• Anonym (Undrar)

    Fattar inte hur en våldtäkt går till - kan ni ha sex när ni inte är upphetsade?

    Jag har haft problem med att jag har svårt att bli upphetsad på senaste tiden men jag vill ju kunna bli det och jag vill kunna ha sex med min kille, så vi har provat och provat men det GÅR bara inte. Dvs det går inte att sticka in den. Det är lika omöjligt som att han skulle försöka poka ett nytt hål någon annanstans på kroppen, det är helt stängt liksom. Eller hur jag nu ska förklara. Det hade inte spelat någon roll hur mycket våld han använde så... hur går en våldtäkt till egentligen? Är det bara jag som är konstig och ni andra tjejer är mer öppna eller något. Känns som att jag är helt igenklistrad i princip. Men när jag är upphetsad på riktigt så glider den ju bara in direkt. Så skumt.

  • Svar på tråden Fattar inte hur en våldtäkt går till - kan ni ha sex när ni inte är upphetsade?
  • Anonym (aldrig...)

    Det är nog ovanligt att vara så stängd, ja. Kan du inte genomföra gynkontroller heller?

  • Anonym (ojoj)

    Låter märkligt..... har du aldrig varit på gyn?

  • aleydis
    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-24 13:26:48 följande:

    Jag har haft problem med att jag har svårt att bli upphetsad på senaste tiden men jag vill ju kunna bli det och jag vill kunna ha sex med min kille, så vi har provat och provat men det GÅR bara inte. Dvs det går inte att sticka in den. Det är lika omöjligt som att han skulle försöka poka ett nytt hål någon annanstans på kroppen, det är helt stängt liksom. Eller hur jag nu ska förklara. Det hade inte spelat någon roll hur mycket våld han använde så... hur går en våldtäkt till egentligen? Är det bara jag som är konstig och ni andra tjejer är mer öppna eller något. Känns som att jag är helt igenklistrad i princip. Men när jag är upphetsad på riktigt så glider den ju bara in direkt. Så skumt.


    Det är väl det som är kontentan? Det sker med våld och det gör ont och man man få skador?
  • Anonym (C)

    Jo, jag kan ha sex fastän jag inte är upphetsad. Det är ju faktiskt ett hål där så med våld skulle din kille säkert kunna trycka in den. Eller åtminstone ett finger...

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (aldrig...) skrev 2015-04-24 13:31:09 följande:

    Det är nog ovanligt att vara så stängd, ja. Kan du inte genomföra gynkontroller heller?


    Då använder de ju någon form av glidmedel så det går. Fast sånt kan ju inte våldtäktsmän ha med sig tänker jag...?
  • Anonym (C)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-24 13:35:07 följande:

    Då använder de ju någon form av glidmedel så det går. Fast sånt kan ju inte våldtäktsmän ha med sig tänker jag...?


    Hur tänker du dig att de flesta våldtäkter går till?
  • Anonym (Noir)

    Du har nog vaginism, slidkramp. Då går det inte ens att få in en penna om man skulle prova. Prata med gyn. Fast det sitter oftast på det psykologiska planet.

  • Anonym (Undrar)
    aleydis skrev 2015-04-24 13:34:13 följande:
    Det är väl det som är kontentan? Det sker med våld och det gör ont och man man få skador?
    Ja men om någon använde så pass mycket våld med mig så hade det varit lika stor risk att det skulle slitits upp ett sår bredvid fittan istället där de skulle sticka in den, den glider liksom inte rätt automatiskt.
    Anonym (C) skrev 2015-04-24 13:34:35 följande:

    Jo, jag kan ha sex fastän jag inte är upphetsad. Det är ju faktiskt ett hål där så med våld skulle din kille säkert kunna trycka in den. Eller åtminstone ett finger...


    Det är det han inte kan, det går bara inte. Hålet är som stängt/igenklibbat/någonting så att det känns för honom som att det inte är ett hål alls när han försöker. Kanske hade gått lättare med ett finger för då kan man känna efter ordentligt var det är, men så gör väl inte våldtäktsmän heller?

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Noir) skrev 2015-04-24 13:36:53 följande:

    Du har nog vaginism, slidkramp. Då går det inte ens att få in en penna om man skulle prova. Prata med gyn. Fast det sitter oftast på det psykologiska planet.


    Ja kanske det, men i så fall borde den väl inte öppna upp sig som vanligt när jag blir upphetsad/våt? Då är det inga problem alls...
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (C) skrev 2015-04-24 13:36:26 följande:
    Hur tänker du dig att de flesta våldtäkter går till?
    Tänker att en överfallsvåldtäkt går till så att de trycker ner/håller fast tjejen, sliter av henne kläderna och sticker in/lirkar in den, möjligtvis guidar in den med handen. Inte att de håller på att smörja på en massa glidmedel innan. Gör de det...? Obestämd
Svar på tråden Fattar inte hur en våldtäkt går till - kan ni ha sex när ni inte är upphetsade?