• Anonym (Trygg)

    Är DU trygg i din sexuella läggning?

    Oavsett om DU är hetero-, bi- eller homosexuell.

  • Svar på tråden Är DU trygg i din sexuella läggning?
  • Mrs Okänd
    Maltemånsson skrev 2015-05-05 07:33:46 följande:
    Ja, men efter att du ställt samma fråga 3 ggr nu så blir man ju osäker på om du vet något som jag inte vet....

    Haha...känner lite samma sak...borde man inte vara trygg kanske. Men om jag tänker efter, jo jag är 100 % trygg i min läggning.
  • Anders 386

    Jag är lite osäker. Fantiserar om sex med män ibland - men har ingen aning om hur jag skulle reagera i verkligheten. Dessutom har jag en kvinnlig partner som ser sex mellan män som något "äckligt". Hon var nog öppet homofob förr i tiden men har utvecklats positivt med åren. Jag tycker att hennes syn på homosexualitet smutsar ner min syn på sex mellan män. Jag är inte riktigt bekväm med det. Ibland tror jag att hon är lite svartsjuk eftersom hon ser bisexualiteten som ett hot mot vårt förhållande - och hon vet att hon liksom aldrig räckt till till 100%, jag har alltid velat mer och oftare än henne.
    Men jag trivs bra att leva i ett heterosexuellt förhållande, det är alltså inte några problem med mitt livspussel.

  • Anonym (Trygg)

    Vad har ni för sexuell läggning?

  • Jennie med ie

    Jag är absolut trygg i att jag hittills bara blivit kär i och känt sexuell lust till personer av motsatt kön och i att jag inte vet vad som sker i framtiden. Så: ja.

  • Zarch

    Rätt otrygg faktiskt med att vara helt straight, män är ju så himla jobbiga att ha o göra med. Men men, det är som det är.

Svar på tråden Är DU trygg i din sexuella läggning?