• Anonym (rebecka)

    vi är nog redo för en 3kant

    Hej.

    Min man har haft väldigt mycket fantasier om att han vill se mig bli knullad av en annan man..
    Jag går väl igång på tanken med.. men sen blir jag ledsen av att tänka att min man faktist vill att jag har sex med en annan?! hur kommer de kännas efteråt?

    Idag, sa jag till han att jo visst vi provar.. jag vill ha sex med en annan man samtidigt som med min man.

    Hur ska detta kunna gå till? vi har två små barn, brukar lägga dom vid 8.. men känns ju hemskt att ha barnen hemma när vi tänker göra detta.

    Vi har inte barnvakt så ofta..
    Jag är gravid med vårt 3e barn men bara i v 8. Vi vill gärna prova de så snart som möjligt innan jag blir för gravid och de syns och känns.
    Vi har letat och hittat en sida som heter bodycontact där vi tänkte leta efter en man.

    Jag har sagt flera gånger nu till han idag att de känns inte bra att ta hem någon vi inte känner till vårt hem, och spec inte när barnen är hemma och ha en 3kant i rummet bredvid.

    Hur har ni gjort som har provat detta?

  • Svar på tråden vi är nog redo för en 3kant
  • j a d e d

    Det är väl klart du inte ska ta hem en främmande man för att knulla dig när dina barn är hemma. Behöver du säga detta till din man över huvud taget? Kan han inte förstå det själv?

    Träffas nån annanstans, utanför hemmet. Och gör inget du inte är säker på att du vill.

  • Anonym (rebecka)

    Hej. tack för ditt svar.

    Ja jag vill ju inte ta hem någon främmande man till vårt hem när barnen sover vilket han tycker är löjligt för barnen sover ju ändå..
    men sen finns de ju alltid ett MEN, vi vet ju inte vem denna man egentligen kan vara.. och barnen kan ju vakna...

    Men jag sa att vi får ordna barnvakt på fre och se om vi hittar någon man tills dess.. annars får de ske senare, för barnen ska inte behöva va hemma då.

    Jo en fantasi har väl alla.. jag har en fantasi om att bli knuffad av min man samtidigt som jag suger av en annan man. de får bära eller brista, man måste ju prova.

  • Anonym (Swinger)

    Finns inget som heter är nog redo för en trekant. Antingen är man 100% säker eller så låter man det stanna som en fantasi. Är man 100% säker så skall det själklart skötas snyggt som att ta en natt på hotell eller liknande. Att hitta sugna killar är inte svårt via BC och liknande det svåra är att välja den rätta.

  • Anonym (rebecka)

    Hej. tack för ditt svar.

    Ja jag tänker också den tanken.. hotell o lite härligt..

    Men vi har små barn och vi har ingen i närheten som kan vara barnvakt.. men vi får lösa det. 

    Därför tänkte jag om de fanns andra familjer med små barn som också gör sånt här och kan berätta hur dom går till väga.

    Jag har väldigt höga krav.. vill ha en svensk man runt 30 år.. och gärna se bilder m.m innan så man vet vem man har o göra med. har du varit med på den sidan? vet du vad de är för något? i bor i jönköping län.
    fanns inte så många här. 
    Detta är ju en fantasi jag haft länge, min man har nog fantiserat mer än mig i det men känner att jag vill prova jag också bara vi gör det tillsammans. 

  • Anonym (Swinger2)

    Att hitta en erfaren man som det klickar med för er båda är inte lätt. Jag har varit den tredje, haft en extra man till mina kvinnor och varit på swingersklubb. Jag skulle verkligen råda er att gå just till en swingersklubb. Man måste inte ha sex med någon annan för att man är där, och ni kan känna efter om ni är bekväma med främmande män i samma säng.

    Swingersklubbar är "säkra miljöer" där det enligt min erfarenhet råder stor respekt för alla viljor och yttringar. Gör ett första "studiebesök" där ni inte har förväntningar på sex, utan möjligen med varandra. Därefter kan man ju diskutera hur det kändes och eventuellt höja ribban.

