• D Simpkins

    Showoff

    Jag är man. Välutrustad. Är en showoff som gillar att visa upp mig. Älskar tjejers blickar på stan, på ica, på flygplatsen etc. när de ser (utanpå byxorna förstås) att jag har size. Några fler som är som jag? Ni som tittar; vad tänker ni?

  • Svar på tråden Showoff
  • Anonym (kvinna)

    Jag tänker att jag vill klämma på paketet, om det är en snygg karl.

  • D Simpkins

    Skulle du våga börja prata? Till att börja med :) Vad skulle du säga?


    Anonym (kvinna) skrev 2015-04-23 10:15:48 följande:

    Jag tänker att jag vill klämma på paketet, om det är en snygg karl.


  • Anonym (kvinna)
    D Simpkins skrev 2015-04-23 10:46:21 följande:
    Skulle du våga börja prata? Till att börja med :) Vad skulle du säga?

    Nä, jag är blyg och skulle aldrig säga något så till en okänd man. Jag skulle nog bli lite generad över att jag tittade och tänkte på ett stort hårt paket.
  • Anonym (4sek)

    Jag tänker att du måste ha något sorts tillkortakommande på det sexuella planet som du känner att du måste överkompensera för?

  • LaLola

    Jag skulle nog tänka "jag hoppas att han inte tror att en stor kuk är allt som krävs....."

  • Anonym (kvinna)
    Anonym (4sek) skrev 2015-04-23 10:53:12 följande:
    Jag tänker att du måste ha något sorts tillkortakommande på det sexuella planet som du känner att du måste överkompensera för?

    Tänker du samma om kvinnor som har djup urringning? Eller sillisar?
  • Anonym (4sek)
    Anonym (kvinna) skrev 2015-04-23 11:05:55 följande:

    Tänker du samma om kvinnor som har djup urringning? Eller sillisar?
    Jag tänker mig att dom måste vara väldigt osäkra och lida av så dåligt självförtroende att dom söker så billig bekräftelse på det sexuella planet.

    Ja, du har snygga tuttar. Good for you. Än sen då? Vill du gå bakom knuten och knulla? Nehe. Tryck inte upp dina tuttar i ansiktet på mig om du inte vill knulla, din bekräftelsetorsk. Ungefär så?


  • D Simpkins

    Det handlar ju säkert om bekräftelsebehov även för mig. Vet ju att jag njuter extremt av blickar, stirr och leenden jag får från damer.


    Anonym (kvinna) skrev 2015-04-23 11:05:55 följande:

    Tänker du samma om kvinnor som har djup urringning? Eller sillisar?


  • Anonym (kvinna)
    Anonym (4sek) skrev 2015-04-23 11:16:54 följande:
    Jag tänker mig att dom måste vara väldigt osäkra och lida av så dåligt självförtroende att dom söker så billig bekräftelse på det sexuella planet.

    Ja, du har snygga tuttar. Good for you. Än sen då? Vill du gå bakom knuten och knulla? Nehe. Tryck inte upp dina tuttar i ansiktet på mig om du inte vill knulla, din bekräftelsetorsk. Ungefär så?



    Jo, det är därför jag bäst gillar män som inte visar paketet medvetet....blir det ännu mer snuskigt.
Svar på tråden Showoff