• Anonym (Annie)

    Han har så svårt för att komma

    Ligger med en man från och till. Rätt bra sex överlag.

    Men han kommer väldigt sällan. Kanske var femte gång vi ligger, om ens det.

    Tips?

  • Svar på tråden Han har så svårt för att komma
  • Anonym (Annie)
    Anonym (Seg_deg) skrev 2015-04-21 21:49:45 följande:

    Ett blött finger i arslet är aldrig fel.


    Det skulle jag nog inte ens få testa. Jag tycker det är rätt skönt att han är ointresserad av de regionerna på mig med...
  • VaranVecka

    Det är ju en bra sak väl?.

    Jag vill inte ens se kladdet och absolut inte få det i mig. Varför vill du han ska kom?

  • Anonym (Trött man blir på en del..)

    Tänk om jag svara likadant som du om jag var man? Vilket liv det skulle bli här på FL." Skitsamma om min partner får komma attityd" gör inte att man får speciellt långa förhållanden..just saying..TS, fråga din partner om det är lättare om du suger eller runkar? Brukar vara lättare ibland.


    VaranVecka skrev 2015-04-21 22:01:26 följande:

    Det är ju en bra sak väl?.

    Jag vill inte ens se kladdet och absolut inte få det i mig. Varför vill du han ska kom?


  • Anonym (Trött man blir på en del..)

    Haha! Vet du..men det kommer "kladd" när en kille kommer om det är bekant.? Tror du säkert kommer bli varse det i framtiden Inget du kan göra så mycket åt


    VaranVecka skrev 2015-04-21 22:38:20 följande:

    Om jag inte gillar kladd ska jag väl inte behöva det? Eller ska han få det för han vill va????


  • VaranVecka

    Haha på dig själv! Jag vet det jag har fått ett barn bara så du vet det men ingen mer får göra så och det finns faktiskt kondomer och utansån kan du glömma i mig

  • Anonym (Trött man blir på en del..)

    Läste igenom dina svar och var lite snabb och svara. Insåg att du trollar och man skall inte "mata" troll så svarar inte dig mer... Ha så kul bakom tangenterna


    VaranVecka skrev 2015-04-21 22:59:47 följande:

    Haha på dig själv! Jag vet det jag har fått ett barn bara så du vet det men ingen mer får göra så och det finns faktiskt kondomer och utansån kan du glömma i mig


  • Anonym (Seg_deg)
    Anonym (Annie) skrev 2015-04-21 21:55:48 följande:
    Det skulle jag nog inte ens få testa. Jag tycker det är rätt skönt att han är ointresserad av de regionerna på mig med...
    Inte konstigt att han inte kommer då. Ett under att han får den stå överhuvudtaget låter som.
  • Anonym (Annie)

    Han brydde sig inte förr. Men känns som att han börjat göra det. Förr var det mycket mer in-ut-sex och jag fick knappt nudda kuken med händerna, på sistone känns det mer som att vi hamnat i ett evigt pillande med händerna (även han på mig, trots att jag inte uppskattar det sådär jättemycket. Tycker inte illa om det, men det kan jag väl göra själv nån annan gång liksom... När jag väl har tillgång till en kuk ska den användas...)

    Jag suger mycket och ofta. Han uppskattar det men kommer aldrig av det. Jag brukar få höra att jag är bra på att suga av andra.

    Jag vet att han har svårt att komma med andra med. Själv kan han om han bara runkar, men har oftast svårt att komma efter att han haft sex säger han. Blir ju inte så jätteroligt om jag ska runka av honom och sen blir det inget mer... 

    Det känns bara som att det fattas nåt i vårt sexliv. 

  • dagon

    Äter han några mediciner?

    Det händer att penis blir lite okänsligare än vanligt om man masturberar med högre tryck/intensitet.
    www.webmd.com/men/features/overcoming-ejaculation-problems


       You may also have a hand in your delayed ejaculation problem. By adopting a masturbation technique that involves intense pressure, friction and speed, some men train themselves to respond to a level of stimulation no partner could duplicate...
Svar på tråden Han har så svårt för att komma