• agatha

    Hur länge bodde ni ihop innan ni skaffade barn?

    Ja, hur länge bodde ni tillsammans innan ni skaffade barn? Jag och min pojkvän ska snart flytta ihop. Vi har varit ihop ca ett och ett halvt år. Jag har precis fyllt 35 år, så klockan tickar. Jag vill att vi ska bo ihop ett tag innan vi börjar försöka få barn så att vi vet mer om hur vi fungerar tillsammans när vi bor ihop. Ingen av oss har barn sen tidigare och det är mer viktigt för min pojkvän att få barn medan det inte är fullt så viktigt för mig. Jag är helt enkelt nyfiken på hur ni tänkte när ni tyckte att ni var redo att skaffa barn Glad

  • Svar på tråden Hur länge bodde ni ihop innan ni skaffade barn?
  • dumdummast

    Vi blev tillsammans juni 2007, flyttade i hop juli 2007 kastade p - pillerna september 2007. Är nu gravid i sjätte månaden med första barnet.

  • Pentra

    Jag och min nuvarande sambo var särbos drygt tre år innan vi flyttade ihop. När vårt första barn var tre månader gammalt så började vi bo som en riktig familj. (Förstår att detta nog är ganska ovanligt.) ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Milleman

    Blev tillsammans maj -08 flyttade ihop precis ett år senare och drygt ett år efter ihopflyttning blev jag gravid. Kändes lagom :)

  • Vegetarian1

    Vi flyttade ihop några månader innan förlossningen.

  • Grus grus

    Var tillsammans i ett år innan vi flyttade ihop. Bodde ihop i två år innan vi började verkstan. Är inte tillsammans idag så det behöver inte betyda ett skit att vara förberedd.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Rainbow gg

    I teorin 9 år. Vi har bott ihop i 5 år och tänkt skaffa barn om 4 år. Men vi är ju bara 23 år så vi har ju tid att vänta. Men jag tycker att vi hade nog inte strukturerat upp våra rutiner och allt sånt fören efter kanske 2 år.

  • Maka94

    Vi har snart varit ihop i 2år och snart bott ihop i 1år och har precis börjat försöka :)

Svar på tråden Hur länge bodde ni ihop innan ni skaffade barn?