• Anonym (Fundersam)

    HJÄLP! Vad kom ut ur min fiffi?

    God morgon, läs inte detta om du äter frukost!

    Jag skulle på toa nu på morgonen och i mina trosor ligger en klump, en helt genomskinlig klump. Jag petar på den och den är som om det vore gjort av slajm eller gello. Helt genomskinlig som kom från min fiffi! Vad kan de vara? Nästan lika stor som en femma i storleken fast fylligare i formen som en klump och Hårt fast slajmigt.

    Någon som vet? Har aldrig varit med om liknande! Tyst

  • Svar på tråden HJÄLP! Vad kom ut ur min fiffi?
  • Anonym (Fundersam)
    Bulten skrev 2015-05-07 09:13:18 följande:

    Slemproppen! Då blir det bebis alldelles snart


    Men jag är inte gravid! HAhaha jag hade mens för 2 veckor sedan typ.
  • Bulten

    Ha ha ha, ok men det lät som en typisk beskrivning av en slempropp som brukar gå starx innan förlossningen drar igång
    två veckor efter mens, då låter det mer som en ägglossningsflytning helt enkelt, kan bli så nån gång då och då, inget att oroa sig för.

  • Johbod
    Anonym (Fundersam) skrev 2015-05-07 09:21:31 följande:
    Men jag är inte gravid! HAhaha jag hade mens för 2 veckor sedan typ.
    Inte för att skrämma slag på dig eller liknande men man kan ha mellanblödningar som liknar mens i början av en graviditet. Min fru fick en "mens" när hon var gravid som precis stämde överens med hennes vanliga cykel så hon trodde inte heller hon var gravid. (Vi försökte dock bli med barn så för oss blev det en positiv överraskning senare!)
  • Johbod
    Bulten skrev 2015-05-07 09:58:44 följande:

    Men denna var ju genomskinlig så det är nog ingen mellanblödning.


    Pratade inte om hennes "slempropp". Sa att mensen hon hade två veckor tidigare kan ha varit en mellanblödning.
  • Regnbågsfärg
    Anonym (Fundersam) skrev 2015-05-07 09:21:31 följande:
    Men jag är inte gravid! HAhaha jag hade mens för 2 veckor sedan typ.
    Om du inte är gravid och hade mens för två veckor sen så är det ägglossning...
Svar på tråden HJÄLP! Vad kom ut ur min fiffi?