• Anonym (breastälskare)

    9 olika bröst, Vilken brösttyp är du

    Vilken brösttyp har du? Killar vilken brösttyp gillar ni mest av dessa brösttyper?

  • Svar på tråden 9 olika bröst, Vilken brösttyp är du
  • Anonym (Sun)

    Mina ser inte ut som några av dessa. Vad är anledningen att du är intresserad av just killars åsikt i frågan?

  • Donizetti
    Anonym (Sun) skrev 2015-05-06 11:29:34 följande:

    Mina ser inte ut som några av dessa. Vad är anledningen att du är intresserad av just killars åsikt i frågan?


    Eftersom hade han frågat oss kvinnor vilken brösttyp vi föredrog hade han fått svaret cancerfria bröst.
  • Underhill

    ...av de som följer med kvinnan.


    E vi överens så kör vi
  • j a d e d

    TS, samtliga dessa bröst ligger inom spannet "perfekta" och jag tror att ganska få vanliga kvinnor kan relatera där. Men visst. Skulle jag välja fritt för egen del hade jag valt längst ner till vänster. Okej?

  • j a d e d

    ..den typ jag skulle velat ha alltså, inte nödvändigtvis den jag har.

  • Anonym (Sun)

    Om du tänker dig storleken av "narrow", fast ändå lite ojämnt stora, så gör du det mindre till "pointy" (pekar rätt in i armhålan) och det större till "low nipple" hängandes ett halvt bröst under det andra med med vårtan pekandes rätt ner mot golvet... då börjar jag känna igen mig :) Lägg sen till ett gäng bristningar, ett par akneärr och en mindre klunga svarta strån runt vardera vårta så är vi hemma :D

  • j a d e d
    Anonym (Sun) skrev 2015-05-06 11:45:36 följande:

    Om du tänker dig storleken av "narrow", fast ändå lite ojämnt stora, så gör du det mindre till "pointy" (pekar rätt in i armhålan) och det större till "low nipple" hängandes ett halvt bröst under det andra med med vårtan pekandes rätt ner mot golvet... då börjar jag känna igen mig :) Lägg sen till ett gäng bristningar, ett par akneärr och en mindre klunga svarta strån runt vardera vårta så är vi hemma :D


    Hahahhaha
  • Anonym (Sun)
    j a d e d skrev 2015-05-06 11:47:14 följande:

    Hahahhaha


    Skrattar du åt mina tuttar din skit? ;p
  • j a d e d
    Anonym (Sun) skrev 2015-05-06 11:50:07 följande:

    Skrattar du åt mina tuttar din skit? ;p


    Nej nej de låter underbara, och en som en frisk liten fläkt bland de där plastpattarna där
  • Anonym (Sun)
    j a d e d skrev 2015-05-06 11:54:49 följande:

    Nej nej de låter underbara, och en som en frisk liten fläkt bland de där plastpattarna där


    Ja jag tänkte väl det :D
Svar på tråden 9 olika bröst, Vilken brösttyp är du