• lindakarlsson4380

    Bebisverkstaden börjar i juni 2015

    Hej!

    Jag och min sambo som båda är 23 år gamla har äntligen kommit överens att börja bebisverkstaden nästa månad. Jag studerar till sjuksköterska och hat gått halva utbildningen nu till juni. Vi har varit tillsammans i 8 år och bott tillsammans i 5 år.

    Är det någon mer där ute som ska försöka bli med bebis nu i krokarna? :) vore roligt att följas åt och alla andra trådar är så pass mycket skrivna i redan så ville starta en helt ny så man kan vara med från början.

    Förbereder ni er med någon speciellt? Jag har nyss beställt ägglossningstest och folsyra.

  • Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015
  • line89

    Åh, vad härligt med en ny tråd. Jag och min sambo är i samma tankar och tänkte även vi börja "så smått" nu i juni. Jag har jobbat ett tag på att "sälja in idén" hos min sambo Flört. Jag är 27 år, tog min ingenjörsexamen i juni förra året och har i juni arbetat i precis ett år. Jag blir dock himla nervös när jag läser i alla trådarna gällande svårigheter att få barn, men man får väl gå in med vetskapen att det kan ta lång tid. Jag tänkte i vilket fall att jag så snart som möjligt ska inhandla ägglossningstest för att få bättre koll på min cykel Glad.

  • lindakarlsson4380
    line89 skrev 2015-05-06 21:56:39 följande:

    Åh, vad härligt med en ny tråd. Jag och min sambo är i samma tankar och tänkte även vi börja "så smått" nu i juni. Jag har jobbat ett tag på att "sälja in idén" hos min sambo . Jag är 27 år, tog min ingenjörsexamen i juni förra året och har i juni arbetat i precis ett år. Jag blir dock himla nervös när jag läser i alla trådarna gällande svårigheter att få barn, men man får väl gå in med vetskapen att det kan ta lång tid. Jag tänkte i vilket fall att jag så snart som möjligt ska inhandla ägglossningstest för att få bättre koll på min cykel .