• Anonym (Dofträdd)

    Otrevlig lukt vid analsex

    I helgen skulle jag och min sambo prova lite analsex.
    Han var väldigt försiktig först och använde fingret.
    Frågade om han fick stoppa in sin dingeling och så.

    Men....!!!! Så känner jag hur en doft av avföring kommer smygande!!
    Jag tyckte det var så fruktansvärt pinsamt...
    Hade jag bajsat på mej?!
    Eller hade han bajs på sina fingrar...?

    Har nån varit med om liknande...?

  • Svar på tråden Otrevlig lukt vid analsex
  • Zerc

    Konstigt att det luktar bajs när man har haft fingrar inne i röven :O

  • Anonym (R)

    Stoppar man in något där det är meningen att bajs ska komma ut, så får man räkna med bajs...

  • Anonym (Dofträdd)

    Jag känner bara att det är så fruktansvärt pinsamt...
    Tycker ingen annan det också?

  • Nyfikna72

    Är man där och grottar så lär man nog vara medveten om att det luktar lite. Även om det hittar ut lite lukt och ibland annat också så finns det tvål och vatten.

    Pinsamt lär det ju inte vara om ni båda är med på det och vet vad som händer.

    Eller så visste ni inte att det normalt kommer bajs där.........

  • Anonym (R)

    [quote=75252411][quote-nick]Anonym (Dofträdd) skrev 2015-05-04 19:21:17 följande:[/quote-nick]

    Jag känner bara att det är så fruktansvärt pinsamt...

    Tycker ingen annan det också?

    [/

    J

    Analsex o bajs är inga turn on's för mig. Du tycker alltså lukten är pinsam, men inte att han trycker in ballen bland ditt bajs...?

  • Anonym (Dofträdd)

    Vi är nog bara ovana vid analsex... Ingen av oss har haft det förut.. Skäms

    Ville bara höra om någon mer kände som jag.
    I början kommer det nog kännas pinsamt.
    Men det går väl över efter ett tag...?

  • Anonym (kez)

    Hade analsex förut och visst att det hade en speciell lukt. Dock inte bajs... men sedan fick jag också en ökad produktion av något slags slem som kom ut från analen.


    Har inte analsex längre, tycker att det är överskattat och känns inte så jävla skönt i analen heller 1 eller 2 dagar efter analsex. 

  • Anonym (känsliga öron)

    Jag tycker att ordet "dingeling" är tillräckligt avtändande och pinsamt.

  • anonymaschöbben

    Jag och min flickvän har ofta analsex, både hon och jag tycker om det väldigt mycket. Dock finns det en risk att det kan lukta lite, och även att man kan få lite skit på snoppen. Det är inte ofta, men kan som sagt hända. Min tjej är lite nojjig över det, men jag förstår att det kan hända och bortser från det.

    Se till att båda är medvetna om det, och inte gör en big deal av det när/om det händer. Då kan det bli otroligt sköna orgasmer för tjejen!

  • Anonym (Gabby)

    Det kan hända om man har analsex ja... Även att det kommer lite bajs på snoppen. Inte så konstigt ändå! Man får jobba sig igenom pinsamheten, om man gillar analsex. Kan skölja ur för att minska risken.

  • Anonym (Kille)
    anonymaschöbben skrev 2015-05-04 21:48:16 följande:

    Se till att båda är medvetna om det, och inte gör en big deal av det när/om det händer. Då kan det bli otroligt sköna orgasmer för tjejen!


    Ja, jag har aldrig sett min tjej få sådana orgasmer som vid analsex. Hon riktigt krampar eller "spasmar" (finns det nått som heter det?) när hon samtidigt smeker klitoris. Helt fantastiskt att se henne då!
  • Armageddon

    Inget att göra en stor sak av. Normalt när vi har analsex så luktar det inget, varken om fingrar eller kuken, men det kan hända om man har otur.

  • Anonym (Hejsan)

    Du kommer nog över att det är pinsamt. Slappna av och tänk inte på det. Som sagt efteråt är det ju tvål och vatten som gäller :) ni kan använda någon doftande olja, typ jordgubb. Blir lite trevligare då :)

Svar på tråden Otrevlig lukt vid analsex