• Axelos

    Gravid??

    Hej alla medlemmar!

    Jag är ny på detta forum och ni får ha överseende med eventuella uttryck då mitt ordförråd kring detta ämne är begränsat.
    För att göra en lång historia kort så har jag rätt så nyligen inlett en relation med en kvinna från ett annat land och det är delvis därför jag skriver denna tråd.

    Min flickvän är 37 år, har inte tidigare fött ett barn och är fullt frisk.
    Detsamma med mig, och jag vet att mina spermier är friska pga tidigare erfarenheter.
    Min flickväns mens kommer var 21:e dag och i detta fall kom den enligt beräknat i vanlig ordning den 4-5/4 (osäker på exakt datum). 2-3 dagar innan mensen utbröt hade vi aktivt sex ett par gånger om natten fast utan att jag kom i henne. Observera dock att jag har en stor mängd försats och "drar ut mig själv" strax innan jag kommer, samt ibland penetrerar henne igen direkt efter jag kommit.
    Hennes mens varade i 3-4 dagar och var mer eller mindre över den 7-8/4.

    Den 8/4 upplevde vi att hennes underlivssekret var annorlunda. Tjockare än vanligt och denna natt kom jag också i henne. Kommande dagar mellan 9-12/4 hade vi återkommande sex där jag kom inuti henne vid 2 tillfällen. Den 13/4 upptäcker min flickvän en blodliknande vätska och hon blir väldigt förundrande då detta aldrig hänt henne så tätt inpå sin mens, alltså knappt 1 vecka efter sin normala menstruation. Vätskan var väldigt lite, och den 15/4 försvann den.

    Efter att ha sökt runt på google och diverse sidor läser jag mycket om nidblödning då hon själv säger att hon aldrig fått mensen tidigare eller så tätt efter sin normala menstruation.

    Men nu vänder jag frågar till er rutinerade mödrar. Vad tror ni detta kan vara? Är det så att min flickvän kan vara gravid?

    Tack på förhand
    En förväntansfull

Svar på tråden Gravid??