• Anonym (Trötter)

    Trött

    Lever med en man och nu börjar jag tröttna både fysiskt och psykiskt.

    Flera gånger varje vecka får jag höra det ena och andra.

    Han jobbar och det gör inte jag och då är han bättre.

    Sitter han och spelar tex tv spel får inte jag gå till sovrummet och se tv utan måste sitta kvar.

    Han säger att jag aldrig gör något (vilket inte stämmer) och när jag väl ska göra något så är det fel.

    Jag får inte tycka som jag vill.

    Tex ogillar jag tiggare.

    Att dom tigger utanför butiker mm det stör mig och jag bryr mig inte om dom.

    För 2 veckor sedan dök en tiggare upp och tog tag i mig och visade fram ett papper och "låtsades" vara döv.

    Jag sa nej tack försvinn och slet åt mig min kropp från tiggaren.

    Väl hemma berättade jag detta och han blev så arg på mig. Jag hade inte den rättigheten att göra så osv osv.

    Tittar jag på nyheterna hemma så är det fel för dom bara ljuger.

    Han vet allt bäst med nyheterna.

    Jag får inte läsa Expressen eller Aftonbladet för det är inget sant i dom.

    Jag måste se och tycka om filmer han gillar. Gör jag inte det blir han sur och arg.

    Föreslår jag en film så duger inte det utan får höra att det är larv.

    Detta med sex..

    Han kliver på sen får han sitt..

    Jag har fasiken bett på mina bara knän att han ska smeka min kropp pussa mig retas slicka mig.

    På sin höjd råkar han nudda ena bröstet.

    Sista året har han slickat mig 4 gånger men tycker inte att 30-60 sekunder räknas.

    Han ger mig skulden till allt som är fel.

    Jag får höra att jag inte har någon hjärna.

    Jag är inte högt upp i kunskap.

    Jag tänker fel och gör fel.

    Han vet allt bäst och kan allt bäst.

    Orkar inte längre...

    Vill inte leva längre för jag är så värdelös..

  • Svar på tråden Trött
  • Anonym (Mrs Q)

    Man behöver faktiskt inte vara gift med en man man inte älskar längre eller tycker behandlar en illa. Jag tycker du ska fundera på varför du lever med honom. I mina ögon finns det inget värre än när någon nervärderar någon på detta vis din man gör mot dig. Jag hade lämnat honom omgående

  • Anonym (T)

    Men fy vad hemskt det låter. Han bryr ju sig bara om sig själv och det känns som om du lika gärna kunde vara av uppblåst modell för hans del. Nej så ska man inte ha det, du förtjänar bättre. Det känns som om du redan själv vet vad du vill göra.

  • Anonym (kram)

    Har du nån slags ersättning t ex a-kassa, f-kassa o så? Vem står på bostaden? Tycker du ska gå o prata ut med nån i terapi, kan göra att du får perspektiv på situationen.

Svar på tråden Trött