• Anonym (Fundersam)

    Ångerfull

    Vet inte vad jag egentligen vill med tråden, men i helgen dumpade jag en dejt, eller vad man nu kan kalla det? Inte för att jag egentligen vill, utan för att jag tror det är bäst. Hjärnan och hjärtat är oeniga i den frågan. Varför känns det då så fel, och varför känns det som ett svek, utan att jag egentligen lovat något? Någon som känner igen sig?

  • Svar på tråden Ångerfull
  • Anonym (anonym)
    Kanske är det bättre att vara ensam och så småningom hitta någon annan som du i så fall har rätt känslor för.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (anonym) skrev 2015-04-14 11:08:04 följande:

    Kanske är det bättre att vara ensam och så småningom hitta någon annan som du i så fall har rätt känslor för.


    Beslutet kändes rätt då, för att jag tror det undviker vad jag tror är en person som ger bekymmer. Men samvetet säger att det var taskigt, och inte vad jag eg. känner. Livet är komplicerat ibland..
  • Anonym (jobbigt)

    Fast jag gör lika..Ifall jag ser att det kan vara problem längre fram. Då dumpar jag innan jag fäster mig för mycket.

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (jobbigt) skrev 2015-04-14 18:57:14 följande:

    Fast jag gör lika..Ifall jag ser att det kan vara problem längre fram. Då dumpar jag innan jag fäster mig för mycket.


    Ja jag antog att det skulle kunna bli problem, hade fått några tecken och dåliga vibbar som tyder på det.
  • Anonym (E)

    Vad hade du fått f tecken? O om du ångrar dig, kan ni inte prata om det istället f att helt backa ur??

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (E) skrev 2015-04-15 17:49:51 följande:

    Vad hade du fått f tecken? O om du ångrar dig, kan ni inte prata om det istället f att helt backa ur??


    Kunde man kanske, men jag avslutade det nog lite för "hårt", för att komma krypande tillbaka..
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (E) skrev 2015-04-17 14:01:46 följande:

    Har du tagit kontakt igen?


    Nej!
  • Anonym (E)

    Vad har du att förlora då på att åter ta kontakt o säga som du tänker/känner?

  • Anonym (B)

    Är också nyfiken på vilka tecken och vibbar du fick?

Svar på tråden Ångerfull