• Anonym (kortisen)

    HJÄLP! ställningar (längd-issues)

    Jag dejtar en snubbe som är över 2 meter lång, jag själv är bara 155 cm. Vi har haft en del sex men det blir liksom aldrig 100% pga längdskillnaden.

    Blir mest jag på honom och skeden vilket börjar bli trist. Missionären är skitkass, jag "drunknar" liksom under honom och bakifrån går visserligen på alla fyra i sängen men jag måste ändå häva upp mig så mkt som möjligt medan han sänker sig = obekvämt.

    Är det någon annan som har tips på ställningar som är sköna för både honom och mig?

  • Svar på tråden HJÄLP! ställningar (längd-issues)
  • P30

    Bakifrån borde fungera om du har dina ben ihop och han har sina brett isär.
    Sen ingår det nog lite problem om du skall vara ihop ned någon som är 25% längre. När ni skaffar bil, vilken höjd köksbänken skall vara på, var glasen skall stå i skåpen. Både när det gäller det praktiska och sexet går det ju att lösa, men innebär kompromisser...

    (Jag är för övrigt förvånad att det inte kommit någon olämplig kommentar att det ju i alla fall är smidigt när du skall ge honom oralsex stående. Den kanske kommer.)


    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (..)

    Bakifrån du på alla 4 i sängen o han står på golvet, missionären fast han sitter upp lr du sitter på en bänk o han står på golvet. Ni får använda lite fantasi

Svar på tråden HJÄLP! ställningar (längd-issues)