Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

    Hur behåller våldtäktsmän stånd under akten?

    Hur lyckas dom med detta egentligen? 

  • Svar på tråden Hur behåller våldtäktsmän stånd under akten?
  • Anonym (Anonym)
    viseversa skrev 2015-04-26 16:38:43 följande:

    För att våldtäcken,makten och rädslan är just det som TÄNDER dom. Dom är vidriga suka människor och borde kastreras hela bunten.


    Varför ska dom kastreras för? 
  • Anonym (Anonym)
    Giovanna skrev 2015-04-26 16:45:05 följande:

    Det gör dom ofta inte, och stor del slutar inte heller med utlösning.


    Det måste vara riktigt svårt att få upp den i en sådan situation. 
  • Anonym (Anonym)
    viseversa skrev 2015-04-26 16:38:43 följande:

    För att våldtäcken,makten och rädslan är just det som TÄNDER dom. Dom är vidriga suka människor och borde kastreras hela bunten.


    Antar att de flesta våldtäkter sker i förhållanden med typ trasiga tjejer etc. Då är det mindre stress i situationen. 
  • Anonym (Anonym)
    Fjäril kär skrev 2015-04-26 17:25:25 följande:
    nu är du vääääldigt ute och seglar... 
    Är du korkad eller?

    Motivera gärna om du anser att motsatsen skulle föreligga. 
  • Anonym (Anonym)
    Fjäril kär skrev 2015-04-26 17:36:51 följande:
    så du tror på allvar att alla våldtäkter sker med trasiga tjejer ? 

    Vore intressant att höra DEN motiveringen... 

    Självklart kan alla råka ut för våldtäkter oavsett tidpunkt på dygnet, oavsett plats, oavsett ålder och oavsett skicket på kvinnan. 

    Precis som att vem som helst kan bli en våldäktsman, din granne, din chef, din bror, din pojkvän..  tillfället gör tjuven liksom.. 
    Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    Skrev jag att alla våldtäkter sker på trasiga tjejer, NEJ kvinna. Där har du motiveringen.

    Jag självklart kan alla råka ut för våldtäkter men majoriteten sker inom förhållanden PRECIS som jag skrev. 

    Nu ska jag sluta för snart börjar jag grina över din idioti. Solig
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tänderpådet) skrev 2015-04-26 16:51:49 följande:

    Dom tänder ju på det, dom tänder ju på att hon inte vill. Dom tänder på att hon är ovillig och att hon kämpar emot, och dom tänder på att ta henne iallafall, trots hennes motstånd.


    Ja det tror jag med. Men att det både handlar om makt och sexualitet. 
  • Anonym (Anonym)

    Jag måste fan bort från det här landet. 

  • Anonym (Anonym)
    Giovanna skrev 2015-04-26 18:08:33 följande:
    Anonym (jordgubbar) skrev 2015-04-26 18:00:53 följande:
    Vad modigt av er att hoppa in i en tråd och ge sig på någon anonymt. Har ni något vettigt att bidra med i tråden så gör gärna det.

    Vad fick du luft ifrån? Känn dig ägd och nedslagen istället. 

    Känn skammen. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (herr G) skrev 2015-04-26 17:59:12 följande:
    Ja tack, gör oss den tjänsten.
    Haha tack faktum är att jag bjöd på den. 
  • Anonym (Anonym)
    Giovanna skrev 2015-04-26 18:12:30 följande:
    Va?
    Ja tänk nu till över dina tidigare bravader.

    Tänk! 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tänderpådet) skrev 2015-04-26 16:51:49 följande:

    Dom tänder ju på det, dom tänder ju på att hon inte vill. Dom tänder på att hon är ovillig och att hon kämpar emot, och dom tänder på att ta henne iallafall, trots hennes motstånd.


    Ja det är onekligen en extrem situation och extremt moraliskt förbjudet. Att liksom ta makten över hennes kropp på det viset med hennes ovilja. Det är personligt det där. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-04-26 22:27:25 följande:
    Så att de inte kan föra över våldsgenen de bär på och för att det blir för dyrt att hålla dessa personer inspärrade resten av deras liv.
    Min spontana tanke är att de flesta som våldtar kommer undan. Dessutom finns det ens en speciell "våldsgen"? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-04-27 18:14:40 följande:
    Min spontana tanke är att de flesta som våldtar kommer undan. Dessutom finns det ens en speciell "våldsgen"? 
    Precis:


    Enligt Brottsförebyggande rådet (Brå) är den så kallade personuppklaringen för våldtäkter 12 procent, det vill säga 12 av 100 våldtäkter leder till att gärningsmannen lagförs. Speciellt låg är uppklaringen för våldtäkt utomhus med bara 4 procent
  • Anonym (Anonym)
    IllegalaWax skrev 2015-04-27 20:55:33 följande:

    Trådstartaren, hur tänker du nu när du startar en tråd i ett så pass känsligt ämne, utan förmågan att hålla diskussionen på en acceptabel nivå? Är du inte riktigt riktig? Har du ingen förmåga till vare sig medkänsla eller empati? Jag brukar inte säga det till folk, men jag tror helt enkelt inte att du är riktigt kapabel till att föra en diskussion om sådana här saker på en anständig nivå.


    Jag är verkligen på riktigt. 
  • Anonym (Anonym)
    IllegalaWax skrev 2015-04-27 20:55:33 följande:

    Trådstartaren, hur tänker du nu när du startar en tråd i ett så pass känsligt ämne, utan förmågan att hålla diskussionen på en acceptabel nivå? Är du inte riktigt riktig? Har du ingen förmåga till vare sig medkänsla eller empati? Jag brukar inte säga det till folk, men jag tror helt enkelt inte att du är riktigt kapabel till att föra en diskussion om sådana här saker på en anständig nivå.


    Nej men ibland spårar man när man får tillräckligt mycket skit slängt på sig. Solig

    Alla har sin gräns.  
  • Anonym (Anonym)

    Hahahaha fy fan vad otäck jag måste framstå. 

  • Anonym (Anonym)

    Anledningen var att jag pga mitt kön fått ta en massa skit av feminister för vad andra gör. Därmed tog jag ut en del av min ilska på er trots att ni inte gjort något. 

  • Anonym (Anonym)
    IllegalaWax skrev 2015-04-27 22:51:15 följande:
    Hmmm.... Ungefär lite som hur en man kan våldta en kvinna ungefär som ett straff? Ungefär som att straffknulla någon? "Där fick du, din slyna..."

    Nu säger jag ju inte att du skulle vara någon sorts våldtäktsman, men om du vill veta ungefär hur våldtäktsmän fungerar, så fungerar dom på exakt samma sätt som du. Logiken bakom deras handlingar är exakt likadan. Känns det jobbigt?
    Ja eller någon som tar ut sin ilska på sin sambo etc. Listan kan göras lång. 
Svar på tråden Hur behåller våldtäktsmän stånd under akten?