• Molli

    Ok! OM jag inte är gravid, vad är det då?

    (Senast första mensdag 19mars)

    Bim +15 idag om man räknar på att mensen är regelbunden (vilket den ej varit ef uttag av kopparspiral för 2-3mån sedan)

    Den 11april var de en liten rosa sträng på pappret vid toabesök, även samma den 19april.

    Har haft känningar i buken i ca 3v, eller på sidorna av buken.

    -stramar åt liksom, stickningar osv.

    -Har även rls,

    -Tröttare på kvällarna men svårare att sova.

    -Mer flytningar.

    -En känsla att jag är gravid.

    Har inga större symptom mer än dagligen "rörelse" vid sidorna av buken - vilket jag aldrig har annars!

    Känns som mensen ska kma hela tiden, men icke

    Alla test visar negativt.

  • Svar på tråden Ok! OM jag inte är gravid, vad är det då?
  • Jag är bara jag

    Är man inte gravid så är mensen sen för att äl uteblivit eller varit senare än vanligt. Du kan inte räkna efter regelbunden menscykel eftersom du helt enkelt inte haft det. Test brukar absolut visa + efter så lång tid,men som sagt-äl kan ju varit senare eller inte alls.

  • Molli

    Har ju ingen aning om när jag har ÄL heller.
    Fick en brun flytning nyss på pappret., aldrig haft det heller...

    Ska till läkaren i nästa vecka och kolla upp detta.
    MEN man tänker ju ändå att de kanske har något med graviditet att göra..
    Dock tror jag inte att det har med de att göra länge.. för de visade negativt på gravtest idag med.

  • Jini Shearer

    hoppas verkligen att läkaren kan hjälpa er. det låter ju absolut inte som en rolig situation. håller tummarna för er <3

  • Molli

    Frf ingen mens... men bruna flytningar?

    Vad är detta för konstigheter. ..

    Ska till gyn på Måndag om 1v.

  • Jini Shearer

    usch jag lider verkligen med dig. vet inte vad annat det kan vara än att du stressar upp dig eller liknande... du kan inte få nån mer akut tid för detta... tycker nog att mental hälsa är minst lika viktig som fysisk och din situation kan driva vem som helst galen.

    skickar många kramar.

  • Jini Shearer
    Molli skrev 2015-05-04 22:31:32 följande:

    Frf ingen mens... men bruna flytningar?

    Vad är detta för konstigheter. ..

    Ska till gyn på Måndag om 1v.


    Molli, hur har det gått för dig? hur mår du?
  • Molli

    Är gravid, men har haft små blödningar i snart 1v o jag hittar ingen som kan göra VUL på mig! Vill veta om jag håller på att få missfall eller vad det är.

  • Jini Shearer
    Molli skrev 2015-05-14 07:08:25 följande:

    Är gravid, men har haft små blödningar i snart 1v o jag hittar ingen som kan göra VUL på mig! Vill veta om jag håller på att få missfall eller vad det är.


    oj oj. båda bra och dåliga nyheter : / håller tummarna att allt går vägen. kram.
  • Darimna

    Hur går det??


    Jag har precis samma symptom som du beskriver. BIM+9 idag men tagit negativa grav-test. (och jag brukar ha regelbunden cykel så det är väldigt märkligt) 

    Alla säger ju att test tagna efter BIM är 100% tillförlitliga, men när jag söker på fl hittar jag flera exempel på att det tydligen inte alltid är så.


    Bokat tid hos barnmorska nu för att testa med blodprov

Svar på tråden Ok! OM jag inte är gravid, vad är det då?