• Anonym (tycker)

    Vad tycker ni om den här mannen?

    Jag har en fd kollega, vi träffas inte utan har väll mailat 1000 mail sedan ett halvår tillbaka då vi fick kontakt igen via Instagram. 

    Vi har pratat i telefonen ca tre ggr men annars bara mail kontakt där han skriver att han vill ha sex med mig från sin jobbmail och han skriver att han och sin fru aldrig har sex/ligger aldrig med varandra (om jag nu ska tro på det för han verkar vara av den sexuella naturen....)

    Nakenbilder i helporträtt mm har han också skickat till mig men det har inte jag på mig. 

    På helgerna är han med sin familj och planerar framtiden och var nyligen på kryssning med sin fru och ändå vill han träffa mig och skriver att han är med sin fru för deras tonårsdotters skull!!

    Anser ni att det är otrohet??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-28 17:42
    Det här skrev han till mig igår:

    "Jag är 1000 % ärlig mot dig snälla (mitt namn)!"

    "Jag ahr inte talat om att jag älskar HENNE om du vill veta så är det tjafs precis hela tiden igår var det om att jag såg fotboll i måndags ikväll är det något annat! Och vill vi ha kontakt jag vill i allal fall skall du veta"

    "Jag vill ha kontakt och det var ingen överraskning och garanterat ingen planering av nån framtid! Jag hoppas du vill vara det Och tala om det om du vill jag tänker inte hindra dig jag vill enbart att du skall känna att du kan lita på vad jag skriver!"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-29 17:06
    Nu vill han gottgöra mig och köpa en parfym.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-02 07:23
    Vi träffades och gick en promenad och satte oss på en parkbänk. Jag märkte att han ville mer då han tryckte sig mot mig men jag backade och konfronterade honom om bilderna. Han sa att eftersom jag bad honom göra det så skickade han dem medan jag sa att jag bara testade hur han skulle reagera.
    Han vill ses igen. Mötet idag gjorde jag kallt och jag frågade mycket om hans fru och att det verkar som att dem har mycket gemensamt men han var lite flirtig mot mig men blev avtänd när jag började prata om hans fru och barn..
  • Svar på tråden Vad tycker ni om den här mannen?
  • Anonym (*)

    Han är inte otrogen med dig, om det är det du menar. Däremot är han ett svin.

    Varför tillåter du honom hålla på så här, gillar du det?

  • Anonym (tycker)
    Anonym (*) skrev 2015-05-15 17:39:12 följande:

    Han är inte otrogen med dig, om det är det du menar. Däremot är han ett svin.

    Varför tillåter du honom hålla på så här, gillar du det?


    Är han ett svin mot mig eller mot sin fru?

    Nej, jag är besviken på att vår kontakt har spårat ur.
  • Anonym (*)
    Anonym (tycker) skrev 2015-05-15 17:41:45 följande:
    Är han ett svin mot mig eller mot sin fru?

    Nej, jag är besviken på att vår kontakt har spårat ur.
    Mot sin fru naturligtvis. Du verkar ju tycka det är OK att han gör så här. Annars hade du stoppat  det.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (*) skrev 2015-05-15 17:44:47 följande:
    Mot sin fru naturligtvis. Du verkar ju tycka det är OK att han gör så här. Annars hade du stoppat  det.
    Hans fru vet om det här också och nej, det är inte ok, men så fort vi börjar kommunicera spårar det ur. 
  • Anonym (*)
    Anonym (tycker) skrev 2015-05-15 17:46:35 följande:
    Hans fru vet om det här också och nej, det är inte ok, men så fort vi börjar kommunicera spårar det ur. 
    Varför snacka med honom om du inte tycker det är OK?

    Det spelar ingen roll om hans fru vet eller inte, han är en idiot i alla fall. Men ni verkar vara två som tycker det är OK. Klart han fortsätter då.


  • Anonym (tycker)
    Anonym (*) skrev 2015-05-15 17:56:27 följande:
    Varför snacka med honom om du inte tycker det är OK?

    Det spelar ingen roll om hans fru vet eller inte, han är en idiot i alla fall. Men ni verkar vara två som tycker det är OK. Klart han fortsätter då.
    Men han skulle ju kunna sluta själv. Män som jag annars pratar med via sociala medier pratar mycket om sin fru och liksom visar att det är henne dem tänker på och älskar och inte vill att jag ska få andra signaler. 
  • Anonym (*)
    Anonym (tycker) skrev 2015-05-15 17:57:56 följande:
    Men han skulle ju kunna sluta själv. Män som jag annars pratar med via sociala medier pratar mycket om sin fru och liksom visar att det är henne dem tänker på och älskar och inte vill att jag ska få andra signaler. 
    Varför inte skaffa dig en ledig man istället?

    Varför slutar du inte svara på hans mail?
  • Anonym (tycker)
    Anonym (*) skrev 2015-05-15 17:59:42 följande:
    Varför inte skaffa dig en ledig man istället?

    Varför slutar du inte svara på hans mail?
    Syftet är inte att ragga utan han och jag fick kontakt via sociala medier och skriver mycket till varandra. 
    Men när han skriver att han håller ihop med sin fru för deras dotter skull och om jag vill ha sex med honom så kan vi ha det blir jag förbannad inombords. 
  • Anonym (*)
    Anonym (tycker) skrev 2015-05-15 18:01:45 följande:
    Syftet är inte att ragga utan han och jag fick kontakt via sociala medier och skriver mycket till varandra. 
    Men när han skriver att han håller ihop med sin fru för deras dotter skull och om jag vill ha sex med honom så kan vi ha det blir jag förbannad inombords. 
    Det tror jag inte på. Då hade du bett honom sluta, och inte svarat på hans mail.
Svar på tråden Vad tycker ni om den här mannen?