• Anonym (anton)

    Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?

    Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?


    Har ni det för att vara sexig för er kille?


    Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer

  • Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
  • Anonym (Hojo)

    På den tiden jag hade stringtrosor (senast ca 2000) var det just för att slippa troskanter. Boxer är inte alls lika bekvämt under tajta brallor.

    Med andra ord: Sluta fantisera.

  • Anonym (Nej)

    Nej och nej. Jag har det för att jag hittills inte hittat andra trosor som sitter lika bekvämt på mig.

  • Anonym (Blä)

    Hade stringtrosor som tonåring! Skulle aldrig ha det idag, väldigt ohygieniskt är det! :O

    Och det ger inte så fin form på rumpan inunder kläder heller ;)

    Inte haft string på lätt 8-9år ;)

  • Sheldore

    Oj stackars Ts som trodde han skulle få några upphetsande svar Glad

  • Anonym (Boxer)

    Jag använde string ibland under tonåren men aldrig någonsin för att jag blev kåt av det eller i syfte att kåta upp någon annan. Det var just för att slippa synliga troskanter och knölerier under tajta brallor som jag använde det men jag lyckades aldrig helt vänja mig vid de obehagliga stringtrosorna.

    Sexigt!? Hahaha, det tyckte jag varken då eller nu. Tvärtom var det rätt pinsamt om någon skulle se att man hade string på sig.

    Folk får använda vilka underkläder de vill men själv skippar jag string eftersom det är fult, obekvämt, osexigt, äckligt (hallå, bajssnöre), skrattretande (ja, jag skulle nog tyvärr skratta nervöst om min partner visade sig i ett par string)... etc.

    Som sagt folk får klä sig hur de vill men detta är mina åsikter och erfarenheter.

  • Anonym (P)

    Nä! På omoderna 90-talet endast för att slippa troskanten.

    Ush, fult som fan.

    Trodde inte det fanns kvar!

  • Sheldore

    Kan väl inte vara skönt att ha en snöre uppkört mellan skinkorna, o tycker faktiskt inte alls det är snyggt heller.
    Tacka vet jag ett par fina hipsters Glad

  • Mascaraklumpar

    Jag är kåt och har string men tror inte att det ena är en orsak till det andra. För att det är sexigt, ja, samt för att affären där jag köper mina bh-ar nästan bara har string att välja på.

  • Anonym (Quexet)
    Mascaraklumpar skrev 2015-05-15 22:56:31 följande:

    Jag är kåt och har string men tror inte att det ena är en orsak till det andra. För att det är sexigt, ja, samt för att affären där jag köper mina bh-ar nästan bara har string att välja på.


    Kunde inte sagt det bättre själv! Flört
Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?