• Gustana

    Sexfrågor

    1) har du varit med om nått pinsamt vid sex?

    2) hur många sexpartners har du haft?

    3) vad vill du helst få i sängen under en sexakt?

    4) vilken är din vanligaste sexfantasi?

    5) har du vid onani någon gång stimulerat dig själv i rumpan?

  • Svar på tråden Sexfrågor
  • MrFlex

    1) har du varit med om nått pinsamt vid sex?
    Flera saker. Råkade av misstag trycka in kuken med full kraft i min uppvärmda flickväns anal hemma i pojkrummet. Hon skrek högt och det blev ganska pinsamt. Pappa tittade konstigt på mig dagen efter.... Jag var 18-19år när det hände.

    2) hur många sexpartners har du haft?
    5 om man räknar penetrerande sex, 8 om man inkludera de 3 där det bara blev oralt/petting.

    3) vad vill du helst få i sängen under en sexakt?
    Jag vill helst få känna och uppleva min partners råa hämningslösa sexlust. Det smittar kraftig av sig på mig.

    4) vilken är din vanligaste sexfantasi?
    Olika former av analsex

    5) har du vid onani någon gång stimulerat dig själv i rumpan?
    Det har hänt

  • Anonym (Madicken)

    1. Vet inte om det här räknas för det hände innan akten men jag kissade på mig vid ytterdörren när jag tog hem en kille för ett Ons. Lite för mycket alkohol bidrog. Vi hade sex sedan men såg honom aldrig igen.

    2. Har haft 26 sexpartners, är 32 år idag.

    3. Orgasm! Stark!

    4. Är undergiven till läggningen så jag har ganska mycket fantasier om smisk och bondage.

    5. Nej aldrig.

  • Smecker

    1. Nej.

    2. Någonstans mellan fullt tillräckligt och inte riktigt tillräckligt, en form av kvantum-superposition.

    3. Min särbo.

    4. Den frågan är för privat för en öppen tråd.

    5. Den också.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Mr Noname)
    1) har du varit med om något pinsamt vid sex?
    Se nedan.

    2) hur många sexpartners har du haft?
    0.

    3) vad vill du helst få i sängen under en sexakt?
    Maxad obegränsad intimitet.

    4) vilken är din vanligaste sexfantasi?
    BBW.

    5) har du vid onani någon gång stimulerat dig själv i rumpan?
    Ja.
  • elliebee
    1) har du varit med om nått pinsamt vid sex?
    Muttpruttar bara .. Jag kan tycka det är liite pinsamt kanske, men rycker bara axlarna åt det.
    2) hur många sexpartners har du haft?
    3
    3) vad vill du helst få i sängen under en sexakt?
    En orgasm. Har aldrig fått det tillsammans med någon annan :/
    4) vilken är din vanligaste sexfantasi?
    Att en kille bara tar mig. Han lyfter upp mig och vi börjar har sex med mig mot en vägg. Vi staplar sedan in mot sängen där han tillfredställer mig och får mig att komma. Han tar mig hårt, kanske binder fast mig. Retas med mig och bara ägnar all uppmärksamhet åt mig. Han bossar runt mig. Sedan kommer han i mig, så jag får känna hans pulserande kuk i mig. Älskar det!.. Så passionerat, hett sex som slutar i en orgasm för min del- är min fantasi.
    5) har du vid onani någon gång stimulerat dig själv i rumpan?
    Haha, ohja!
  • Anonym (mhh)

    1) har du varit med om nått pinsamt vid sex?

    -Hmm, ja många saker. Bla. min fd. som ville knulla min anal och benämnde det "bakifrån", så jag trodde det skulle bli doggy style men vaginalt. En chock fick jag...!

    Och senare skulle jag berömma en Killes kuk för att den var lagom lång, inte för stor (förklarade om fd.s som hade haft längre Kukar) . Han blev inte glad, missförstod meningen, och kände sig otillräcklig och sårad el nåt för att jag haft större. Det var pinsamt.

    2) hur många sexpartners har du haft?

    17st.

    3) vad vill du helst få i sängen under en sexakt?

    Jag vill ha kärlek, lek och galenskap! Att mannen är kåt och hängiven och lyhörd, har tålamod och inte svalnar fastän det tar länge för mig att komma. Han ska suga mina bröst, smeka och krama/hålla mig hela tiden, stöna för att visa att han njuter av mig, beundra mig, ta kommandot över mig :)

    4) vilken är din vanligaste sexfantasi?

    Att jag är hora och männen tar mig utan avbrott, en efter en. Eller ibland fler på en gång, en i röven och en i munnen medan någon stimulerar brösten... Att de fortsätter fastän jag skulle tuppa av....

    5) har du vid onani någon gång stimulerat dig själv i rumpan?

    Yes sir! Gör det ofta ;)

Svar på tråden Sexfrågor