• Anonym (förvirrad)

    Kan man ha ägglossningsflytningar efter äl, varför isf?

    Finns här ngn som kan hjälpa mig med detta med när man har ägglossning? jag trodde man hade flytningar innan men läste om ngn som skrev att det kan komma efter också?? Stämmer det? för av det man hittar på nätet stämmer det inte.
    Jag blir förvirrad av min egen kropp och har inte alltid fyra veckors cykel (isf borde ägglossning skett ungefär i torsdags).
    Vi hade sex igår kväll. Hade tydliga flytningar från slutet av förra veckan och mkt i lördags (brukar ha ca 3-7 dagar med flytningar). I går mindre men inte helt borta. Och idag är det svårt att veta pga sperma...
    Men jag förstår inte när min ägglossning skedde/sker för jag trodde att flytningarna slutade efter äl men om de kan fortsätta är det ju svårt att veta? Då kan vi ju ha missat äl. Någon som vet ngt om detta med att ha äl-flytningar efter äl? 

  • Svar på tråden Kan man ha ägglossningsflytningar efter äl, varför isf?
  • Anonym (förvirrad)

    Imorse kom en rosa blödning när jag gick på toa. Har läst om nidblödning men det borde inte komma så tidigt ifall det skulle vara det (4,5 dag efter sex, som förmodligen skedde på ägglossningsdagen eller dagen efter)?? Är det ens möjligt liksom, eller är det bara såna där spottings vissa har?  

  • Anonym (förvirrad)

    Igår fick jag en liten brun flytning men det kom aldrig mer så vet inte om mensen är på väg nu.

    har mått illa till och från sedan i fredags och orolig i magen. Idag var jag rejält lös i magen som jag annars bara är första mensdagen så jag trodde den hade kommit men inte.

    Nu hoppas jag ju förstås att magproblem och illamående, som man aldrig annars ha, kan dyka upp endast fem dagar efter äl om man är gravid ; ) men jag tror det är för tidigt?

  • Anonym (förvirrad)

    Förmodligen hade jag ägglossning sent denna månaden, alltså när jag hade älflytningar, för mensen har inte kommit ännu, bara lite brun flytning, spottings? Så det verkar som jag har koll på äl ändå vilket är skönt :) eller så hade jag inte äl alls denna månaden.

Svar på tråden Kan man ha ägglossningsflytningar efter äl, varför isf?