• Anonym (Anonym)

    När tappade du oskulden?

    Jag gjorde det vid 9.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När tappade du oskulden?
  • Anonym (Tappade)

    Vaddå tappade??! Ramlade den ur fickan eller?

  • Anonym (Så lockad)

    Lockad att trycka på 7. Gissa mitt svar. Det är inte 7 bara så att ni vet.

  • Anonym (Anonym)

    Hehe nej, jag blev inte våldtagen, jag gjorde det med en tjejkompis i samma ålder( jag är tjej). Och ja, jag är lesbisk, har varit det i hela mitt liv, så det räknades för mig som att jag få "förlorade" min oskuld. (Förlåt för jag var otydlig med beskrivning osv.)

  • Anonym (TS)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-05-12 22:40:18 följande:

    Hehe nej, jag blev inte våldtagen, jag gjorde det med en tjejkompis i samma ålder( jag är tjej). Och ja, jag är lesbisk, har varit det i hela mitt liv, så det räknades för mig som att jag få "förlorade" min oskuld. (Förlåt för jag var otydlig med beskrivning osv.)


    Okej men det räknas knappast när det är samma kön. 
  • BengtH

    Jag var 21 ,det tog tid för jag var enormt blyg, jag vågade knappt titta på tjej för jag fick direkt handsvett och hjärtklappning. 

  • Anonym (mattis)

    blev av med oskulden när jag var 12 och det med en flicka som var 18. Minns att hon hade bil. Det var min morbrors styvdotter. Så höll vi på ett helt sommarlov och jag hann fylla 13 också.

    Spåren de satt är nog mer i formen att jag alltid haft äldre flickor. Högstadiet såg lika ut. Gymnasiet var det samma.
    Var 19 och bodde i Australien 1 år och då var det en flicka på 26 som jag hängde med. Faktiskt hela det året.

    Är 48 idag och min fru är 52. Det ångrar jag inte. Snart 20 års äktenskap.

    Nu är jag en kille och kanske det inte var lika farligt. Men kommer  ihåg när jag berättade för min fru.. Var innan vi gifte oss. Hon reagerade otroligt starkt på min ålder när det gäller oskulden. Juridiskt var det säkert våldtäkt men känslomässigt var det inte det för mig. Men kan bara berätta utifrån mig. Hur andra skulle uppleva det är absolut inte det samma.

  • Meebo

    28år och har min kvar. Självvalt då dejting, sex, förhållande, barn och sånt inte är något av intresse för mig alls.

Svar på tråden När tappade du oskulden?