• Anonym (Längtar)

    Utstött

    Skulle ni tjejer, kunna ha sex med en kille som är rullstolsburen?

  • Svar på tråden Utstött
  • Anonym (Längtar)
    Smila skrev 2015-04-15 18:53:17 följande:

    Ja, jag hade nog inte sett rullstolen i sig som osexig.


    Tack
  • Kereza

    Ja, även om jag kanske initialt skulle undra om kuken fungerade - iaf om jag inte visste Varför människan satt i rullstol, och varit lite avvaktande pga det. Men utöver det...nej, inga problem.

  • Anonym (Längtar)
    Kereza skrev 2015-04-15 19:27:30 följande:

    Ja, även om jag kanske initialt skulle undra om kuken fungerade - iaf om jag inte visste Varför människan satt i rullstol, och varit lite avvaktande pga det. Men utöver det...nej, inga problem.


    Utgå ifrån att den fungerar
  • Kereza
    Anonym (Längtar) skrev 2015-04-15 19:33:27 följande:
    Utgå ifrån att den fungerar
    Pja, då har du ju svaret där då. 
  • Anonym (Längtar)
    Kereza skrev 2015-04-15 19:37:55 följande:

    Pja, då har du ju svaret där då. 


    Tack för ditt svar
  • Anonym (Patty)

    Ja verkligen ! Varför ska rullstolen vara ett hinder ?!? !! Tänder till o med på tanken hehe

  • Anonym (Hehe...)

    Ja.

    Har faktiskt fantiserat om det.. speciellt han från Forrest Gump när han hamnar i rullstol.

    Ser det inte som ett hinder.

  • Anonym (tråkigt)

    Jag tror faktiskt de flesta vettiga kvinnor inte bryr sig om sånt.

    Jag är en enligt många och mig själv snygg person som föll för min totala motsats. En riktig nörd!! Haha

    Alltså vad jag vill säga är att man faller för människor, inte annat runt omkring. Spelar för mig ingen roll alls. personkemin ska stämma. just nu lever jag i ett normkritiskt förhållande på så sätt att jag är gift och väntar barn med en kille som är 5 cm kortare än mig. :) blir ledsen att läsa att någon ens behöver tänka i dessa banor.

  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Patty) skrev 2015-04-15 20:20:01 följande:

    Ja verkligen ! Varför ska rullstolen vara ett hinder ?!? !! Tänder till o med på tanken hehe


    Det kan bli verklighet <3
Svar på tråden Utstött