• Orvar

    Nu börjar det hända grejer

    Vi hörde av oss till RPC i Uppsala i februari (då vi hade sex månader kvar innan samboende i två år) och blev då lovade att bli kallade till undersökningar under våren så att vi kunde starta inseminering direkt då vi bott ihop i två år. Då vi inte hade hört något i mitten av april tänkte vi att det var bäst att ringa och kolla så att de inte glömt bort oss och DÅ började det hända grejer.

    Samtalet var ju bara för att kolla läget men vi fick direkt boka en tid till kuratorsamtal så nu är det inplanerat. Och som om inte det vore nog så kom igår en kallelse till läkartid!

    Det är alltså igång på riktigt, på riktigt! Vi är så taggade att vi inte vet var vi ska ta vägen! Vi är dessutom glada för att vi kan få göra undersökningarna nu och sedan spendera sommaren med att njuta, förbereda oss och bara slappna av. Göra min kropp redo för ett nytt liv!

    Jag ville bara dela med mig av detta eftersom jag är så otroligt glad! Första gången jag skrev här hade vi bara varit samboende i strax över ett år. Tänk att tiden har gått så fort ändå (trots att vissa dagar kändes olidligt långsamma). Snart får vi starta vår resa mot att bli en familj!

  • Svar på tråden Nu börjar det hända grejer
  • Orvar

    Tack så mycket! Risk för bildbombning finns när det finns något att bildbomba. En mage fylld med godis är inget att visa.

Svar på tråden Nu börjar det hända grejer