• Anonym (hmm)

    Dejtar? ?

    Hej!

    Hur vet man om en kille är genuint intresserad utav en eller bara ute efter sex?

    Har umgåtts med en kille nu ett tag. Vi har inte ännu haft något snack om oss två. Vill fråga honom vad han känner och tänker om oss/mig men vet inte hur? Har inte ens frågat honom om han ligger eller dejtar någon annan.

    Menvi umgås mycket. Har flera gemensamma vänner och han kramar och pussar mig och så inför dom. Så det är ingen hemlighet att vi träffas för någon..

  • Svar på tråden Dejtar? ?
  • Smecker

    Det vet man inte. Du kan prova att fråga honom, men det finns inga garantier för att han är ärlig. Eller att hans svar fortfarande gäller efter att ni har haft sex.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Cam)

    I min värld dejtar ni inte bara, ni har ett förhållande. Han visar upp sig med dig inför andra och står för dig genom att pussas och kramas, (pissa in reviret, hans hona), inför alla. Då verkar det seriöst.

  • Anonym (hmm)

    Hm ja jag vet inte. Ska prata med honom om det som sagt. Men vet inte hur jag ska ta upp det? Tips?. Blir lite nervös inför vad han kommer och säga.

  • Anonym (Cam)
    Anonym (hmm) skrev 2015-05-04 19:12:35 följande:

    Hm ja jag vet inte. Ska prata med honom om det som sagt. Men vet inte hur jag ska ta upp det? Tips?. Blir lite nervös inför vad han kommer och säga.


    Spela barnsligt fånig och fråga, är vi ihop? Svårare är det inte.
  • Anonym (hmm)

    Ja men det känns lite väl barnsligt?

    Vi är ju inte tonåringar direkt

  • Anonym (Cam)
    Anonym (hmm) skrev 2015-05-05 14:40:13 följande:

    Ja men det känns lite väl barnsligt?

    Vi är ju inte tonåringar direkt


    Jag menade lekfullt. Om ni har den lekfulla tonen mellan er förstås? Mer formellt högtravande fråga verkar lite B.
  • Anonym (hmm)

    Vi kan vara lekfulla sskrattar mycket tillsammans..

    Hur är det B att bara fråga han vad han känner?

  • j a d e d

    TS, detta framgår tydligast efter att du haft sex med honom. Innan dess kan du inte veta oavsett vad han må ha sagt/svarat.

  • Anonym (Cam)
    j a d e d skrev 2015-05-05 16:02:47 följande:

    TS, detta framgår tydligast efter att du haft sex med honom. Innan dess kan du inte veta oavsett vad han må ha sagt/svarat.


    Åh j a d e d, min favorit på fl! Lyssna på henne. Off the record, har jag chans på dig, j a d e d?
  • j a d e d
    Anonym (Cam) skrev 2015-05-05 16:04:46 följande:

    Åh j a d e d, min favorit på fl! Lyssna på henne. Off the record, har jag chans på dig, j a d e d?


    Åh vad fint. <3 Ja men självklart, inboxa könsorgans-mått och skostorlek så ska vi se
Svar på tråden Dejtar? ?