nära att få det? Känslan kan komma iblandbunder sexakten oxo. Men det är lite mer sällan. Känner mig dumnsom frågar men hoppas någon kan ge mig svar tack på förhand!

  • Svar på tråden hur känns en sprutorgasm?
  • Anonym (:))
    Anonym (tjej 23 år undrar) skrev 2015-04-13 23:10:34 följande:

    Hej!

    Jag har en fundering kring sprutorgasmer.

    Jag är av den typen som har väldigt lätt att komma, och min sambo vet precis vad han skall göra. Men! En tanke som stört mig ganska länge är detta. När min sambo fingrar mig känns det ibland som att jag ska kissa på mig! Fast så jävla skönt på något vis! Jag blir dock lite nojjig varje gång och leder honnom till att göra något annat så försvinner känslan. Men ikväll pratade vi just om detta lite. Inte hur jag känner precis, men om sprutorgasm. Och jag sa att jag vill känna hur det känns, och han ville gärna försöka ge mig det. jag undrar ju såklart om det kan va så att jag varit nära att få det? Känslan kan komma iblandbunder sexakten oxo. Men det är lite mer sällan. Känner mig dumnsom frågar men hoppas någon kan ge mig svar smile1.gif tack på förhand!


    Har ej fått det själv men just den känslan när du känner att det e nära att kissa på sig det e då som man ska försöka att släppa taget å fortsätta :)
  • Anonym (Man)

    Släpp taget när du tror att du skall kissa på dig! Då får du troligen en fontänorgasm.

  • storebror

    TS, du är uppenbarligen nära att få en sprutorgasm.

    Det var precis likadant innan min fru fick sin första. Hon avbröt alltid när det kändes som hon skulle kissa på sig. Vi pratade om det och jag försäkrade att det inte gjorde något om det skulle hända en olycka. Då vågade hon löpa linan ut och fick sin första fontän. Och det hände ingen olycka. Efter några gånger så försvann känslan av att hon höll på att kissa på sig och nu njuter hon helt ohämmat av sina sprutorgasmer.

    Det kan också vara så att du får en fontän utan att det går ordentligt för dig. Bli inte besviken utan fortsätt prova. Plötsligt en dag kommer den riktiga sprutorgasmen.

    Lycka till!

  • falderna

    Precis som du beskrivit så känns det ofta som att man ska kissa på sig precis innan man får en sprutorgasm, eller fontänorgasm som det också kallas. För att känna sig lite tryggare i den känslan kan det vara bra att gå på toaletten och kissa precis innan sex. Då kan det upplevas lite säkrare när den känslan väl kommer.

    Man måste helt enkelt bara våga släppa taget och låte det hända. Det är värt det! Ofta beskrivs känslan av en sprutorgasm som väldigt intensiv och mycket kraftfullare än en vanlig orgasm. 

    Det finns jättemycket bra information, tips och guider om fontänorgasmer/sprutorgasmer på www.fontanorgasm.com

  • Haskel

    Det är i urinblåsan vätskan ansamlas före en fontänorgasm. Därför känner du dig kissnödig.

    Även om du råkar vara kissnödig kommer du inte kissa ner fullkomligt när du är upphetsad. Det kommer enbart "ett sprut".

    Vill du ha en sprut/fontän-orgasm så försök snarast att "kissa". Just när orgasmen är på väg så ska du trycka du på. Jag kan garantera att det ändå enbart kommer "ett kort sprut".

  • Anonym (?)
    Haskel skrev 2015-07-31 23:22:55 följande:

    Det är i urinblåsan vätskan ansamlas före en fontänorgasm. Därför känner du dig kissnödig.

    Även om du råkar vara kissnödig kommer du inte kissa ner fullkomligt när du är upphetsad. Det kommer enbart "ett sprut".

    Vill du ha en sprut/fontän-orgasm så försök snarast att "kissa". Just när orgasmen är på väg så ska du trycka du på. Jag kan garantera att det ändå enbart kommer "ett kort sprut".


    Vilken vätska förutom kiss kan ansamlas i urinblåsan?
  • PrimitivMan

    Bara "ett sprut" vet jag inte om jag håller med om. kan nog variera. En kvinna jag varit med kom i otroliga mängder. Någon annan bara så det blev lite extra vått (även om verkligen kan känna sprutet)


    Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden hur känns en sprutorgasm?