• MammaEm

    Bild på embryo?



    Min mens var ca två veckor sen. Jag började blöda och i samband med blödningen som varade i några dagar kom detta ut, ca 5 mm. Är det ett missfall? Om inte kan det vara något annat? Jag vore mycket tacksam för hjälp. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-26 11:24
    Undrar om det kan vara något annat? Finns det en möjlighet att det kan vara en slemhinna? Vad är slemhinna?
  • Svar på tråden Bild på embryo?
  • Ellonbellon

    Det bör ju i så fall ha varit ett missfall i vecka 6, då ska embryot vara omkring 4 mm. Det liknar ju på ett embryo. (Googla Embyo 6 veckor och se på bilderna)

    Kan inte säga varken bu eller bä egentligen. Jag hoppas att det inte är ett missfall, men med blödning i några dagar så tror jag att det kan ha varit så. Ring gynakuten så får du bättre svar.

  • MammaEm

    Tack för svar!

    Eftersom att det hände för några dagar sedan så kan jag inte ta ny bild. Jag vet inte hur man zoomar in i bilden här. Bara på min telefon. 

    Jag blödde och hade ont magen i några dagar. Skulle kunna vara som en jobbigare mens. Jag undrar bara för att jag undrar, inte för att jag behöver hjälp fysiskt eller så, så sjukvården kan inte hjälpa utan jag är tacksam för vad andra säger. Blödningen har upphört. Det är mer för att jag verkligen undrar och tänker på det. Jag vill veta.

    Kan det vara något annat? Isf vad? 

Svar på tråden Bild på embryo?