Inlägg från: Anonym (mm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mm)

    En annan fick låna min fru

    Haskel skrev 2015-04-20 11:31:33 följande:
    Jag är beredd att hålla med om att ens fru inte är någon ägodel.

    Flera i tråden har hängt upp sig på uttrycket "låna ut".

    Väldigt få tycks däremot dela den åsikten när det kommer till OTROHETFörvånad.
    Amen det är swingers och sånt skit dom sket väl på otrohet dom har inga sådana känslor ,,,, skaffa ny partner eller fru så fall enkelt.
  • Anonym (mm)

    tycker det är rätt åt er och får skylla er själv ..

  • Anonym (mm)
    Herrn i unform skrev 2015-04-21 05:50:46 följande:

    Vänta lite nu.


    Så bara för att man är swinger eller poly-lagd så har man intenågra känslor för sin primärpartner? Har du någonsin träffat någon som är poly eller swinger?

    Bara för att vi inte ser sex som en grej som man måste haka upp sig på utan kan se sex som ett sätt att umgås på så är vi helt plötsligt känslokalla?
    Vi blir nog rätt sura på otrohet också ska du se, men väldigt många swingers och poly-lagda människor är dock inte den svartsjuka sorten, vilket det finns massor av i monogama relationer. Tyvärr, för svartsjuka är något som skadar alla relationer tror jag. 
    Men därmed inte sagt att monogama relationer är sämre än någon annan typ av relation.


    Ja själv skulle jag inte ha ett förhållande med en polygam eller swinger ,heller inte gifta mig , det är väldigt känt både här i sverige och inom islam och för mig är det förbjudet och skulle aldrig vilja  ha något seriöst med den typen.
  • Anonym (mm)
    Herrn i unform skrev 2015-04-21 05:50:46 följande:

    Vänta lite nu.

    Så bara för att man är swinger eller poly-lagd så har man intenågra känslor för sin primärpartner? Har du någonsin träffat någon som är poly eller swinger?

    Bara för att vi inte ser sex som en grej som man måste haka upp sig på utan kan se sex som ett sätt att umgås på så är vi helt plötsligt känslokalla?

    Vi blir nog rätt sura på otrohet också ska du se, men väldigt många swingers och poly-lagda människor är dock inte den svartsjuka sorten, vilket det finns massor av i monogama relationer. Tyvärr, för svartsjuka är något som skadar alla relationer tror jag. 

    Men därmed inte sagt att monogama relationer är sämre än någon annan typ av relation.


    Har abort att se er i en seriös relation mest vanligt i Sverige och andra länder minst vanligt inom islam , ni kanske jan va seriösa men det skulle inte va något jag direkt litade på och binda känslor för dessa typer är det dummast man kan göra .(-:
  • Anonym (mm)
    Herrn i unform skrev 2015-04-21 05:50:46 följande:

    Vänta lite nu.


    Så bara för att man är swinger eller poly-lagd så har man intenågra känslor för sin primärpartner? Har du någonsin träffat någon som är poly eller swinger?

    Bara för att vi inte ser sex som en grej som man måste haka upp sig på utan kan se sex som ett sätt att umgås på så är vi helt plötsligt känslokalla?
    Vi blir nog rätt sura på otrohet också ska du se, men väldigt många swingers och poly-lagda människor är dock inte den svartsjuka sorten, vilket det finns massor av i monogama relationer. Tyvärr, för svartsjuka är något som skadar alla relationer tror jag. 
    Men därmed inte sagt att monogama relationer är sämre än någon annan typ av relation.


    Kan man springa runt på det sättet som ni gör och byta som en madrass  så kan man inte ha djupare känslor anser jag .....säkert snälla och trevliga människor i sig men just det där .
  • Anonym (mm)
    Armageddon skrev 2015-04-21 09:54:31 följande:
    Nu är det ju inte riktigt så de funkar...

    Vi är swingers, men det betyder inte att vi har 12 olika sexpartners i veckan.

    Vi har 2 andra par som vi träffar 1-2 gånger om året för en mysig kväll, då vi kan uppleva sexuella saker som inte går när man bara är 2. Frugan gillar att ge mig extra njutning tillsammans med en annan kvinna, och jag gillar att ge henne extra med en annan man, eller tillsammans med den andra tjejen dp hon är lite lätt bisexuell.

    För oss är det en del av vår kärleksrelation att vi kan njuta fysiskt med andra tillsammans.

    Om någon av oss skulle vara otrogen skulle det vara lika förödande som i vilken annan relation som helst.

    Sen vet man ju inte innan man träffas vad den andra gillar för sex, det är ju sådant man upptäcker efter hand.
    Fast det är samma sak att ha sexuella relationer med andra som att va otrogen spelar som ingen större roll , å min synvinkel vore det bättre utan någon relation alls, så kan man ha det fritt en förhållande å mina vägnar betyder att man släpper sitt gamla liv och sexuella förbindelser osv osv för det kommer inte gå att konstruera antingen eller liksom... Men som sagt trivs ni med det så är det ju bra då är ni samma personer och värdesätter lika saker, själv skulle jag inte ens passa ihop med den typen.(-:
  • Anonym (mm)
    Anonym (FruXX) skrev 2015-04-21 10:04:31 följande:

    Tycker att det verkar vara många i denna tråd som uttalar sig om något det aldrig provat eller har den blekaste aning om.. Just saying!


    Man behöver inte prova allt , det räcker att se på andras misstag typ... 
  • Anonym (mm)
    Armageddon skrev 2015-04-21 09:58:53 följande:
    Förstår inte riktigt vad du menar.

    Det är han som övertalat sin fru att ha sex med andra män, inte hon som krävt det.

    Varför ska han ställa upp på nån trekant, det är ju inte det han vill (framgår det som iallafall), och inte att hon uttryckt någon önskan om det heller.

    Och vad är det jag ska ta?
    Man kan inte övertala någon som inte vill, 
  • Anonym (mm)
    Anonym (mm) skrev 2015-04-21 10:10:50 följande:
    Man kan inte övertala någon som inte vill, 
    Hör du ju bara på mig tex kan inte övertalas...(-:
  • Anonym (mm)
    Armageddon skrev 2015-04-21 10:18:07 följande:
    Så du ser ingen skillnad på att tillsammans ha sex med andra, där båda njuter av sexet med övriga inblandade, och när den ena i förhållandet har sex med någon i smyg utan den andres tillåtelse?

    Är man singel som man så är det dessutom jävligt svårt att ens få till gruppsex, i synnerhet att få ha sex med flera kvinnor samtidigt.

    Huvudsyftet för oss är inte så mycket att få ha sex med nya personer, utan att kunna vara många på en gång.

    Vi tycker att vår relation stärks av att kunna ha sex med andra, att vår kärlek för varandra bara blir djupare.

    Men jag inser också att det kan vara svårt att förstå om man har en mer traditionell syn på kopplingen mellan kärlek och sex.
    Nja tycker det räcker att gå ut genom dörren så kan jag få en trekant om jag vill men känner inte för det själv.(-:
Svar på tråden En annan fick låna min fru