• Anonym (Bra man)

    Hur bör riktigt bra män vara?

    Till beteendet, personligheten, åsikterna osv.

  • Svar på tråden Hur bör riktigt bra män vara?
  • audio

    Lär väl inte få någon napp här även om jag beskrev honom.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Bra man)
    audio skrev 2015-05-03 16:30:44 följande:

    Lär väl inte få någon napp här även om jag beskrev honom.


    Gör ett försök!
  • AnnaZL

    Omtänksam, kunna tänka själv och stå för det han tycker är rätt, självförsörjande.

  • Anonym

    Snäll, trogen, omtänksam, ha humor, ansvarsfull och tycka att jämställdhet är något självklart.

    Skulle tippa på att mannen vill se liknande egenskaper hos en kvinna.

  • Anonym (Bra man)
    AnnaZL skrev 2015-05-03 17:08:12 följande:

    Omtänksam, kunna tänka själv och stå för det han tycker är rätt, självförsörjande.


    Hur kan denna omtänksam ta sig uttryck?
  • Anonym (Bra man)
    Anonym skrev 2015-05-03 17:19:33 följande:

    Snäll, trogen, omtänksam, ha humor, ansvarsfull och tycka att jämställdhet är något självklart.

    Skulle tippa på att mannen vill se liknande egenskaper hos en kvinna.


    Jämställdhet är jätteviktigt för mig som man!
  • AnnaZL
    Anonym (Bra man) skrev 2015-05-03 17:27:04 följande:
    Hur kan denna omtänksam ta sig uttryck?
    liknande hur andra i tråden beskrivit, göra småsaker för att underlätta det dagliga livet. Helt enkelt tänka på en- "hon jobbar sent idag, då har jag maten färdig när hon kommer hem" "Jag ska ändå handla x, då passar jag på att handla y som hon behöver" t.ex. Inget svårt eller konstigt alls, krävs bara att se den andra som en person med behov och vilja underlätta.
  • Anonym (lyckligt gift)

    Jag tror inte att ett recept är det som gör alla glada.

    Jag är glad att jag hittat en rolig, smart och snäll man som uppskattar att hans kvinna har livsmål och en karriär, som vill dela på ansvar för hem och barn och inte har komplex över att jag har längre utbildning och tjänar mer än han.

    Att han är fabulös i sängen är inte fel heller.

  • audio
    Anonym (Bra man) skrev 2015-05-03 16:40:04 följande:
    Gör ett försök!
    Mentalt stabil, ansvarsfull på alla plan, mogen, ärlig, vårdad och ha humor.
    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Bra man)
    AnnaZL skrev 2015-05-03 18:03:04 följande:

    liknande hur andra i tråden beskrivit, göra småsaker för att underlätta det dagliga livet. Helt enkelt tänka på en- "hon jobbar sent idag, då har jag maten färdig när hon kommer hem" "Jag ska ändå handla x, då passar jag på att handla y som hon behöver" t.ex. Inget svårt eller konstigt alls, krävs bara att se den andra som en person med behov och vilja underlätta.


    Det låter ju bra! Jag brukar "ge" mina partners den omtänksamheten, men vill gärna ha dito tillbaka.
Svar på tråden Hur bör riktigt bra män vara?