  • Anonym (rebecka)

    okej. vart hittar man en sån klubb? finns de hemsidor? jag skulle aldrig vilja att min man har sex med någon annan än mig.. men de låter ju som en ide kanske att besöka något sånt.

  • Anonym (Swinger)
    Anonym (rebecka) skrev 2015-04-22 12:25:05 följande:

    Hej. tack för ditt svar.

    Ja jag tänker också den tanken.. hotell o lite härligt..

    Men vi har små barn och vi har ingen i närheten som kan vara barnvakt.. men vi får lösa det. 

    Därför tänkte jag om de fanns andra familjer med små barn som också gör sånt här och kan berätta hur dom går till väga.

    Jag har väldigt höga krav.. vill ha en svensk man runt 30 år.. och gärna se bilder m.m innan så man vet vem man har o göra med. har du varit med på den sidan? vet du vad de är för något? i bor i jönköping län.

    fanns inte så många här. 

    Detta är ju en fantasi jag haft länge, min man har nog fantiserat mer än mig i det men känner att jag vill prova jag också bara vi gör det tillsammans. 


    Har nästan 30 års erfarenhet av trekanter och gruppsex, 25år som aktiv Swinger på Klubbar och privata fester. Min absoluta rekomendation är att ta det som ett långtidsprojekt.

    Alternativ ett leta upp ett gäng killar på Bodycontakt eller liknade. Maila sedan dessa från annonym e-post. När några återstår ringar man dessa via oregistrerat kontantkort. Sedan träffas man på ett fik eller liknande och känner efter om det funkar med kemin. Slutligen träffas man på hotell eller hemma hos killen. Tänk på er annonymitet. Tar man hem fel kille är det snart ute på stan vad man pysslar med.

    Alternativ två är att besöka en klubb. Tar inte lång tid att åka från Jönköping till Göteborg. Se första besöket som ett studiebesök. Titta och känn in. Kanske ha lite sex med varandra och knyta lite kontakter för framtiden. Känns det rätt kan man vid senare besök bjuda in någon av killarna på klubben till en trekant eller så träffar man någon man träffat på klubben på hotell eller liknande.

    Brukar likna trekanter, Swing och liknande vid en katalysator som påskyndar en process. Har man det minsta problem i relationen kommer det att snabbt leda till en katastrof men är bägge med på det kommer relationen att stärkas.

    Jag och flickvännen skiljer på sex och kärlek och ser oss som två dom valt att dela livet med varandra utan att på något sätt äga varandra.

    Tänk också på att sätta upp regler för vad dom är ok och inte, För vår del tillåter vi inte kyssar med personer vi träffar för partnerbyten eller trekanter, undantaget att flickvännen gärna får kyssa andra tjejer när hon lever ut sin BS-läggning
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Swinger2) skrev 2015-04-22 12:54:30 följande:

    Det finns många, men:

    www.clubadamoeva.se Norrköping

    www.amante.se Göteborg

    www.parihjarter.se Stockholm

    Dessa är bra seriösa klubbar, men singelkillar är det nog ont om på stockholmsklubben.

    ...och via www.lustkammaren.se (som mest tar in rekommenderade personer) så är det naturligtvis bra förutsättningar också.


    Lustkammaren är en klar favorit. Killarna där måste vara rekomendrade av något par. Inte så många killar att välja på med de som är där har kvalitet.

    Våra rangording är

    LustKammaren

    Swingland utanför Köpenhamn

    Amante i Göteborg

    Wandas i Göteborg

    Adam o Eva i Norrköping

    Par i Hjärter i Stockholm

    Varnigslistan är:

    Cityswingers i Köpinhamn

    Paradise Swings i Eskilstuna

    Eden i Örebro (I dagsläget inget problem då man är utan lokaler.)
  • Anonym (Mr.M)

    Jag reagerade också på att ni "nog är redo" för en trekant. Som "swinger" skrev, antingen är man 100% redo eller så låter man det förbli en fantasi. Tror att man ska vara jäkligt försiktig med att leva ut fantasier som involverar en tredje part. Om man nu inte är 100% med alla regler och dylikt menar jag.

    Men hur som helst hoppas jag att ni hittar det ni söker och att allt går bra för er. Lycka till!

Svar på tråden vi är nog redo för en 3kant