• Anonym (trång??)

    länge sen, blivit trång??

    Jag har nyss träffat en kille, och det var väldigt länge sen jag hade sex innan honom, tre år. Jag har tränat extremt mycket och vet inte om detta påverkat men helt plötsligt verkar jag för trång?? Visst det går men det gör on, han är lite över normalstor men absolut inte extrem. Fattar inte vad som hänt. Detta problem hade jag bara första gångerna jag hade sex. Eller är jag bara spänd, nervös? hur vet jag skillnaden?

  • Svar på tråden länge sen, blivit trång??
  • Anonym (Stork)
    Anonym (trång??) skrev 2015-05-06 12:24:14 följande:

    Jag har nyss träffat en kille, och det var väldigt länge sen jag hade sex innan honom, tre år. Jag har tränat extremt mycket och vet inte om detta påverkat men helt plötsligt verkar jag för trång?? Visst det går men det gör on, han är lite över normalstor men absolut inte extrem. Fattar inte vad som hänt. Detta problem hade jag bara första gångerna jag hade sex. Eller är jag bara spänd, nervös? hur vet jag skillnaden?


    Låter märkligt. Är han betydligt större än killarna du haft tidigare. Blir du tillräckligt våt och upphetsad. Ni kanske behöver köra lite längre förspel för att få igång dig. Det kan säkert göra så du slappnar av mer om det är det som är problemet.
  • Anonym (...)

    Jag känner lite samma sak om det gått ett par veckor eller mer sedan jag har haft sex med min man...Det krävs en massa förspel och glidmedel för att det inte ska göra ont. Känns ologiskt att jag skulle vara spänd eller nervös så jag vet inte alls vad det beror på. =S

  • Anonym (Stork)
    Anonym (...) skrev 2015-05-07 20:11:52 följande:

    Jag känner lite samma sak om det gått ett par veckor eller mer sedan jag har haft sex med min man...Det krävs en massa förspel och glidmedel för att det inte ska göra ont. Känns ologiskt att jag skulle vara spänd eller nervös så jag vet inte alls vad det beror på. =S


    Har ni män som är väldigt grova? Fittan töjer sig och anpassar sig men kan säkert "återgå" efter ett tag om man inte har sex.
  • Anonym (några dagar)

    Jag känner skillnad bara efter två tre dagar. Men i vilket fall så ont ska du ju inte göra.

  • Anonym (Dildo, gurka...?)

    Jag har nyligen träffat en kvinna som har detta problem. Hon har inte haft sex på länge. Det känns som att det gått så lång tid som sexuellt avstängd att hon inte har kontakt med sitt kön sina sexuella känslor. Hon har dock masturberat för att hon blir lugn av det. Kan hon öva upp vanan att ha något i sig? Vi träffas dessutom sällan då vi bor långt ifrån varandra. Hmm...

Svar på tråden länge sen, blivit trång??