• Anonym (Fuck)

    Ficking pinsamt med föräldrar som håller på så, trots att jag är vuxen!!!!!

    Fan vad mina föräldrar skämmer ut mig och får mig att främstå som osexig framför mina nya tjejer hela tiden. Varje jävla gång!!!!! De ska alltid berätta att jag spelade trumpet när jag var barn. Från ingenstans. Hela jävla tiden. Hatar när de håller på så. Så jävla pinsamt. OOOOOOOHHHHHJ nu hände det fucking igen. Jävla fuckig skit. Rör jävla stört asssså

  • Svar på tråden Ficking pinsamt med föräldrar som håller på så, trots att jag är vuxen!!!!!
  • Anonym (hm)

    Ta ett snack med dina föräldrar och säg åt dem att du inte uppskattar att de berättar sådant. Samtidigt kan jag känna stormen i vattenglaset här. Är det verkligen så farligt att de berättar att du spelat trumpet?, det behöver ju inte ligga dig i fatet.

  • Anonym (Fuck)
    Anonym (hm) skrev 2015-04-24 23:41:09 följande:

    Ta ett snack med dina föräldrar och säg åt dem att du inte uppskattar att de berättar sådant. Samtidigt kan jag känna stormen i vattenglaset här. Är det verkligen så farligt att de berättar att du spelat trumpet?, det behöver ju inte ligga dig i fatet.


    Jag har redan berättat men de fattar aldrg
  • Anonym (hm)

    Helt ärligt tror jag inte tjejerna ser dig med andra ögon för det. Kanske de tycker du är ännu gulligare efter de fått reda på något så hemligt om dig. Du får låta dem leka med trumpeten :)

  • jenny99

    Oavsett trumpet eller något helt annat så berättar man väl inte saker om sin son/dotter till deras respektive,speciellt inte i tonåringen.Bara pinsamt.

  • Anonym (gullet)

    Det beror väl lite på HUR man berättar också, om det var nåt jobbigt minne, spelat fel på en konsert eller annat som man minns som en av de sämsta dagarna i skoltiden. Att dra upp sånt hela tiden är otroligt taskigt.

    Min svärmor är expert på att berätta pinsamheter om min man, det var bl.a. hon som tvingade honom att spela fiol fast han inte ville så han fick alltså inte ens välja instrument själv och hatade varenda minut av det. Inte konstigt att man inte vill påminnas om det.

    Men jag blev ju lika kär för det och rent allmänt tycker jag att det är mer intressant med killar som har något litet begrepp om musik, spelar ingen roll om de har spelat nyckelharpa eller elbas.

  • Mamori

    Om tjejen är kär i dig kommer hon tycka att små pinsamma saker som dina föräldrar berättar är gulliga och tycka mer om dig för det. Är hon inte kär så tycker hon kanske att det är pinsamt. Men trumpet är inte pinsamt, det har min kille också spelat som liten. Att vara musikalisk oavsett hur det visar sig är sexigt tycker tjejer Solig

  • Anonym (men..)

    Du skriver att du är vuxen? Hur gammal är du? Bor du fortfarande hemma? Eller varför.träffar dina föräldrar dina dejter.hela tiden?

  • Tihi

    Grattis! I dag handlar det inte om "pittsa" och andra felstavade maträtter. Du har inte funderat på att gå ut i skogen solen och ta en promenad istället?

Svar på tråden Ficking pinsamt med föräldrar som håller på så, trots att jag är vuxen!!!!!