• s a r a

    Dominans på distans

    Hejhej allihopa! Glad

    Jag har för ca 6 månader sedan träffat en kille i en annan stad. Vi har inlett en dominansrelation och setts några ggr. Allting känns fantastiskt men honom och vi klickar otroligt bra Glad 
    Just nu pratar ca vi en gång om dagen (olika tider) och cam:ar ibland. Jag gör liksom som jag blir tillsagd..det kan vara olika grejer. Allt från att skicka någon bild till att skriva något på mig själv eller sånt (ni fattar). Som det ser ut nu så frågar jag om lov innan jag får smeka mig, jag får självklart inte träffa andra killar eller festa utan hans tillåtelse och han bestämmer ibland vilka kläder jag ska ha.

    Men nu känner vi båda att vi vill gå vidare och leva ut den här dominansrelationen mer. Tyvärr har vi inte möjlighet att ses oftare eller flytta ihop (först om några år kan vi det om vi fortfarande vill då) Rynkar på näsan. Vi har båda tänkt en del på hur man skulle kunna göra så han får mer kontroll över mig. Det vi har nu är som sagt att han kontrollerar när jag får smeka mig, när jag får festa och ibland välja lite kläder åt mig. Mer förslag på saker han kan bestämma? Glad Ös med förslag för vi båda har verkligen noll fantasi.
    Ett annat problem har varit bestraffningar. Hur kan man lösa det när man inte är på samma plats? Obestämd

    Vi båda skulle bli hur glada som helst om vi fick lite hjälp med detta! Glad

  • Svar på tråden Dominans på distans
  • Hadraniel

    Är det mer sociala eller sexuella saker du vill att han ska bestämma över?

    Hur bestämmer han över din rätt att smeka dig själv? Är det bara att du måste be om tillåtelse eller även att han beordrar dig att göra det eller hur är upplägget? Om ni inte redan gör det kanske det skulle vara värt att prova att han ibland beordrar dig att smeka dig men inte alltid låter dig komma ända fram till orgasm utan bara till gränsen ibland för att sedan avbryta det hela. Att han sätter upp krav på saker du måste göra samtidigt som du smeker dig kan väl kanske också fungera

    Att han säger åt dig att ha på dig lite olika prylar fungerar väl också bra? Kanske att du måste ha ett koppel på dig, en buttplugg insatt eller något annat när du går runt hemma (eller ute om ni gillar offentlig dominans).

    Gillar du mer social dominans och regler är det väl bara att ta allt möjligt som att han bestämmer vad du får äta och kanske även hur (kanske äta från en skål på golvet eller dylikt?), att du måste göra vissa aktiviteter som att träna, lära dig vissa kunskaper eller vad det nu än kan handla om.

    Bestraffningar kan ju vara onaniförbud, att ha på sig besvarande attiraljer, bara få äta viss mat man inte gillar så mycket, att man måste göra pinsamma saker offentligt eller i princip vad som helst.

  • huxflux

    Skaffa en ny på samma ort! Cyberdominat är ju inte som grejen precis? Självklart ska det vara irl man lever ut:)

  • Hadraniel
    huxflux skrev 2015-05-03 14:49:06 följande:
    Skaffa en ny på samma ort! Cyberdominat är ju inte som grejen precis? Självklart ska det vara irl man lever ut:)
    Jo, det är ju självklart mycket trevligare i verkligheten. Men det är ju inte alltid man råkar ha turen att hitta sin partner på samma ort oavsett om det är dominans inblandat eller ej. Är väl inte konstigare än att folk har distansförhållanden i övrigt och kör med telefonsex av olika slag mellan gångerna de kan träffas på riktigt?
  • huxflux
    Hadraniel skrev 2015-05-03 14:54:44 följande:
    Jo, det är ju självklart mycket trevligare i verkligheten. Men det är ju inte alltid man råkar ha turen att hitta sin partner på samma ort oavsett om det är dominans inblandat eller ej. Är väl inte konstigare än att folk har distansförhållanden i övrigt och kör med telefonsex av olika slag mellan gångerna de kan träffas på riktigt?
    Jo men stor skillnad och köra snapchat porr och smaka piska om du förstår hur jag menar. Nä för mig skulle det inte funka jag vill dominera fysiskt och irl.
  • Anonym (S)

    Angående bestraffningar så kanske ni kan lösa det så att du får bestraffa dig själv, men att han bestämmer vad.


    Tex att du måste smeka dig själv med något speciellt, men du får inte komma? Smiska dig själv hårt med ett föremål han bestämmer (filma och skicka till honom)? Gå runt med en plugg av något slag en hel dag? Eller kulor som gungar inuti dom? 


     

  • s a r a
    Hadraniel skrev 2015-05-03 14:46:25 följande:

    Är det mer sociala eller sexuella saker du vill att han ska bestämma över?

    Hur bestämmer han över din rätt att smeka dig själv? Är det bara att du måste be om tillåtelse eller även att han beordrar dig att göra det eller hur är upplägget? Om ni inte redan gör det kanske det skulle vara värt att prova att han ibland beordrar dig att smeka dig men inte alltid låter dig komma ända fram till orgasm utan bara till gränsen ibland för att sedan avbryta det hela. Att han sätter upp krav på saker du måste göra samtidigt som du smeker dig kan väl kanske också fungera

    Att han säger åt dig att ha på dig lite olika prylar fungerar väl också bra? Kanske att du måste ha ett koppel på dig, en buttplugg insatt eller något annat när du går runt hemma (eller ute om ni gillar offentlig dominans).

