• Hmathilda

    Snutte

    Min dotter är verkligen förälskad i sin snutte, bär med den överallt och kan inte sova utan den.

    Men de är så att nu skulle de behövas en ny och den hpn har nu hittar jag ingenstans.

    Så måste nog vänja henne med en annan som man kan köpa flera av, hur har det gått för er? Har ni behövt byta snutte?

    Vi har en från teddykompaniet, baby love rosa kanin

  • Svar på tråden Snutte
  • vikarien

    Lägg upp en bild så kanske du kan få tips

    Tror att dom finns eller iaf har funnits i ullared, men osäker på hur den ser ut.

  • Hmathilda


    Den är köpt på en barnaffär i karlstad men jag bor inte i närheten så jag kan tyvärr inte kolla, och hitta en sida online men då var den för liten, det ska vara den stora varianten :/
  • finskorpan

    Om du kommer ihåg vad affären heter kanske du kan ringa och fråga om den finns där och/eller om de vet vad den heter och vart man kan köpa den närmare där du bor. Hoppas det löser sig!

  • Hmathilda

    Tyvärr fick vi den i present för mer än ett år sedan så vet inte var den är köpt, den som köpte den säger bara någon barnaffär så han var inte mycket till hjälp heller. Har funnits på jollyroom men är slutsåld och verkar inte komma in nå nya

  • Maddi

    Jag kan rekommendera att köpa 5-6 stycken så man har några att varva med närmande tvättar och om dom försvinner ellergår sönder och att man använder alla så dom känns lika.

    Vi gjorde misstaget att bara ha 2 då ena kom bort (fick dom) beställde lika nya men dom kändes annorlunda med tanke på att dom inte va tvättade så ofta. Han va 2 och tog inte till sig den första dagen utan saknade sig förra, jag satte dit den om och om igen i handen när han kastadeiväg den och dagen efter va de som om han alltid haft den. Har nu 5 st av samma byter när jag tvättar den ena.

  • solros68

    Vi skaffade redan från början, flera olika snuttar, så sonen har inte en speciell som favorit.

    Hoppas att du hittar snutten!

  • Hmathilda

    Hon har flera olika ända sen hon föddes men bara en duger hela tiden.

    Men jakten fortsätter efter den hon älskar.

Svar på tråden Snutte