• Anonym (Antagen)

    Hälsocoacherna - Bluff?

    Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.

    Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.

    Någon som testat??

  • Svar på tråden Hälsocoacherna - Bluff?
  • Anonym (Antagen)

    Visst, jag har inga problem och betala för det, men 2000 kr och det ska vara betalt på på 3 dagar känns lite konstigt.

  • Anonym (Anonym undrar)

    Ja vad är Hälsocoacherna egentligen för ett företag? Jag anmälde mig på FB och har fått en oerhört efterhängsen och aggressiv säljare efter mig. Är det lurendrejeri? Det låter ju jättebra med tre månaders gratis hälsocoachning...

  • Thema

    Förutom att man måste köpa kosttillskott som man tydligen blir onaturligt röd av

  • Melinahard

    Jag har gått Hälsocoachernas hälsoprogram. Jag hade Niklas Danilov som min förste coach och Alex som min andre coach och jag kan bara säga att det är det bästa jag gjort i mitt liv. Mina förväntningar överträffades:) / Melina

  • Arteei

    Jag jag gått hälsocoacherna. fått jätte fina resutltat. Den lilla summan gjort mitt liv till det bättre.gått ner från 115kg till 90 kg på tremånaders,något ja inte hade kunnat göra på egenhand. Lärt mig leva ett hälsosammare liv????

  • heljoh

    jag har också gått hälsocoachernas hälsoprogram och är så otroligt glad att jag påbörjade den resan, fick jätte bra bemötande av coacher och bra svar på alla mina frågor :) javisst kosttillskott som kostar men det har varit så värt det för jag använder dem även nu efter programmet och tycker de är helt fantastiska så inget bluffande från deras sida alla :). Hoppas mitt svar hjälpte någon :)!

  • Teroroese

    Jag har gått programmet och det var ett av de bästa bestluten jag någonsin tagit. Inte att jag bara gick ner i vikt utan att jag mår mycket bättre , då jag äter bra mat och fått hjälp med träningen. Hade stora magbesvär innan detta program som är som bortblåsta. Jag rekommenderar det starkt då de är ett bra program med ett superbra upplägg som vem som helst kan följa.

Svar på tråden Hälsocoacherna - Bluff?