• Anonym94

    Hjälp mig fort!

    Är på BIM + 3 idag (lite osäker, men CD 36.) och har testat med graviditetskollens 3 gånger tidigare i veckan, som har visat suuuuupersvagt, så svagt att man måste kolla med förstoringsglas (typ), iallafall riktigt noga. Så räknar de som negativt. Idag testade jag med clearblue men har läst att de är kända för spökstreck. Hjälp mig tyda detta? Tycker att jag ser ett litet streck , och ännu mer om jag mörkar upp bilden. Eller ser jag helt fel? Tacksam för snabba svar, kanske är bättre med en koll från en "oberoende" person som inte kan/vill inbilla sig streck från just mitt test :)

  • Svar på tråden Hjälp mig fort!
  • Orkide

    Ser inte ut som ett plus. Har inte mensen kommit så testa igen om någon dag.

    Lycka till.

  • Anonym94

    Tack för det snabba svaret!:) har inga som helst känningae att mensen är på gång och innan jag började med ppiller så fick jag VÄRLDENS jävla mensvärk och kände det flera dagar innan.. Så den är nog inte på gång men den kanske bara hoppar över denna

    Månaden eftersom jag slutade med ppillerna i mars bara..

  • Anonym94

    när jag har redigerat testet ytterligare ser jag verkligen två streck. Är detta pga redigeringen aå det visar något slags spökstreck? För visst ser Man ett plus nu?! Kan det vara ett svaaagt streck ändå som enbart syns med redigering?

  • Anonym (Nej)

    Jag ser ingenting alls.. :( Det kan nog inte se mer negativt ut. Ett plus syns i vanligt ljus utan redigering. Bättre lycka nästa gång hoppas jag.

  • Orkide

    Det du kan urskilja är stället där plusset skulle varit. Men det är inget plus. Tyvärr

  • Lilla JJ

    Håller med föregående ser inget plus. Det ska synas tydligt i dagsljus.


    Le-det kan smitta!
  • Anonym (Anonym)

    Ser tydligt, men risken finns att det är "framredigerat". Prova att testa igen om någon dag :) Lycka till!

  • Anonym94

    Tack!!! Jag inbillar mig alltså inte bara ett streck efter redigering ;) men tänkte med att det var väl framredigerat. Känner mig inte jätte stressad med att bli gravid då detta bara är första försöket :) men har en kula under naveln som suttit där ca 2 veckor nu, vill ju veta ol det är en bebis på gång eller om jag bara blivit tjock haha.. Är liksom helt platt i vanliga fall. Kanske är mensmage med, men har aldrig fått det innan och verlligen inte i 2 veckor isåfall :p

    (Vet inte om bilden laddas upp nu?? Bytte till mobilversionen för det funkade sbsolut inte på webb versionen)

  • Anonym (Anonym)

    Som tjockobbe säger, så tidigt får man inte mage i en graviditet :) Det är väldigt olika för många när magen dyker upp. I början så är magen uppblåst och trög och sväller upp därför, vissa får inte mage förrän de passerat v 20. Men såhär tidigt har man ingen mage :)

  • Orkide
    tjockobbe skrev 2015-04-26 09:45:52 följande:

    Ta ett nytt test om några dagar.

    Det syns ingenting på magen så tidigt i en graviditet.


    Vera 130923 | Bebis 151023 | Läs tinastandar.blogg.se
  • Anonym94


    Detta är samma test. Fast taget lite längre ifrån, inte redigerat! Tycker ärligt talat att jag ser ett plus.. Men säger ni att det inte är något så litar jag på det! Fortfarande inga tecken på mens dock så ska testa om några dagar igen :)
  • Orkide

    Nej det är inget plus. Finns inget plus alls. Nu får du vänta ett par dagar innan du testar. Du ser bara det du vill se.

Svar på tråden Hjälp mig fort!