• Mama Muu

    Facebook-grupp för oss med BF i november 2015.

    Hej allihop!

    Jag var ute efter ett forum utanför Familjeliv för oss som väntar barn i november och hittade en tråd där de startat en fb-grupp. Tyckte det var en jättebra idé och ville gå med men de har stängt gruppen och tar inte in fler medlemmar.

    Finns det fler som inte hann gå med i den gruppen men som fortfarande skulle vilja ha en fb-grupp?

    I så fall kan ni väl hojta till så startar jag en grupp för oss som blev över :)

    Självklart kommer gruppen vara hemlig och endast medlemmar kommer kunna se inlägg och vilka som är medlemmar!

  • Svar på tråden Facebook-grupp för oss med BF i november 2015.
  • Liqqueen
    Mama Muu skrev 2015-05-06 20:49:39 följande:

    Hej allihop!

    Jag var ute efter ett forum utanför Familjeliv för oss som väntar barn i november och hittade en tråd där de startat en fb-grupp. Tyckte det var en jättebra idé och ville gå med men de har stängt gruppen och tar inte in fler medlemmar.

    Finns det fler som inte hann gå med i den gruppen men som fortfarande skulle vilja ha en fb-grupp?

    I så fall kan ni väl hojta till så startar jag en grupp för oss som blev över :)

    Självklart kommer gruppen vara hemlig och endast medlemmar kommer kunna se inlägg och vilka som är medlemmar!


    Hej Mama muu!

    Jag hakar mer än gärna på detta, blev faktiskt väldigt irriterad när de sa att de stängde gruppen.. Gick direkt in på fb och tänkte starta en grupp men inser sen att jag måste ha minst en medlem förut mig själv så det sket sig..

    Vad heter du på fb och hur ser din profilbild ut så kan jag leta upp dig och starta en grupp nu när vi är två så kan andra ansluta sig vart efter som :)

    (Jag är inte sökbar på fb)
  • Liqqueen

    Jag hade fått ett par önskemål om att starta en fb grupp i inkorgen så tänkte att jag kan starta den imorgon. :) har påbörjat detta med att skicka vänförfrågningar till dem som vill vara med. (Måste det för att kunna lägga till i grupp)

    Om det är någon mer som vill vara med, och självklart även du Mama muu, så skicka fb namn och beskrivning av fb bild så lägger jag till er med :)

    Åh vad roligt det ska bli!

  • Guiness

    Hej!

    Jag har inte heller lyckats komma med i "första gruppen"! Joinar gärna er om det är okej? :) 

  • Liqqueen

    Hej! Vill ni vara med så skicka mig ett privat meddelande med fb namn och beskrivning av profilbilden. :)

  • Nummer3sommaren2012
    Liqqueen skrev 2015-07-05 19:59:44 följande:

    Skicka ett privat meddelande till mig med namn på fb och beskrivning av er fb bild :)


    Skickar privat meddelande till dig 
Svar på tråden Facebook-grupp för oss med BF i november 2015.