• Anonym (B)

    Har du fått en man att gråta av smärta?

    Har du någonsin fått en man att gråta av smärta? Vad gjorde du då och varför? Fick du dåligt samvete när du märkte att han grät?

  • Svar på tråden Har du fått en man att gråta av smärta?
  • Anonym (Inte så ond)

    Inte direkt gråta men...

    Var svårt mobbad under grundskolan, och att ta emot helt oprovocerade slag tillhörde vardagen. Men så en gång i 8:an blev jag slagen så hårt att hela min överarm blev svart. Och för att värja mig från flera slag fick jag tag på personens handleder, och höll ihop dem med bl.a. mina hyfsat långa naglar intryckta i desamma.Och att säga att han grät är väl att överdriva, men hans ögon tårades typ...

    Nja, det var väl inte det bästa jag gjort om man säger så, men har aldrig haft riktigt dåligt samvete över det heller.

  • Anonym (Ja)

    Jag har under många år slagit min man. En gång sparkade jag honom på munnen väg han började gråta.

    Jag har slutat slå honom nu. Men han lämnade mig... Jag har försökt få tillbaka honom, men han vägrar. Jävla idiot

  • Anonym (snubben)
    Anonym (Ja) skrev 2015-05-02 21:53:09 följande:
    Jag har under många år slagit min man. En gång sparkade jag honom på munnen väg han började gråta.

    Jag har slutat slå honom nu. Men han lämnade mig... Jag har försökt få tillbaka honom, men han vägrar. Jävla idiot
    Trevligt att du presenterar dig med både för och efternamn i signaturen

    snubben
  • Anonym (B)
    Anonym (Ja) skrev 2015-05-02 21:53:09 följande:

    Jag har under många år slagit min man. En gång sparkade jag honom på munnen väg han började gråta.

    Jag har slutat slå honom nu. Men han lämnade mig... Jag har försökt få tillbaka honom, men han vägrar. Jävla idiot


    Och du är förvånad??
  • Anonym (GB)

    När jag var kriminell som ung brukade jag bli anlitad som torped för att driva in skulder eller bestraffa någon som lurat någon annan på pengar. Då var man ute efter att orsaka största möjliga smärta, tex genom att krossa knän med golfklubba. Stora starka män grät som småbarn efter sådana behandlingar.

  • Anonym (A)
    Anonym (B) skrev 2015-05-02 19:38:11 följande:

    Har du någonsin fått en man att gråta av smärta? Vad gjorde du då och varför? Fick du dåligt samvete när du märkte att han grät?


    Hur uppstod ens dina frågor angående detta?!
  • Anonym (B)
    Anonym (GB) skrev 2015-05-04 12:27:52 följande:

    När jag var kriminell som ung brukade jag bli anlitad som torped för att driva in skulder eller bestraffa någon som lurat någon annan på pengar. Då var man ute efter att orsaka största möjliga smärta, tex genom att krossa knän med golfklubba. Stora starka män grät som småbarn efter sådana behandlingar.


    Fy vad vidrigt!! Hoppas du har fått sitta för det. Ångrar du något av det idag?
Svar på tråden Har du fått en man att gråta av smärta?