• Anonym (Granntjejen)

    Jag har tagit många kill-oskulder - fråga mig vad du vill!

    Jag lägger tråden här eftersom det var så tydligt sextema på den Solig Fråga på, jag svarar på allt.

  • Svar på tråden Jag har tagit många kill-oskulder - fråga mig vad du vill!
  • Smecker

    Vilken är den rätta raden på nästa veckas Lotto-dragning?


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Kille)

    Eftersom du tagit många oskulder, har du letat efter dem? I så fall, varför?

    Hur har killarna som älskare? Hur gamla har de varit?

  • Anonym (Granntjejen)
    Smecker skrev 2015-04-25 17:40:39 följande:

    Vilken är den rätta raden på nästa veckas Lotto-dragning?


    Haha det vet jag förstås inte. Sade att jag skulle svara på allt men vet nödvändigtvis inte allt för det Solig
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-25 17:44:10 följande:

    Eftersom du tagit många oskulder, har du letat efter dem? I så fall, varför?

    Hur har killarna som älskare? Hur gamla har de varit?


    Jag har inte letat efter dem men jag har medvetet undvikit killar som jag vet har legat med många. Jag tänder på killar som är blyga, snälla, intelligenta och introverta och det verkar som att de i många fall även är oskulder.
    De jag har legat med har varit mellan 16-29 år (men när jag låg med 16åringen så var jag också i tonåren så inget barnarov).
    Det har varit ganska blandat, men som generell grupp så har de varit bättre än de icke-oskulder jag legat med. Det sämsta med dem har varit att de ofta har haft svårt att komma första gången och att de varit lite tystlåtna i början, det bästa har varit att de varit nyfikna på att utforska hur jag fungerar och inte kört med "Detta gillar tjejer" som andra killar har gjort. De har också varit mer känslomässigt involverade, nästan alla har blivit kära i mig efteråt. Ibland har det lett till förhållande, ibland inte.

  • Anonym (Svendom)

    Hur gammal är du och hurpass gamla oskulder skulle du kunna tänka dig att älska med?


    Har oskulderna varit bra på att kyssas? Är du bra på det?


    Vilken ställning brukar föredras när det är första gången?


    Vad får dig att njuta mest?


    Varför tror DU att så få kvinnor uppskattar oskulder?


    Hur hittar man kvinnor som dig?

  • Anonym (Kille)

    Hur reagerade de som var nästan 30 när de insåg att de faktiskt skulle få sex? Klarade de av det?

    Varför faller du för dem som ingen annan tjej vill ha?

  • palz96

    Jag är 18 år och oskuld.

    Vart hittar man någon som du? :)

  • Anonym (Granntjejen)
    Anonym (Svendom) skrev 2015-04-26 00:24:07 följande:

    Hur gammal är du och hurpass gamla oskulder skulle du kunna tänka dig att älska med?


    Har oskulderna varit bra på att kyssas? Är du bra på det?


    Vilken ställning brukar föredras när det är första gången?


    Vad får dig att njuta mest?


    Varför tror DU att så få kvinnor uppskattar oskulder?


    Hur hittar man kvinnor som dig?


    Ålder spelar ingen roll för mig alls, men det är nog mindre chans att jag skulle bli attraherad av någon som är mycket äldre än mig. Inte för att han är oskuld, det är bara positivt, men jag gillar oftast killar som är lite yngre. Men det har hänt att jag gillat äldre Solig Jag är 32 nu men jag verkar betydligt yngre. Ser väldigt ung ut och är kanske lite omogen. De jag träffat som varit kring 20-25 har trott att jag varit jämnårig.

    Det har varit ganska varierande, vissa har varit otroligt bra, så att deras första kyss med någon tjej (mig) någonsin har fått mig knäsvag men vissa har det bara varit lite konstigt med. Jag tror/hoppas att jag är bra. Jag har en speciell grej som jag gör ibland när jag kysser någon (svårt att förklara dock) som brukar få dem lite stjärnögda och väldigt upphetsade. Men sedan gillar ju alla olika så det finns säkert någon som tycker att jag inte är vad de vill ha Drömmer

    Det är en intressant fråga, jag tror att det varit olika. De flesta oskulder verkar vilja börja i missionären för att "det är så det ska vara" men vissa har varit mer blyga/passiva och då har jag varit ovanpå. Sedan håller vi oss oftast inte till en ställning utan kör 2-3 olika den första gången, det beror lite på Glad

    Jag njuter mest av att se killen njuta och att höra att han njuter, så det bästa för mig är då killen vågar vara lite mer högljudd (eller inte kan stå emot) och visa att han tycker om när jag rör i honom, det kan jag komma väldigt fort av. Även i de fall när killen är blyg och tyst så brukar jag lyssna noga så att jag kan höra hur hans andning blir snabbare, det är också jättehett för mig.

