• Anonym (Jobb)

    Någon som vill haka på i jakten på ett nytt jobb??

    Jag har kommit fram till att jag ska byta arbetsplats. Måste bara hitta mitt nya drömjobb :) Någon mer i samma sits?

    Väljer att vara lite anonym då flera av mina arbetskamrater läser här...

  • Svar på tråden Någon som vill haka på i jakten på ett nytt jobb??
  • Anonym (Om ett tag)

    Jag funderar också på att byta arbetsplats men det först om ett tag. Ta inte första bästa utan har du möjlighet TS att välja, ta något som du verkligen vill ha och känner för.

  • Anonym (Signatur)

    Nej, jag ska nog stanna på mitt nuvarande jobb ett tag till.

  • Anonym (Jobb)

    Ja, jag trivs bra med mina arbetsuppgifter nu men är trött på de dåliga arbetstiderna. Kommer inte att byta förrän något riktigt guldkorn dyker upp :)

  • Anonym (Jobb)

    Men det är kul att leta och drömma :)

  • Anonym (Om ett tag)

    TS ja visst är det kul att drömma och vem vet när ens drömjobb dyker upp ???

  • Anonym (hanna)

    Även jag ska byta arbetsplats och anledningen är de dåliga arbetstiderna, men egentligen trivs jag med själva arbetsuppgifterna. 

  • Anonym (Jobb)
    Anonym (hanna) skrev 2015-05-01 21:18:46 följande:

    Även jag ska byta arbetsplats och anledningen är de dåliga arbetstiderna, men egentligen trivs jag med själva arbetsuppgifterna. 


    Vilken bransch jobbar du inom?
  • Anonym (Vilsen?)

    Jag funderar på att söka nytt. Jag har precis avancerat och karriärmässigt är det superstort men jag vet inte riktigt... Karriär är inte viktigt för mig, däremot att jag trivs med det jag gör och de jag arbetar med. Det gör jag inte riktigt. Att sitta direkt under vd:n är inte allt. Mina nya närmaste kolleger har jag inte riktigt klickat med. Min nya chef (vd:n) och jag har inte riktigt samma syn på saker och ting, och arbetsuppgifterna... Jag vill inte bara sitta i möten hela dagarna, jag vill uträtta något också! Så det lutar mot att jag kommer att söka annat. Men vad? Vad vill jag hålla på med?

  • Anonym (samma här)

    Jag tänker ofta "vad vill jag hålla på med?" Har svårt att hitta nåt som vore möjligt, är enklare att lista jobb jag INTE vill ha....

  • Anonym (Jobb)

    Känner igen det där "vilsen". Vad vill jag göra? Vad är viktigast med jobbet?

Svar på tråden Någon som vill haka på i jakten på ett nytt jobb??