• Anonym (Tjej)

    Ska gå på dejt med min mobbare ikväll.

    När jag gick i 7:an - 9:an så vart jag mobbad. Väldigt mobbad. Det var ingen som ville vara med mig. Det var särskilt ett killgäng som gillade att hålla på och vara elaka, riktigt elaka. Bland dessa killar fanns det en ledare, han var värst.

    Jag var inte särskilt intresserad av smink, modekläder i denna ålder. Jag hade inte heller någon välutvecklad kropp. Det blev jag otroligt retad för. Jag var ganska blyg och det blev inte bättre när folk var så elaka. 

    Jag blev kallad fula saker på stort sett varje lektion, ingen brydde sig och dom flesta skrattade bara. I nästan 3 år satt jag själv och åt då ingen satt hos mig. På vissa dagar pratade ingen med mig på hela dagen. Jag fick otroligt dåligt självförtroende av att detta hände, dagligen. Jag var helt säker på att jag var fulast i världen. Det hände även värre saker. Har blivit spolad i toaletten, denna ledaren följde efter mig hem från skolan en dag och slog sedan ner mig och sa att han skulle göra en massa saker med mig. Jag blev ännu räddare men vågade aldrig säga något till mamma eller pappa. Jag var aldrig bjuden på fest. På avslutningen skulle alla samlas hos en tjej och denna gången blev jag bjuden. Detta var bara en bluff och adressen jag fick var till en hundgård. Jag var bara glad att skolan var över och jag hade kommit in på ett gymnasium lååångt från denna stad där ingen kände mig. 

    Idag mår jag bra och det gick bra för mig. Jag har förträngt min skolgång och vill helst slippa tänka på den. När jag ändå tänker på den blir jag bara ledsen hur man kan vara så elaka. Jag tycker synd om den tjejen jag var då. Idag jobbar jag som modell, hade mina mobbare vetat detta hade dom nog dött. För jag var ju världens fulaste. Igår var jag hemma i staden jag växte upp i för att hälsa på mina föräldrar. Jag och min syster gick sedan ut under kvällen och efter en stund sätter sig en kille framför mig. Min gamla mobbare, den värsta av dom. Han kände inte igen mig, jag kände direkt igen honom. Han sa att jag var den vackraste han sett, att jag hade otroliga former. Ja, just det, nu när jag har blivit snygg då går det jättebra. Jag spelade bara med, jag ville spy honom i ansiktet. Istället gav tog jag hans nummer och ska träffa honom ikväll. Att hämnas är löjligt, det vet jag men jag vill att han ska veta hur illa han gjorde mig. Hur ska jag få honom att fatta? Alla känslor kommer tillbaka nu..
  • Svar på tråden Ska gå på dejt med min mobbare ikväll.
  • Sweet Sofia

    Var rak och ärlig och tala om vem du är och hur du mådde då.?

  • radwanska

    Samma kille som följde efter dig från skolan och slog ner dig alltså? Helt sjukt... Trodde verkligen inte att killar kunde göra så mot tjejer... Möjligtvis mot en annan kille när gruppen hejar på, men att följa efter en ensam tjej efter skolan och slå ner henne? Helt otroligt vad fegt...

    Han förtjänar att bli förnedrad offentligt.

  • Anonym (Yes)

    Hämnd tänker jag bara. Jag blev också mobbad i skolan. Ironiskt nog såg jag bra ut, och mobbaren var ful som stryk. Har själv funderat på att hämnas flera ggr, men har flyttat långt från hemstaden och aldrig haft tid.

    Men vill du hämnas tycker jag absolut att du ska göra det.

  • Anonym (Tjej)

    Samma kille som följde efter mig och slog mig efter skolan ja. Han sa aldrig förlåt, ingenting. Han har aldrig brytt sig och tror inte att han någonsin förstått hur illa han gjorde mig. Han med andra men han drev på mest plågade mig i 3 år och det tog lång tid att bygga upp ett gott självförtroende. Idag vet jag att jag är bra som jag är och lycklig men dom förstörde mycket för mig. Otroligt mycket. 

    Jag har aldrig ägnat särskilt mycket tankar om honom, men nu känner jag bara hämndkänslor. På något sett vill jag ge igen, eller jag vill att han ska fatta, verkligen fatta.

    Jag ställde in dejten idag då jag inte känner mig särskilt redo men jag ska träffa honom och han då ska få reda på precis vem jag är. Jag vill bara fundera ut på vad jag ska säga och göra för att han ska förstå..

  • Anonym (Yes)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-05-04 21:08:33 följande:

    Samma kille som följde efter mig och slog mig efter skolan ja. Han sa aldrig förlåt, ingenting. Han har aldrig brytt sig och tror inte att han någonsin förstått hur illa han gjorde mig. Han med andra men han drev på mest plågade mig i 3 år och det tog lång tid att bygga upp ett gott självförtroende. Idag vet jag att jag är bra som jag är och lycklig men dom förstörde mycket för mig. Otroligt mycket. 

    Jag har aldrig ägnat särskilt mycket tankar om honom, men nu känner jag bara hämndkänslor. På något sett vill jag ge igen, eller jag vill att han ska fatta, verkligen fatta.

    Jag ställde in dejten idag då jag inte känner mig särskilt redo men jag ska träffa honom och han då ska få reda på precis vem jag är. Jag vill bara fundera ut på vad jag ska säga och göra för att han ska förstå..


    Få honom att falla för dig, sen dumpar du honom. Säg att du hittat ngn snyggare, bättre ja, du förstår.
Svar på tråden Ska gå på dejt med min mobbare ikväll.