• Anonym (bläää)

    Han vill att jag sväljer

    Hej jag har haft en kille i ett par år vi har haft bra sexliv. Men nu vill han att jag sväljer hans spermier. Eller han säger. Det är synd att du inte sväljer. Funderar på om han har någon vid sidan av. Efter som om jag aldrig gjort det med han. Jag har gjort det en gång men det spydde jag upp. Så har ingen lust med det.

  • Svar på tråden Han vill att jag sväljer
  • Anonym (Tvinga)

    Tvinga honom att smaka, det gjorde en väninna till mig.

  • zitronen

    Det är en sexuell fantasi han har som du absolut inte behöver uppfylla. Att du inte sväljer tror jag verkligen inte är tillräckligt med argument för att han skulle ha någon vid sidan om så oroa dig inte för det. Min killes sexuella fantasi är att ha en trekant men det gör han/vi inte för jag har sagt nej. De flesta killar är faktiskt bra och kommer inte gå till någon annan bara för att du inte kan "uppfylla" deras sexuella fantasier. Du ger honom tjänsten och bara för att du inte sväljer betyder inte att han inte njuter. Dock tror jag att en anlednin till att han vill det så mycket är för att du inte vill. Lite som att man vill ha det man inte kan få. Jag tycker dock du ska prova svälja en gång till för att se om det fungerar bättre den här gången. Han kommer uppskatta att du försöker och om du spyr igen eller av annan anledning inte vill så borde han förstå. Men vill du verkligen inte så gör det inte, det är helt upp till dig!

    Slå bort tanken att han har någon annan, den kommer inte göra något gott för er relation. Ta hand om dig :)

  • elliebee
    Anonym (Tvinga) skrev 2015-04-21 20:58:06 följande:

    Tvinga honom att smaka, det gjorde en väninna till mig.


    Precis! :D


    Jag var dock precis som dig, tyckte det var skitäckligt. Och visst, jag tycker inte att man ska göra saker man inte tycker om när det kommer till sex just för att det kan skapa mer problem än vad det löser. Men jag gav mig fan på att i alla fall försöka smaka mer än en gång, för till slut kanske det inte är lika äckligt. Han gillar ju när jag gör det, å jag vill ju ge han den njutningen. Han gör ju saker för mig som han inte är överförtjust i :) Nu så spyr jag då inte av det, men jag väljer alltid bort det om jag kan. Ibland kan jag gå med på det, just för att han tycker det är sexigt men inte fan är det ju gott haha!

    Han kan underlätta det dock. Äta mycket ananas, jordgubbar och vatten så smakar det mindre. :) Sedan så kan han komma lååångt bak i halsen, så sperman aldrig rör tungan och man kan svälja direkt utan att "smaka" något på den.

    Men sen är det ju så att om inte du vill- så ska han inte tvinga dig till det heller. Ett nej är alltid ett nej!

  • Kolibri12

    Har han endast sagt "det är synd att du inte sväljer" och pga det tror du att han har någon vid sidan av? Lite drastisk slutsats i så fall.

    Vill du inte svälja så låt bli.

  • VaranVecka

    Jag skulle aldrig svälja sånt!

    Vem gör det? En kille jag fikade med frågade om jag skulle kunna göra det och jag sa att om han ville ha sånt kunde han gå till någon annan.

  • Anonym (Lola)

    Det finns ju män som har det som fantasi men när de sedan sprutar henne i munnen eller i ansiktet så ångrar de sig för det såg inte lika porrigt ut meden tjej som ser spyfärdig ut när han inte alls hade den i sin hjärna.

  • Anonym (Spotta?)

    Är det konsistensen du mår dåligt av så kan du ju kanske ha det i munnen och sedan spotta ut det kanske?
    Se till att ha ngt i närheten att spotta i och ett glas vatten att skölja med.

    Det ÄR skönare om en kvinna tar sperman  i munnen.
    Att du skall svälja har inget med hans njutning att göra, bara en trigger.
    Huvudsaken för hans njutning är att du ej slutar suga och skall dra dig undan och grejsa för att ej få det i munnen.
    Du skall naturligtvis bara göra det om DU vill.

    //Man som saknar det, men ej skulle söka ngn vid sidan om för det.

  • Nightrod

    Gillar du itne svälja så låt bli.

    Men det är skönare att få avsluta i munnen/musen/analen än att spruta utanför, men det innebär inte att du måste svälja skiten.
    Det är som ovan säger en trigger men inget måste.

  • Anonym (bläää)

    Ta det i munnen är inga problem. Men det är klart jag vill skänka han njutning. Men ja tycker att det räcker med att ta det i munnen. Varför jag tror han har en vid sidan om är för att han aldrig har pratat om det tidigare. Kan det ha blivit en fantasi bara s? Eller. Känns inte så. Därför misstänker jag att han har en annan vid sidan om som kan svälja.

  • Underhill
    Anonym (bläää) skrev 2015-04-22 10:25:05 följande:

    Ta det i munnen är inga problem. Men det är klart jag vill skänka han njutning. Men ja tycker att det räcker med att ta det i munnen. Varför jag tror han har en vid sidan om är för att han aldrig har pratat om det tidigare. Kan det ha blivit en fantasi bara s? Eller. Känns inte så. Därför misstänker jag att han har en annan vid sidan om som kan svälja.


    Han har kanske som du läst om det...här eller någon annanstans!?...kanske har han erfarenhet av det sedan tidigare eller så är det något som har "växt fram". Jag har själv erfarenhet av det och gillar det mycket. Tyvärr är det inte något som gillas i min nuvarande relation, men det funkar ju ändå :)...men det hade varit väldans trevligt :)...förstår att du inte vill med den erfarenheten du har.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Han vill att jag sväljer