    Jag tror att de flesta tjejer vill ha någon som är tekniskt bra, kanske för att de inte har så mycket känslor för killen och då är det lite som onani, och det hade varit lite tråkigt om det inte var bra, men mitt fokus är på killen och hans känslor för det är vad som attraherar mig och då blir det annorlunda.

    Jag vet inte riktigt hur man hittar någon som mig, kanske att man ska titta efter lite äldre tjejer som gillar lite yngre killar, för då kan det vara osäkerheten de gillar. Mina tjejkompisar som verkligen inte gillar oskulder föredrar oftast lite äldre killar. Så leta efter tjejer som är typ 10 år äldre än du själv skulle vara mitt råd, och någon som är snäll, omtänksam och inte så högljudd. Kanske någon med ett omhändertagande yrke som visar att hon bryr sig mycket om andra och en känsloperson. Allt det stämmer in på mig.

  • Anonym (Granntjejen)
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-26 09:18:58 följande:

    Hur reagerade de som var nästan 30 när de insåg att de faktiskt skulle få sex? Klarade de av det?

    Varför faller du för dem som ingen annan tjej vill ha?


    Mja, det hände nästan alltid på tredje dejten då de bjöd hem mig på en filmkväll hemma hos sig efter att första dejten varit "en öl på stan" och andra bio eller middag. Så jag tror att de haft förhoppningar redan innan och vetat att det nog skulle bli av pga filmkvällen. Jag brukar föreslå några glas vin och lite snacks till filmen för att de ska kunna slappna av lite bättre. Vi kanske ser en film, gärna skräck så man sitter lite närmare, sedan börjar vi prata lite förtroligt. Jag brukar låta dem ta första initiativet för att jag tänder på att se hur de bestämmer sig och vågar, men gör de inte det så gör jag det. Vi kysser varandra, smeker på varandra en stund och går in till sovrummet. Då är de flesta ganska nervösa men så fort kläderna har kommit av och jag visat med kroppsspråk att jag tänder på deras kropp och det de gör med mig (genom att stöna lite lätt när de smeker på mig) så brukar det ge sig och de får mer självförtroende och sedan funkar det ganska bra. Oftast så efter själva akten så ligger vi kvar och kramas och småpratar och sedan har vi sex igen och det brukar nästan vara ännu bättre. Hoppas att det besvarade din fråga, jag förstod inte helt hur du menade med att klara av?

    Jag vet inte helt men jag hade själv ganska dåligt självförtroende i tidiga tonår och fick ingen uppmärksamhet av killar då (det vände i 15årsåldern för mig) så jag minns hur det känns när ingen finner en attraktiv och jag kanske känner igen mig själv i killarna. Jag gillar känslan av att vara den första/enda för dem, och att få se och ta del av dem på ett sätt som ingen annan har fått. Det känns som att jag får uppleva något underbart som ingen annan människa hittills har... lite så. Och så kan det säkert vara lite dåligt självförtroende hos mig också. Jag är rädd för att bli ratad och föredrar att flirta med personer jag tror att chansen är mindre att de nobbar mig. Det händer ganska ofta att "populära" killar flirtar med mig och vill dejta/sex etc men det känns bara dåligt för mig, kanske för att jag då inte har kontroll över situationen. Sedan så tycker jag också att de mer blyga killarna är intressantare, de är oftast intellligenta vilket är hett och har intressanta tankar som jag får ta del av Solig
  • Anonym (Granntjejen)
    palz96 skrev 2015-04-26 12:39:46 följande:

    Jag är 18 år och oskuld.

    Vart hittar man någon som du? :)


    Sök efter tjejer som är ca tio år äldre än du och verkar gilla yngre killar, är mitt råd Glad Då kommer du säkert att hitta någon.
Svar på tråden Jag har tagit många kill-oskulder - fråga mig vad du vill!