• Svar på tråden Här är lagarna du inte trodde var möjliga
  • Dr Nail

    Fattar inte folk som länkar till nyhetssajter...Nej - vägrar att fatta. Jag VET hur man surfar in på Aftonbladet eller SVT, jag inte RETARDERAD. Berätta istället med egna ord det du tycker behöver berättas. Jag kan inte ens klicka på din länk, liksom...

  • Gormander
    Dr Nail skrev 2015-05-06 01:10:24 följande:
    Fattar inte folk som länkar till nyhetssajter...Nej - vägrar att fatta. Jag VET hur man surfar in på Aftonbladet eller SVT, jag inte RETARDERAD. Berätta istället med egna ord det du tycker behöver berättas. Jag kan inte ens klicka på din länk, liksom...
    De visar ovanliga lagar en resenär bör veta
  • Tow2Mater
    Gormander skrev 2015-05-06 00:49:32 följande:

    Florida verkar svårast?


    Vad är 'vällustigt beteende'? onanerande?
  • Moderno
    Dr Nail skrev 2015-05-06 01:10:24 följande:

    Fattar inte folk som länkar till nyhetssajter...Nej - vägrar att fatta. Jag VET hur man surfar in på Aftonbladet eller SVT, jag inte RETARDERAD. Berätta istället med egna ord det du tycker behöver berättas. Jag kan inte ens klicka på din länk, liksom...


    Instämmer helt!
  • Gormander
    Moderno skrev 2015-05-06 08:42:45 följande:
    Instämmer helt!
    Berätta vad som står i en tidning, lägg av.
  • Aniiee

    Jag har inte läst TS länk, men jag har massor med absurda lagar på lager om någon är intresserad.....


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • HejPippi
    Aniiee skrev 2015-05-06 23:41:46 följande:

    Jag har inte läst TS länk, men jag har massor med absurda lagar på lager om någon är intresserad.....


    Jag är! :)
  • Aniiee
    HejPippi skrev 2015-05-06 23:46:07 följande:
    Jag är! :)
    Ok, Här är 10 st:

    I Alabama, USA är det förbjudet att slänga snorkråkor i motvind.

    I Georgia, USA är sexleksaker förbjudna

    I Maine, USA är det förbjudet att kliva ur ett flygplan i lyften.......

    I Nyala, Nevada, USA är det förbjudet för en man att köpa drinkar till mer än 3 personer, förutom sig själv.

    I Oregon, USA, måste man låta disken självtorka. Det är förbjudet att torka den.

    I Virginia, USA, är det förbjudet att kittla kvinnor.

    I Thailand är det förbjudet att gå ut utan underkläder på sig.

    I Kambodja är det förbjudet att använda sig av vattenpistoler vid nyårsfirandet.

    Det är förbjudet att äta glass på söndagar på Bank Street, Kanada

    I Filippinerna är det olagligt att köra bilar vars registreringsnummer slutar på 1 eller 2 på måndagar. Likaledes är bilar som slutar på 3 och 4 inte tillåtna att köras på Tisdagar, osv.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Gormander
    I Filippinerna är det olagligt att köra bilar vars registreringsnummer slutar på 1 eller 2 på måndagar. Likaledes är bilar som slutar på 3 och 4 inte tillåtna att köras på Tisdagar, osv.=
    Trafiksanering och används av flera.
  • Moderno
    Aniiee skrev 2015-05-07 00:00:17 följande:
    Ok, Här är 10 st:

    I Alabama, USA är det förbjudet att slänga snorkråkor i motvind.

    I Georgia, USA är sexleksaker förbjudna

    I Maine, USA är det förbjudet att kliva ur ett flygplan i lyften.......

    I Nyala, Nevada, USA är det förbjudet för en man att köpa drinkar till mer än 3 personer, förutom sig själv.

    I Oregon, USA, måste man låta disken självtorka. Det är förbjudet att torka den.

    I Virginia, USA, är det förbjudet att kittla kvinnor.

    I Thailand är det förbjudet att gå ut utan underkläder på sig.

    I Kambodja är det förbjudet att använda sig av vattenpistoler vid nyårsfirandet.

    Det är förbjudet att äta glass på söndagar på Bank Street, Kanada

    I Filippinerna är det olagligt att köra bilar vars registreringsnummer slutar på 1 eller 2 på måndagar. Likaledes är bilar som slutar på 3 och 4 inte tillåtna att köras på Tisdagar, osv.
    Var hittar du informationen? (Av ren nyfikenhet alltså). 
Svar på tråden Här är lagarna du inte trodde var möjliga