    Gillar du mer social dominans och regler är det väl bara att ta allt möjligt som att han bestämmer vad du får äta och kanske även hur (kanske äta från en skål på golvet eller dylikt?), att du måste göra vissa aktiviteter som att träna, lära dig vissa kunskaper eller vad det nu än kan handla om.

    Bestraffningar kan ju vara onaniförbud, att ha på sig besvarande attiraljer, bara få äta viss mat man inte gillar så mycket, att man måste göra pinsamma saker offentligt eller i princip vad som helst.


    Hmm..jag tänder på att han bestämmer allt möjligt. Både socialt och sexuellt. Så förslag som har med båda att göra tas emot tacksamt Glad

    Just nu bestämmer han bara om jag får smeka mig och isf om jag måste skicka filmer och bilder. Ditt förslag låter jättebra! Ingen av oss har ens tänkt tanken att bygga vidare på den biten men jag gillar den idéen och jag är säker att han också kommer gilla den Glad

    Vi har faktiskt själva kommit på buttplug-idéen men det är han som har alla leksakerna hos sig. Men såklart är det ingen omöjlighet för mig att köpa egna grejer och ha här.

    Både jag och han skulle väldigt gärna vilja att han bestämde grejer som mat, träning osv, men... Han jobbar väldigt mycket och det går helt enkelt inte att bara skicka iväg ett sms lite snabbt om mat eller sånt. Vi har vår lilla stund varje dag som vi kan prata och mer än så går inte att få till just nu. Utan att gå in på alltför utlämnande detaljer så befinner han sig även utomlands största delen av tiden. Det är även en av alla anledningar till att vi inte kan bo tillsammans eller ses oftare. Så grejerna han ska bestämma om måste kunna förberedas i förväg (som onani). 
  • s a r a
    huxflux skrev 2015-05-03 14:49:06 följande:

    Skaffa en ny på samma ort! Cyberdominat är ju inte som grejen precis? Självklart ska det vara irl man lever ut:)


    Hehe jag gillar ju just den här killen så mycket så jag vill liksom inte ha nån annan Glad Cyberdominant är inte som när vi ses irl men när vi väl ses irl så är det fantastiskt. Dessutom kan skype vara ganska mysigt ibland också Glad
  • s a r a
    Anonym (S) skrev 2015-05-03 15:09:39 följande:

    Angående bestraffningar så kanske ni kan lösa det så att du får bestraffa dig själv, men att han bestämmer vad.


    Tex att du måste smeka dig själv med något speciellt, men du får inte komma? Smiska dig själv hårt med ett föremål han bestämmer (filma och skicka till honom)? Gå runt med en plugg av något slag en hel dag? Eller kulor som gungar inuti dom? 


     


    Så har vi fått lösa det hittills. Alltså att jag fått bestraffa själv när han inte kunnat vara med och ge mig straff. Mina tidigare straff har bl.a varit att få in nått stort och att göra sånt som känts obehagligt för mig (psykiskt jobbigt alltså). 
    En buttplug måste jag köpa förstår jag..jag har inte tänkt att den varit så användbar men nu när jag tänker efter förstår jag att den skulle kunna användas som bra bestraffning Glad Jag ska berätta om dina förslag för honom och se vad han tycker Glad
  • Hadraniel
    s a r a skrev 2015-05-03 15:40:34 följande:
    Både jag och han skulle väldigt gärna vilja att han bestämde grejer som mat, träning osv, men... Han jobbar väldigt mycket och det går helt enkelt inte att bara skicka iväg ett sms lite snabbt om mat eller sånt. Vi har vår lilla stund varje dag som vi kan prata och mer än så går inte att få till just nu. Utan att gå in på alltför utlämnande detaljer så befinner han sig även utomlands största delen av tiden. Det är även en av alla anledningar till att vi inte kan bo tillsammans eller ses oftare. Så grejerna han ska bestämma om måste kunna förberedas i förväg (som onani). 
    Går väl att göra som så att du måste redogöra för vad du ätit och gjort under dagen i efterhand, samt att han sätter upp olika regler och ger dig uppgifter med jämna mellanrum. Han kan väl till exempel bestämma hur dina måltider ska se ut en vecka i taget och bestraffa dig om du inte följt planen. Liknande med träning och annat också. Sedan behöver ju inte allt vara så detaljerat utan det kan ju räcka att han bestämt att du måste äta fisk på tisdagar och torsdagar men att du själv bestämmer tillbehör och vilken fisk om det inte är specificerat.
  • j a d e d
    Hadraniel skrev 2015-05-03 16:00:56 följande:

    Han kan väl till exempel bestämma hur dina måltider ska se ut en vecka i taget och bestraffa dig om du inte följt planen. Liknande med träning och annat också. Sedan behöver ju inte allt vara så detaljerat utan det kan ju räcka att han bestämt att du måste äta fisk på tisdagar och torsdagar men att du själv bestämmer tillbehör och vilken fisk om det inte är specificerat.




    Låter väldigt sexigt.
Svar på tråden Dominans på distans