• Enilorac

    Göteborgsmammor i vinter?

    Hej!
    Jag bor i Göteborg och letar efter mammor/blivande mammor som också är beräknade i vinter?
    Jag är i v 8 och beräknas i dec.
    Vore kul att följas åt :)

  • Svar på tråden Göteborgsmammor i vinter?
  • sk0skav

    Jag är beräknad 28 oktober så vi är inte långt ifrån varandra :)

    Jag är 25 år och det är mitt första barn. Sambon är 28 och det är hans andra barn

  • majaoliver

    Hej!

    Jag är beräknad till 25 oktober med mitt första barn!
    Hade vart jättekul att följas åt och kanske träffas på riktigt!

    /Maja

  • fiapia01

    Hej
    Jag är i v9+3 och är prel. beräknad den 27/12... 33 år och väntar mitt första. Känner absolut ingen i Gbg som är gravid så jag följs gärna åt!

  • majaoliver

    Vad kul!

    Själv är jag snart 29 och har haft två missfall innan denna graviditet,
    så det är på lite darriga knän jag är gravid för tredje gången.
    Men denna gång hoppas vi på det bästa!
    Känner inte heller så många gravida/mammor i göteborg
    så det hade varit schysst att träffa några, ta en fika, byta erfarenheter, etc!

    /Maja

  • fiapia01

    Tänkte bara kika in här och höra hur det är med er alla? Mår ni bra?

    Själv har jag mått toppen, men har börjat känna en suspekt liten smärta i svanken, hoppas verkligen att det inte är början till foglossning redan:(

  • majaoliver

    Hej!

    Jag mår bra, har börjat få både foglossning och

    sammandragningar, men magen börjar äntligen växa!

    Går runt och nojar för allt som kan hända, men försöker slappna av! Hur mår ni andra?

  • Freya1

    Jag hoppar gärna på denna tråden om det går bra :) är 21 snart 22 o väntar mitt första barn den 12 oktober, ej tagit reda på kön ännu men ska göra det om en vecka då vi ångrade oss efter rul. Hur mår ni? När är ni beräknade o har no vArit på rul ännu ?? :)

  • Romantik

    Åh, räknas februari 2016 till vintern?

    Fick reda på att jag är gravid för drygt en vecka sedan. Är nu i vecka 8 (7+5) och ska på tidigt ultraljud i början av nästa vecka för att få bukt med lite nojighet om att det inte skulle vara bra där inne, och i slutet på veckan är det inskrivning (om allt går bra...).

    Första barnet för både mig och maken. Jag är 25 och han 31.

    Är så rädd att något ska gå fel så vågar inte riktigt bli glad förrän på tisdag i alla fall, då vi förhoppningsvis får se ett litet pickande hjärta :)

  • #ralf

    Hej! Jag hänger lite här, även om jag har bf redan i september, hoppas det är okej?
    känner mig ofta lite ensam, inte många vänner och snart ska jag sluta jobba..
    hur mår ni nu i värmen? jag fick en chock igår, kunde inte vara ute nånting :(

  • #ralf
    majaoliver skrev 2015-05-28 08:49:09 följande:

    Vad kul!

    Själv är jag snart 29 och har haft två missfall innan denna graviditet,
    så det är på lite darriga knän jag är gravid för tredje gången.
    Men denna gång hoppas vi på det bästa!
    Känner inte heller så många gravida/mammor i göteborg
    så det hade varit schysst att träffa några, ta en fika, byta erfarenheter, etc!

    /Maja


    tredje gången gillt kanske.. hoppas allt går bra, jag håller tummarna!
  • Modesty
    #ralf skrev 2015-07-02 10:32:51 följande:

    Hej! Jag hänger lite här, även om jag har bf redan i september, hoppas det är okej?

    känner mig ofta lite ensam, inte många vänner och snart ska jag sluta jobba..

    hur mår ni nu i värmen? jag fick en chock igår, kunde inte vara ute nånting :(


    Jag läser här fast jag också har bf i september, känner ingen annan som är gravid och känner också mig ofta ensam som du.

    Det är olidligt varmt, sitter naken i soffan med alla fönster och balkongen öppen men håller på smälta bort! Tur att ingen ser mig haha :)

    Hur gammal är du? Vilken är din bf dag?
  • Modesty
    Modesty skrev 2015-07-03 15:31:50 följande:

    Jag läser här fast jag också har bf i september, känner ingen annan som är gravid och känner också mig ofta ensam som du.

    Det är olidligt varmt, sitter naken i soffan med alla fönster och balkongen öppen men håller på smälta bort! Tur att ingen ser mig haha :)

    Hur gammal är du? Vilken är din bf dag?


    Men haha, är det inte dig jag skriver med i en annan tråd?
  • #ralf
    Modesty skrev 2015-07-03 15:35:15 följande:
    Men haha, är det inte dig jag skriver med i en annan tråd?
    ja det är det säkert haha :) igår fick jag rycket bah började skriva i tre stycken så :)
  • Modesty
    #ralf skrev 2015-07-03 16:16:39 följande:

    ja det är det säkert haha :) igår fick jag rycket bah började skriva i tre stycken så :)


    Nu har jag badat i Aspen :D Der var hur skönt som helst!
  • #ralf

    Jo det är det :) haha

    Jag ska läsa och skriva mer imorrn :) va roligt att det finns några trådar för oss :)


    Modesty skrev 2015-07-03 15:35:15 följande:

    Men haha, är det inte dig jag skriver med i en annan tråd?


Svar på tråden Göteborgsmammor i vinter?